Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներն ունեին անհրաժեշտ գիտելիքներ` մասնակցելու դաս-միջոցառմանը, պատասխանելու բոլոր հարցերին, որոնք էլ ավելի հարստացրեցին նրանց տնտեսագիտական տարրական գիտելիքները:
Դրվատանքի խոսքերով հանդես եկան դասին հյուրընկալած «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության գործադիր տնօրեն Արմինե Հովհաննիսյանը և մանկական ծրագրերի համակարգող Անահիտ Մանուկյանը: Նրանք ներկայացրին կազմակերպության պատմությունը, դերն ու նշանակությունը և…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8Ա-րդ դասարանում /ուսուցչուհի՝ Լ.Խաչատրյան/ անցկացվեց ուսուցողական բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի գրող-հրապարակախոս, հասարակական-քաղաքական գործիչ, դասախոս Զապել Եսայանին:
Դասն սկսվեց «Հայաստան» բանաստեղծությամբ: Օրհներգը կատարելուց հետո աշակերտները ներկայացրեցին Զապել Եսայանի կյանքի, ստեղծագործական, հասարակական-քաղաքական գործունեության կարևորագույն փաստերը, մանրամասնորեն վերլուծեցին «Սկյուտարի վերջալույսներ», «Կեղծ հանճարներ», «Հլուները և ըմբոստները» վիպակները, ինչպես նաև՝ «Ձայներ որբերու թշվառությունեն», «Աղետի զոհերեն» և …
ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում ուսանողների ներկայացվեց «Երիտասարդը ՏԻՄ-ի գործընկեր » նոր ծրագիրը, որն իրականացնում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության Իջևանի գրասենյակը ՝ Իջևանի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հնարավոր է դարձել «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» տարածաշրջանային ծրագրի շնորհիվ: Մինչ այդ ծրագիրն իրականացնողները նախագիծը ներկայացնելու համար հանդիպել էին մասնաճյուղի…
Նոյեմբերի 30-ին, Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Քրիստինե Հայրապետյանը օրինակելի դաս վարեց VIIա դասարանում՝ համակարգչային ցուցադրությամբ։
Թեման՝ Ակսել Բակունցի «Սպիտակ ձի»։
Աշակերտները ներկայացրին.
Կան բանաստեղծներ, որոնց երգած սերը վարակիչ է, ապրած կյանքն ու անցած ճանապարհը՝ուսուցանող, որոնց թախիծն իսկապես լուսավոր է, իսկ տխրությունը՝ ցավեցնող:
Այդպիսին է հայ գրականության Վարպետը՝ Իսահակյանը: Զարմանալիորեն պարզ ու հասկանալի թվացող երևույթները անհուն խորություն, գույն ու բույր են ստացել նրա գրչի շնորհիվ: Նրա գործերի մասին խոսել…
Նոյեմբերի 30-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-3 դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ա.Սարգսյան) կազմակերպել էին բաց դաս՝ «Ոˊչ, կոռուպցիային» թեմայով: Բեմականացման միջոցով աշակերտները ներկայացրին կոռուպցիայի բացասական ազդեցությունը երկրի զարգացման վրա՝ հուսալով, որ իրոք կապրեն իրենց երազած արդար, ազնիվ հասարակություն ունեցող և զարգացած երկրում՝ Հայաստանում:
Այս միջոցառումով դպրոցը ամփոփեց ԿԳ նախարարության…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Արտասովոր մարդիկ, արտասովոր նվիրում» խորագրով միջոցառում, որը կազմակերպել էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանը:
Ցանկացած ժողովրդի ներկայի և հեռանկարի ամենապատասխանատու առաքելությունը վերապահված է նրա կրթությանը և մշակույթին։ Սյունիքը կրթության և մշակույթի օջախ է և այս առաքելությամբ էլ միջոցառումը նվիրված էր կրթության և մշակույթի…
«Հմտություններ բիզնեսի համար և բիզնես՝ հմտությունների համար» խորագրով մասնագիտական կրթության և ուսուցման միջազգային համաժողովի շրջանակում այսօր տեղի է ունեցել «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի մասնակիցների մրցանակաբաշխության արարողությունը: ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, շնորհավորելով մրցույթի բոլոր հաղթողներին, տեղեկացրել է, որ «Համաշխարհային հմտություններ» միջազգային մրցույթը 2019 թվականին տեղի…
Հոկտեմբերի 26-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանը 6-րդ «ա» դասարանի սովորողների հետ կազմակերպել էր միջոցառում «Իմ քաղքամայր Երևանը 2800 տարեկան է» խորագրով:
Միջոցառման ընթացքում սովորողները ներկայացրին Երևանի հիմնադրման պատմությունը, Երևանի զինանշանը, դրոշը, հիմնը: Բեմականացման միջոցով ներկայացրեցին Արգիշտի I-ի հրամանով գրված Էրեբունի ամրոցի հիմնադրման մասին…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-ին Բ դասարանում տոնախմբություն էր: «Ա» հնչյուն-տառը դասվար Մարգարիտ Հովսեփյանի հրավերով հյուր էր եկել փոքրիկներին:
Դասվարը մեծ ուշադրություն էր դարձրել դասի հարուստ ու ճաշակով կահավորմանը, որով էլ պայմանավորվեց դասի կառուցումը:
Երաժշտության ուղեկցությամբ, փոքրիկ բեմականացումով, հանելուկներով «համեմված» մուտք ապահովեց ուսուցիչը: Երեխաներին ողջունեցին հյուր եկած Արևը,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ