ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Տպավորությունների հրավառություն էր 2Բ դասարանում ...

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2-րդ բ դասարանի դասվար Ա. Սաղոյանի նախաձեռնությամբ կայացավ «Ոսկեզօծ աշուն» խորագրով դաս-միջոցառում: Աշնանային պատկերներով զարդարված դասասենյակում աշակերտները ներկայացրին հայաստանյան աշնան բերքառատ համը և բույրը, բացահայտեցին ոսկեհանդերձ աշունն իր բոլոր գույներով, երգ ու  պարով, արտահայտիչ և գրագետ խոսքով: Դասասենյակը վերածվել էր աշնանայի այգու, որտեղ թևածում էր աշնան շունչը, օդը ողողված էր…

ՀՀ ազգային հերոս Մոնթե Մելքոնյանի 62-ամյակին ընդառաջ

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի   Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XII-2 դասարանում բաց դաս էր` նվիրված Արցախյան ազատամարտին և ՀՀ ազգային հերոս  Մոնթե Մելքոնյանին (Դասավանդող ուսուցչուհի`տիկին Կ.Մովսեսյան):

 Աշակերտները հրաշալի ներկայացրին ազատամարտի հերոսական դրվագները և հերոսներին`անդրադառնալով Մոնթե Մելքոնյանին`իբրև զորավարի, քաղաքացու և զինվորի`անհատական հատկանիշներով:

 Դասը հուզիչ էր. զուգակցվեց ասմունքով, երգով:

Հանդիպում գրող-հրապարակախոս Հովիկ Չարխչյանի հետ

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցը հյուրընկալել էր գրող-հրապարակախոս Հովիկ Չարխչյանին։    

Հովիկ Չարխչյանը «Սուլամիթա», «Չարենցի կրակոցը» գրքերի հեղինակն է․ գրքեր, որ կարդալով` կարողանում ես ավելի մոտիկից տեսնել գրողին, հասկանալ նրա ստեղծագործելու շարժառիթը, լինելու ավելի մոտիկ, զգալու նրա և ընթերցողի կապը:

Հովիկ Չարխչյանի մուտքը մեր դպրոց ցանկալի էր և պարտավորեցնող, քանի…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառում և ցուցահանդես

Նոյեմբերի 25, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 8-ին հյուրընկալեց արդի գեղանկարիչ, դոցենտ Արմեն Լոռենց Հարությունյանին: «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառմանը գեղանկարչության խմբակի սաներն առանձնահատուկ կերպով էին պատրաստվել. դեռահասներն ուսումնասիրել էին գեղանկարչի ուրույն ձեռագիրը և ստեղծագործել Արմեն Լոռենցի նկարչական ոճին ու լոռվա հեքիաթային բնաշխարհին համահունչ:

Միջոցառման առաջին մասում սաները ներկայացրին Արմեն Հարությունյանի…

Բաց դաս․ Շիրվանզադեի «Արտիստը» պատմվածքը

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 20-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIIգ դասարանում բաց դաս էր /ուսուցիչ՝ Ա. Աղայան/: Աշակերտները ամփոփում էին Շիրվանզադեի «Արտիստը» պատմվածքը: Վերհիշեցին պատմվածքի ժանրային առանձնահատկությունները, վերապատմեցին սյուժեն և վերլուծեցին արտիստի՝ Լևոնի, Ալմաստի և Լուիզայի կերպարները, կարդացին իրենց գրած շարադրությունները՝ «Ի՞նչ է եսասիրությունը», «Ի՞նչու են մարդիկ ինքնասպան լինում» թեմաներով: Ծավալվել էր…

Տեղական և միջազգային համագործակցության զարգացմանն ուղղված համաժողով՝ Վանաձորում

Նոյեմբերի 22, 2019
Պաշտոնական

Նոյեմբերի 22-ին 2019 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի է ունեցել տեղական և միջազգային համագործակցության զարգացմանն ուղղված համաժողով: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «2019 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» ծրագրի շրջանակում կազմակերպած համաժողովի նպատակն է նպաստել տեղական և միազգային երիտասարդական համագործակցության զարգացմանը, խթանել երիտասարդների շարժունակությունը և նրանց մասնակից դարձնել…

Արայիկ Հարությունյանի ելույթը՝ Շանհայի համագործակցության կազմակերպության նախարարական 5-րդ խորհրդակցությանը

Նոյեմբերի 22, 2019
Պաշտոնական

Ռուսաստանի Դաշնության  բարձրագույն կրթության և գիտության նախարար Միխայիլ Կոտյուկովի հրավերով այսօր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը Մոսկվայում մասնակցել է Շանհայի համագործակցության կազմակերպության անդամ պետությունների գիտության և տեխնիկայի ոլորտի նախարարությունների և գերատեսչությունների ղեկավարների 5-րդ խորհրդակցությանը, որտեղ նա հանդես է եկել ելույթով:

Իր խոսքում նախարար Արայիկ Հարությունյանը, մասնավորապես նշել է. «Ժամանակակից գլոբալ…

Հետաքրքիր դաս՝ Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երկնային մարմիները միշտ հետաքրքրություն են առաջացրել մարդկանց մոտ: Բազմաթիվ հետաքրքրությունների արդյունքում գիտնականները շատ հարցերի պատասխաններ են տվել, որոնք մինչ օրս հետաքրքիր և ուսանելի են դարձնում դպրոցական առարկաներից շատերը, այդ թվում` Ես և շրջակա աշխարհը: Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի դասվար Կ.Սարգսյանը վարեց ժամանակակից դաս «Երկիր, Լուսին» թեմայից: Դասի ընթացքում կիրառվեցին աշակերտների…

Բարությունը կփրկի աշխարհը

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Բարին թող դուրս գա իր թաքստոցից , և մենք էլ թույլ տանք ,որ այն գործի մեզնով,որքան էլ դժվար լինի…»: Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցը համաշխարհային բարության օրվան նվիրված կազմակերպեց այս տարի ևս ավանդույթ դարձած «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով ակցիան:Ակցիայի նպատակն է՝ ուսուցանել բարություն ,շրջապատին տալ դրական ուժ,երախտագիտություն և քնքշանք:Ակցիային մասնակցում…

Գյումրի...Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաք

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրի...

Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաքը և ամենագեղեցիկ ու կոլորիտային քաղաքներից մեկը։ Նոր տպավորությունների, ճանապարհորդությունների ու ճանաչողության մղումներով յուրօրինակ ու հետաքրքիր ուղևորություն էր կազմակերպել Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանը դեպի Գյումրի գնացքով։ Էքսկուրսիայի նպատակն էր զարգացնել սովորողների աշխարհաճանաչումը, աշխարհընկալումը, ծանոթացնել Գյումրի քաղաքին, նրա ճարտարապետությանը, մշակույթին, նրա կոլորիտին,կենցաղին, ավանդույթներին...…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)