Գյումրիի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի է ունեցել մասնագիտական կրթության և ուսուցման համակարգի ուսանողների հմտությունների, կրթություն-աշխատաշուկա համագործակցությամբ պայմանավորված նոր մասնագիտական ծրագրերի ցուցադրություն՝ ՀՀ Շիրակի մարզի ուսումնարանների և քոլեջների, ինչպես նաև դուալ կրթական համակարգում ներգրավված քոլեջների մասնակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, ՀՀ Շիրակի փոխմարզպետ Սոֆյա Հովսեփյանը,…
«Տարվա լավագույն ուսուցիչ», «Տարվա լավագույն դաստիարակ», «Տարվա լավագույն տնօրեն» ամենամյա մրցույթները, համաձայն գործող կարգի, կազմակերպվում են երեք փուլով:
Ամփոփիչ հանրապետական փուլին այս տարի մասնակցել է 32 մանկավարժ` Հայաստանի Հանրապետության 9 մարզերից, Երևանից և Կրթության և գիտության նախարարության ենթակայությամբ գործող ուսումնական հաստատություններից: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի հրամանով ստեղծված մրցութային հանձնաժողովները փակ…
2018 թվականի նոյեմբերի 3-11-ը Չինաստանի մայրաքաղաք Պեկինում տեղի է ունեցել աստղագիտության և աստղաֆիզիկայի 12-րդ միջազգային օլիմպիադան, որին մասնակցել է 39 պետության 207 աշակերտ։ Օլիմպիադային մասնակցել է նաև Հայաստանի 5 հոգանոց թիմը՝ Բյուրականի աստղադիտարանի գիտաշխատող Մարիետա Գյուրզադյանի և օլիմպիական խմբի մարզիչ Վարդգես Մամբրեյանի ղեկավարությամբ։
Մեր օլիմպիականները վերադարձել է երկու արծաթե, մեկ բրոնզե մեդալով ու…
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել:
Վ․ Տերյան
Նոյեմբերի 9-ին Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջն․դպրոցի 11-րդ դասարանը թումանյանական թագավորության անզուգական հմայքն ու շունչը փոխանցեց ներկա ուսուցիչներին, հյուրերին՝ պարգևելով հիացմունքի, լավատեսության անկրկնելի զգացողություն։
Քայլ առա քայլ ամբողջացավ Թումանյանի…
Նոյեմբերի 5-9-ը ՀՀ ԿԳ նախարարության կողմից հայտարարված էր Մեդիագրագիտության կրթական շաբաթ: Այդ շրջանակներում մեր դպրոցի փոխտնօրեն Ս.Եգանյանը և կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը կազմակերպեցին խաղ-մրցույթ :
Մասնակցեցին դպրոցի XII -1, XII -3 և XII -4 դասարանների աշակերտները:
Պարզվեց, որ մեր աշակեերտները մեդիայի ասպարեզում բավականին տեղեկացված էն, քանի որ մրցույթում բոլորն էլ վաստակեցին հավասար…
Միջոցառում` «Կենսաքիմիա» հոսքում: Դասի թեման էր «Բջջի օրգանական նյութերը`սպիտակուցներ, ճարպեր, ածխաջրեր և նուկլեինաթթուներ»: Կատարվեցին փորձեր օրգանական նյութերի հայտնաբերման վերաբերյալ: Փորձերը կատարվեցին աշակերտների անմիջական մասնակցությամբ: Դասը ուսանելի էր, հետաքրքիր և նպատակային:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Ուսուցիչ`Գ.Հակոբյան, լաբորանտ` Ա.Ափունց
Հոկտեմբերի 29֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի VIբ դասարանը դասղեկ Մարգարիտա Բարսեղյանի առաջնորդությամբ Կոմիտասի թանգարան ինստիտուտում և քաղաքային պանթեոնում կազմակերպել էր «Կոմիտաս 149» խորագրով բաց դաս, որին ներկա էին ծնողներ և հյուրեր։ Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ և ոգևորությամբ էին պատրաստվել մեծ երգահան, վարդապետ, ուսուցիչ, խմբավար, մանկավարժ, հայկական ազգային կոմպոզիտորական դպրոցի հիմնադիր…
Այսօր տոն է, ուսուցչի ձեռքբերումներն ու վաստակը ըստ արժանվույն գնահատելու օր…
Շնորհավորում ենք Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցիչների, «Ուսուցիչ» պատվավոր անունը կրող բոլոր մանկավարժների տոնը` հանձին մեր դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի:
Թող ձեր հոգեբան - մանկավարժի լավագույն օրինակը կրթի սերունդներ, ապրե´ք երկար և ձեր նվիրական սիրով դաստիարակեք…
Նոյեմբերի 1֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի 4ա դասարանը դասվար՝ Ք. Ադամյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Մատենադարան՝ հին ձեռագրերի ինստիտուտ։ Նրանք ծանոթացան հայկական ձեռագրերին, տեսան «Որդան կարմիր» միջատը,որից ստանում են որակյալ ներկը։ Երեխաները ուսումնասիրել էին հայ պատմիչների կյանքն ու գործունեությունը։ Տեսան «Մշո ճառընտիր» գիրքը և իմացան ,թե ինչպես է փրկվել այն ցեղասպանության…
1999 թվականից սկսած`աշխարհը սեպտեմբերի 29-ին տոնում է Սրտի համաշխարհային օրը: Դպրոցի X-7 դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում`«Մեր սիրտը մեր ձեռքերում է» խորագրով: Դասի նպատակն է մարդկանց իրազեկել սրտի բնածին և ձեռքբերովի հիվանդությունների առաջացման և կանխարգելման միջոցների մասին:
Ուսուցիչ Գ.Հակոբյանին և «Կենսաքիմիա» ենթահոսքի աշակերտներին հաջողվեց դասը ծառայեցնել իր նպատակին:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ