ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մեդիագրագիտության դաս

Նոյեմբերի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մեդիագրագիտությունը մեզ շրջապատող մեդիան ճանաչելու, դրա դերն ու նշանակությունը հասկանալու, տեղեկատվության մեջ ճիշտ կողմնորոշվելու, վերլուծելու և ստուգելու, ինչպես նաև աշակերտների մոտ քննադատական մտածողության զարգացումն է: ՀՀ կրթության գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը նոյեմբերի 1-8-ը հայտարարել էր Մեդիագրագիտության կրթական շաբաթ Հայաստանի բոլոր դպրոցներում: Նոյեմբերի 8-ին Սուրենավանի միջնակարգ…

Խոշոր հատկացում` «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» շինարարությանը

Նոյեմբերի 14, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2019 թվականի բյուջետային հատկացումներից կառավարության որոշմամբ  կատարվել է մի քանի վերաբաշխում, որի շրջանակում կրթական հաստատություններում կիրականցվեն կապիտալ շինարարության և նախագծային աշխատանքներ:

Մասնավորապես, մեծ ծավալներով կշարունակվի «Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի» դեռևս 2015 թվականից սկսված շինարարությունը, որի կատարման համար հատկացվել է ավելի քան 716 մլն…

Նախարար Արայիկ Հարությունյանը մասնակցել է ՅՈՒՆԵՍԿO-ի Գլխավոր կոնֆերանսի 40-րդ նստաշրջանին

Նոյեմբերի 13, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը Փարիզում ընթացող ՅՈՒՆԵՍԿO-ի Գլխավոր կոնֆերանսի 40-րդ նստաշրջանի ընթացքում այսօր մասնակցել է «Դպրոցը ծայրահեղականության, խավարամտության և անհանդուրժողականության դեմ. հաջողությունների և անհաջողությունների միջև ինչպիսի ռազմավարություն որդեգրել արդյունավետ կանխարգելման համար» թեմայով քննարկմանը: Միջոցառումը կազմակերպել էին Շոայի հիշողության կազմակերպության նախագահ, Ալադին նախագծի համահիմնադիր և փոխնախագահ Էրիկ Ռոտշիլդը և Ֆրանսիայի…

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Գլխավոր համաժողովի ընթացքում նախարար Արայիկ Հարությունյանի ելույթից մի քանի կարևոր շեշտադրում

Նոյեմբերի 13, 2019
Պաշտոնական

Կրթությունը յուրաքանչյուր հասարակության զարգացման շարժիչ ուժն է։ Մենք հավատում ենք,  որ կրթության միջոցով հնարավոր է կանխել ցեղասպանության ոճիրն ու մարդկության դեմ ուղղված այլ հանցագործությունները: Ցեղասպանությունների կանխարգելման համար Հայաստանի ներկայացրած ՄԱԿ-ի բանաձևի հիմնական բաղադրիչներից մեկը կրթությունն է: ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեան և Մարդու իրավունքների խորհուրդն ընդունել են այդ բանաձևը:

Պատերազմների և զինված…

Գեղեցիկը արվեստում և աշակերտների պատկերացմամբ

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայի շրջանակներում ամփոփեցին գեղագիտության թեման` կազմակերպելով ցուցահանդես: Ցուցահանդեսի ընթացքում ներկայացվեցին արվեստի ճյուղերը և գեղեցիկը աշակերտների պատկերացմամբ: Ցուցադրվեցին հայկական ճարտարապետության գլուխգործոցները, գեղանկարչության, երաժշտության, դեկորատիվ կիրառական արվեստի, գրականության, ազգային տարազների մի շարք նմուշներ:

   Դասն անցկացրեց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցչուհի Հ.Մարգարյանը:

Ցուցահանդես-վաճառք դպրոցում

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  2018-2019 ուստարում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի նախաձեռնությամբ «Տնտեսագիտություն» առարկան ներառվեց և դասավանդվեց դպրոցում: Աշակերտներն առարկան ուսումնասիրում են մեծ հետաքրքրությամբ` շնորհիվ ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի:

  Այսօր XI 4 և XI 5 դասարանների աշակերտների նախաձեռնությամբ և առարկայի ուսուցչի օգնությամբ դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես-վաճառք: Աշակերտները փորձեցին իրենց տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում: Առաջնորդվելով…

Բաց դաս․ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը»

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդրի նախագիծ՝ նվիրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին

Հոկտեմբերի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդիր նախագիծ՝ նվիրված երեկաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին:

Այն իրականացվուն է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի…

Ամփոփիչ դաս կենսաբանությունից

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանում «Կենսաբանություն» առարկայից (ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան) անցկացրեց ամփոփիչ դաս` «Օրգանական նյութերի (սպիտակուցների, ճարպերի, ածխաջրերի և նուկլեինաթթուների) կարուցվածքն ու գործառույթները» թեմայով:

    Աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ կատարվեցին օրգանական նյութերի հայտնաբերման փորձերը:

    Աշակերտներին փորձերը անցկացնելուն օգնեց լաբորանտ Ա.Ափունցը:

2019-ը՝ Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ 2019 թվականը հայտարարվել է քիմիական տարրերի Դ.Ի.Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի: Այդ առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցիչների (Ա.Սարգսյան, Ք.Սահակյան) և աշակերտների ջանքերով ստեղծվեց այս ինքնատիպ պարբերական համակարգը, որը գործված է ակրիլ և մուլինե թելերով: Յուրօրինակ աշխատանքը իրագործելու համար պահանջվել է 73 ժամ: Ձեռագործի…

Բաց դաս մայրենիից

Նոյեմբերի 12, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 12-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/ բաց դաս էր։ Դասի թեման էր Հ. Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքը։ Երեխաները վերլուծեցին ու բնութագրեցին պատմվածքի հերոսին, ներկայացրեցին հացի արարումը և ավանդույթներ հացի մասին։ Յուրաքանչյուր աշակերտ պատմվածքի համար գտել էր նոր վերնագիր, որը հիմնավորում էր իր գրած շարադրությամբ։ Դասը…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)