30․01․2019 թ․ Սիամանթոյի անվան թիվ 162 հիմնական դպրոցի 4-րդ ա դասարանի դասվար Նունե Արզումանյանը և 3-րդ ե դասարանի դասվար Անահիտ Գաբրիելյանը կազմակերպեցին «Մենք ձեզ հող չենք տա» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված հայոց բանակի 27 ամյակին։ Փոքրիկ սիամանթոյականները խոստացան երբեք չզիջել այն հողը, որտեղ իրենց եղբայրների սուրբ հոգիներն են փարվել երկնքին։
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր կառավարության նիստից հետո պատասխանել է լրագրողների հարցերին, որի ընթացքում անդրադարձել է մի շարք խնդիրների: «Ես կարևորում եմ բոլոր հայագիտական առարկաները, պարզապես ինչպես այդ, այնպես էլ մնացած բոլոր առարկաները և ուսումնական ծրագրերը վերանայվելու են, և մինչև 2023 թվականն ունենալու ենք լրիվ նոր առարկայացանկ»,-նշել…
ԱՄՆ-ում գործող հայկական երկու կրթօջախների վրա թուրքական դրոշներ փակցնելու փաստի առթիվ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը հանդես է եկել հայտարարությամբ, որում, մասնավորապես, նշվում է. «ԱՄՆ-ում գործող հայկական երկու կրթօջախների՝ Ս․ Նահատակաց Ֆերահեան երկրորդական և ՀԲԸՄ Մանուկեան-Տեմիրճեան վարժարանների վրա թուրքական դրոշներ փակցնելու երևույթը մեծ վրդովմունք է առաջացնում, քանի որ…
Հունվարի 29-ին Կապանի 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ գ դասարանում «Հայոց բանակ, դու մեր պարծանք» թեմայով դաս-միջոցառում էր:
Հիանալի էր. աշակերտները միջոցառումը սկսեցին թշնամու կողմից ուղարկված հրովարտակի ընթերցումով, որ պետք է թողնեն քրիստոնեությունը, ընդունեն զրադաշտությունը, մոռանան լեզուն, հավատը և …:
Նրանց այցելեց «Կաթողիկոսը» սուրբ խաչով օրհնեց և ասաց, որ հայը միշտ…
Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյա տարելիցին նվիրված տոնական շքերթին ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերելու համար, որպես քայլերթի օրինակելի մասնակիցներ՝ «Երկրապահ կամավորական» շքանշանով պարգևատրվեցին մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի սաներ Մանանա Գևորգյանը, Մանե Սիսակյանը, Մարիամ Վարպետյանը:Ուրախ ենք և հպարտ նման ձեռքբերումների համար,կարծում ենք դրանք կլինեն շարունակական և կորակվեն որպես կարգապահ ու օրինակելի սերունդ ձևավորվելու երաշխիք:
Դպրոցի…
«Բանակը պետության ամրոցն է» այս խորագրի ներքո Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի դասվար Կարինե Մարտիրոսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 27-ամյակին: Միջոցառմանը ներկա էին Կապանի N զորամասի հրամանատարական կազմը և զինվորները:Հանդիսությունը սկսվեց աշակերտների ողջույնի և շնորհավորանքի խոսքով: Հայրենասիրական, ռազմական խրոխտ երգերի ու պարերի կատարումներով աշակերտները շնորհավորեցին Հայկական…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց ռազմական խաղ- մրցույթ` նվիրված հայոց բանակի 27-ամյակին:
Մրցույթին մասնակցում էին 10-րդ դասարանցիները և դասղեկները:
Միջոցառման կազմակերպիչներն էին գնդապետ Հ.Մեսրոպյանը և կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը:
Անկախության ուղին բռնած մեր երկրի համար անչափ կարևոր է հզոր, մարտունակ բանակ ունենալը, բանակի զորացմանն ու զինվորին աջակցելը, մատաղ սերնդի հոգիներում հայրենասիրություն ու մարտունակություն սերմանելը:
Ինչպես ասում են, բանակն ու դպրոցը, բանակն ու հասարակությունը միասին են, նրանք անպարտելի են:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց ցերեկույթ՝…
Այսօր` հունվարի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում բաց դաս էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից` «Հայաստանի Հանրապետության մարզերը» թեմայով:
Աշակերտները գեղեցիկ խոսքով, մարզերի մասին հետաքրքիր և լրացուցիչ տեղեկություններով հրամցրին դասանյութը` բավականություն պատճառելով տնօրենության անդամներին, դասվարներին:
Դասվար Ջուլիետա Հովհաննիսյանի պատասխանատվությունն ու պատրաստակամությունը խոսուն էին, արդյունքում դասաժամն անցավ…
Հունվարի 28-ի նախօրյակին, հունվարի 27-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի 5բ և 6ա դասարանի աշակերտները, դասղեկներ՝ Լ. Սողոմոնյանի, Ն. Աբաղյանի և ԴԱԿ՝ Ա. Ավագյանի ուղեկցությամբ, այցելեցին Եռաբլուր զինվորական պանթեոն՝ հարգանքի տուրք մատուցելու իրենց կյանքը Հայրենիքի անկախության համար զոհաբերած հայորդիների հիշատակին:
Աշակերտները ծաղիկներ դրեցին ազատամարտիկների, Ապրիլյան քառօրյա պատերազմի զոհերի հիշատակին՝ արտահայտելով…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ