Դեկտեմբերի 7-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց Սպիտակի անմեղ զոհերի հիշատակին նվիրված մոմավառությամբ:
Ուղիղ 30 տարի առաջ, այս օրը` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ին, տեղական ժամանակով ժամը 11.41-ին ստորգետնյա հարվածների շարքը միայն 30վայրկյանի ընթացքում վերացրել է Սպիտակ քաղաքը, մեծ ավերումներ առաջացրել Գյումրի, Վանաձոր, Ստեփանավան քաղաքներում:
Անմեղ զոհերի…
Դեկտեմբերի 6-ին, Սպիտակի երկրաշարժի 30 ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի զինղեկ Հրաչիկ Փարամազյանը, տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հրահանգով և ուղղորդած ծրագրով անցկացրեց դասընթաց-վարժանք «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում տարհանման կազմակերպում» թեմայով:
Վարժանքի նպատակն է աշակերտներին ծանոթացնել պաշտպանության ձևերին, իրազեկել հնարավոր վտանգների մասին, իրականացնել մարդկային ու նյութական կորուստների առավելագույնս…
Երեսուն տարի առաջ սարսափը երկրի բոլոր ձայները հավաքեց իր բռում,կախեց մատներից,երգեց մղձավանջ…Մի ակնթարթում հողին հավասարվեց ամեն ինչ:Կյանքը պահում է իր մեջ բազում փորձություններ,երբեմն՝ եղեռնաբեր,բայց այդ ցավերը պիտի կոփեն մարդուն,ձևավորեն իրենց դիմագրավելու կամք և դասեր քաղելու ձգտում:Սա էր այն արժեքավոր գիտակցումը, որը և հյուսվեց մեր դպրոցում երկրաշարժի հիշատակման առիթով անցկացված միջոցառումների…
07.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ մոմավառություն և կինոդիտում՝ ի հիշատակ 1988թ.-ի Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի զոհերի 30-րդ տարելիցին: Նախաձեռնությունը` ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի և պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյանի:
Աշակերտների լուռ խոնարհումը, հոգու պարտքի կատարումը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ կործանարար երկրաշարժի պատճառած աշխարհավեր վնասներից հայի սրտում բացված վերքերը ինչքան էլ…
Դեկտեմբերի 6-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում XI-4 դասարանի աշակերտները անգլերենի ուսուցչուհի Ռ.Ղազանչյանի հետ ներկայացրին դաս, որը հարուստ էր հետազոտական աշխատանքներով. աշակերտները պատրաստել էին տեղեկություններ աշխարհով մեկ սփռված հայերի մասին, որոնց կյանքին և գործունեությանը տեղեկացան միջոցառումից: Առավել ուշագրավ էին աշակերտների պատրաստած շնորհանդեսները:
Տնօրենը աշակերտներին և ուսուցչին ուղղեց դրվատանքի խոսքեր…
Սպիտակի երկրաշարժ․ 30 տարի առաջ դեկտեմբերի 7-ին ժամը 11:41-ին, պաշտոնական տվյալներով, ընդամենը 30 վայրկյանի ընթացքում բնական աղետը դարձավ 25 հազար մարդու մահվան պատճառ, 100 հազարը ստացան մարմնական տարբեր աստիճանի վնասվածքներ, 500 ընտանիք մնաց անօթևան:
Վայրկյանների ընթացքում ավերածություններ եղան Հայաստանի 21 քաղաքներում և 324 գյուղերում, ոչնչացվեց Սպիտակ քաղաքն ու հարակից գյուղերը,…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի նոյեմբեր ամսին ունեցել են ավելի քան 1,004,515 էջի դիտում և շուրջ 86,416 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 4․03րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև ԱՄՆ-ից,…
06.12.2018 թ. Սպիտակի երկրաշարժի 30-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացվեց վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում տարհանման կազմակերպում» թեմայով /զինղեկ՝ Սամվել Հովհաննիսյան/։
Վարժանքի հիմնական նպատակներն էին ուժեղ երկրաշարժի դեպքում աշակերտների պաշտպանության միջոցառումների կազմակերպման և իրականացման գործում հմտությունների ու ունակությունների կատարելագործումը,փոխգործակցության կազմակերպումը, «Ուժեղ երկրաշարժի տարհանման կազմակերպում» պլանի իրատեսության ստուգումը: Միջոցառման…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (18․10․2018-19․11․2018թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին, նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Նոյեմբերի 30-ին դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ…
Իսկական բարեգործը նա ինքը երբեք չի
խոսում այդ մասին, այլ ուրիշներն են խոսում:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանի ծննդյան 200- ամյակին:
Միջոցառումն սկսվեց Մայր Թերեզայի «Բարիք գործիր ամեն դեպքում» աղոթքով:
Աշակերտները մանրամասն ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքի անցած ուղին և…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ