Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներն այցելեցին «Beline»-ի թանգարան։
Շատ հետաքրքիր էքսկուրսիա էր, որին մասնակցեցին X-2 դասարանի աշակերտները դասղեկ Մ.Հունանյանի ուղեկցությամբ։
Նրանք ծանոթացան հեռախոսակապի ստեղծման պատմությանը, ծանոթացան հեռախոսների գործածության մանրամասներին։ Այցելությունը շատերին օգնեց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում։
Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ-2 ակումբը նախաձեռնեց յուրօրինակ մի համայնքային ծրագիր «Երազանքի հետքերով» անվամբ: Ակումբը, որն ունի 17 անդամ (ակումբի առաջնորդ Սյուզաննա Միրզոյան) արդեն մեկ տարի է ինչ գործում է և ակտիվություն է ցուցաբերում համայնքում: Այս համայնքային ծրագրին մասնակցեցին 9-12 տարեկան մոտ 22 երեխա և նպատակն էր նրանց մոտ խթանել…
ՀՀ ԱԻՆ «ՍՊՏԾ» ՈԱԿ-ի բնակչության հետ տարվող աշխատանքների վարչության Հարավային տարածաշրջանային կենտրոնի մասնագետները փետրվարի 26-ին դպրոցում անցկացրին դասընթացներ «Երկրաշարժից պաշտպանվելու վարքականոններ» թեմայով /զինղեկ՝ Սամվել Հովհաննիսյան/:
Իսկ մարտի 1-ին՝ քաղպաշտպանության միջազգային օրը,կազմակերպվեց ուսումնական տագնապ:
Նպատակը՝ աշակերտներին գործնականորեն ուսուցանել արտակարգ իրավիճակներում կարճ ժամանակահատվածում վտանգավոր վայրից անվտանգ վայր տեղափոխելու տարհանման կարգին:
ՄԿԱ գծով…
Փետրվարի 28-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյանը VI-IX դասարանի աշակերտների համար կազմակերպեց փաստագրական ֆիլմի դիտում. «Սովորական ցեղասպանություն.Սումգայիթ, 1988»։
Նպատակներ․
Գիտենալ և ներկայացնել սումգայիթյան ողբերգության պատմությունը: Հապատասխան քաղաքացիական դիրքորոշում և դատապարտող վերաբերմունք ձևավորել մարդկության դեմ ուղղված հանցագործությունների նկատմամբ:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Տիեզերքում աստվածային մի ճամփորդ է իմ հոգին․
Երկրից անցվոր , երկրի փառքին անհաղորդ է իմ հոգին․
Հեռացել է ու վերացել մինչ աստղերը հեռավոր,
Վար մնացած մարդու համար արդեն խորթ է իմ հոգին։
Կան հեղինակներ ,որոնք գրականության մեջ իրենցով ժամանակաշրջան են գծում, ձևավորում, և ժողովուրդը, ծնված օրվանից,…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն այսօր հանդիպում է ունեցել Հայաստանում ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի /ՅՈՒՆԻՍԵՖ/ ներկայացուցչի տեղակալ Լիվ Էլին Ինդրեիտենինի հետ: Արևիկ Անափիոսյանը կարևորել է ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հետ արդյունավետ համագործակցությունը՝ ընդգծելով դրա ընդլայնման և զարգացման անհրաժեշտությունը: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ՀՀ կառավարության հետ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի համագործակցության 2019-20 թթ. գործողությունների ծրագրի…
Մարտի 1-ին միջազգային հանրությունը նշում է Քաղպաշտպանության համաշխարհային օրը: Եվ, քանի որ քաղպաշտպանության ուժերն ու միջոցներն արդյունավետությամբ պետք է օգտագործել նաև խաղաղ պայմաններում, վթարների, տարերային ու տեխնածին աղետների հետևանքները վերացնելիս, հասցեական հանձնարարություններով տարբեր հաստատություններում կատարվում են միջոցառումներ:
Կարևորելով քաղպաշտպանության դերակատարությունը, երեխաների դաստիարակության գործընթացում ու քաղաքացու կյանքում` Կապանի N 5 հիմնական…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի առաջնորդները շարունակում են «Անվտանգ համացանց» թեմայով դասընթացների անցկացումը:
Փետրվարի 28-ի լսարանը 9-րդ «բ» դասարանն է, իսկ գործընկերը դպրոցի օպերատոր Ռիտա Ղազարյանը:
Համագործակցային ընթացքը քայլ առ քայլ մեծամիտ դեռահասներին ձերբազատեց ֆլեյմինգի բարդույթից և գույքագրեցին համացանցից օգտվելու անվտանգության էթիկան:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Վայքի ավագ դպրոցում այսօր բացվել է անգլերենի հերթական ակումբը, որն իրականացվում է «Բարելավելով հմտությունները հանուն ավելի ուժեղ հասարակության» ծրագրի շրջանակում՝ Միացյալ Թագավորության կառավարության ֆինանսավորմամբ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ։
ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը շնորհակալություն է հայտնել ծրագրում ներգրավված բոլոր կողմերին՝ իր գոհունակությունը հայտնելով, որ ծրագրի աշխարհագրությունն…
ԱԽ-ի օրակարգում «Անվտանգ համացանց» թեման է:
Փետրվարի 24-ին և և 25-ին ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակի կողմից կազմակերպվեց դասընթաց «Անվտանգ համացանց» թեմայով, որին մասնակցել են N5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի անդամներ ` Նոննա Ավանեսյանը, Բելա Գևորգյանը և Նանե Բաբայանը:
Նախաձեռնության շրջանակում մասնակիցները ձեռք բերեցին դասընթացավարի հմտություններ և համապատասխան…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ