Մայիսի առաջին շաբաթավերջին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աւարտական դասարանի աշակերտները ուխտագնացութեամբ մը իւրայատուկ նշումը կատարեցին դպրոցական իրենց կեանքի աւարտին, որ ինքնին սկիզբ է նոր ուղեւորութեան` ուսման եւ կեանքի ճամբաներուն վրայ:
Մեր աշակերտները, առաջնորդութեամբ վարժարանի հոգեւոր վարիչ Արժ. Տէր Ռաֆֆի քահանայ Յովհաննէսեանի, քալելով բարձրացան Հարիսայի ուխտավայր, անցնելով հանրածանօթ “Երկնքի Ճամբու”…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա և IIIբ դասարաններում տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված անգլերենի այբուբենի ավարտական տոնին /անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյան/։
Աշակերտները ցուցադրեցին ուսումնական տարվա սկզբից իրենց ստացած գիտելիքներն անգլերենից բանաստեղծությունների, երգերի և երկխոսությունների միջոցով: Փոքրիկները լավ տրապետում են օտար լեզվի բոլոր նրբություններին, կարողանում են ազատ շփվել: Միջոցառման ավարտին ծնողների և ուսուցիչների…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով Անժելա Կժդրյանը նշանակվել է ԿԳ նախարարի մամուլի քարտուղար: Նա ավարտել է ԵՊՀ արևելագիտության ֆակուլտետը, ստացել է մագիստրոսի որակավորում ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետում, այժմ սովորում է Շեֆիլդի համալսարանում` Executive MBA ծրագրով` մասնագիտանալով մարքեթինգի ոլորտում:
Աշխատել է «Մեդիամաքս» լրատվական գործակալությունում որպես թղթակից, IDeA հիմնադրամում`…
Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կայացավ «Բուլլինգը դպրոցում» թեմային նվիրված սեմինար-խորհրդատվություն դպրոցի աշակերտական խորհրդի համար: Խոհրդատվությունն անցկացրեց դպրոցի հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը:
Այսօր դպրոցներում շատ հաճախ է հնչում «Բուլլինգ» հասկացությունը: Բուլլինգը (անգլ`bullying) դասարանի բոլոր աշակերտների (կամ նրանց մի մասի) հետապնդողական գործողություններն են` ուղղված մեկին: Որպես հետապնդում կամ հոգեբանական բռնություն կարող…
Մայիսի 6-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 9 ա դասարանում «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ուսուցիչ Ռ.Քեշիշյանը «Առողջ ապրելակերպի» շրջանակներում անցկացրեց բաց դաս «Ալկոհոլ, ծխախոտ, թմրանյութ» խորագրով: Ուսուցիչը խոսեց այդ վնասակար սովորությունների մասին, մատնանշեց դրանց բացասական ազդեցությունը մարդու առողջության վրա: Դասի ընթացքում աշակերտները հարց ու պատասխանի միջոցով ընդլայնեցին իրենց գիտելիքները:Դասն անցավ բազմաբովանդակ…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IXա դասարանի աշակերտները պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր և ինսիտուտ֊թանգարան։ Հուշահամալիրում աշակերտները իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին Եղեռնի զոհերի հիշատակին, աղոթեցին զոհերի հոգիների հանգստության համար։ Թանգարանում Հ. Ղազարյանը անցկացրեց բաց դաս՝ մեկ անգամ ևս հիշեցնելով Եղեռնի սահմռկեցուցիչ դեպքերի մանրամասնությունները։ Թանգարանում աշակերտներին ներկայացվեցին…
Մայիսի 3-ին Ոստիկանության Կոտայքի բաժնի պետի տեղակալ Վենյամինովը և անչափահասների գործերով և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժնի տեսուչ Գ. Գասպարյանը 10-րդ և 11-րդ դասարանների սովորողների համար համակարգչային սրահում ինքնատիպ և բովանդակալից դաս վարեցին՝ «Դասը վարում է ոստիկանը» նախաձեռնության շրջանակում: Դասի հիմնական ընթացքը հյուսվեց աշակերտների կողմից հնչեցված տարաբնույթ հարցերով. նրանց հետաքրքրում էր…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել հերթական գործակարգավարական խորհրդակցությունը, որը վարել է ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Քննարկմանը մասնակցել են նախարարի տեղակալները, ստորաբաժանումների և համակարգի կառույցների ղեկավարները:
Մինչև խորհրդակցության մեկնարկը Արայիկ Հարությունյանը շնորհակալություն է հայտնել նախարարի մամուլի քարտուղար Լուսինե Մարգարյանին՝ համատեղ աշխատանքի համար և պարգևատրել ԿԳՆ շնորհակալագրով: «Վստահ…
Ապրիլի 30-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակի սաները մասնակցեցին Գյումրու Հայորդյաց տանը կայացած «Երգող Հայաստան» մանկապատանեկան երգչախմբերի հանրապետական 10-րդ մրցույթի մարզային փուլին, որը նվիրված էր Կոմիտասի հոբելյանական 150–ամյակին:
Մասնակցության նպատակն էր արժևորել մեծն Կոմիտասի ստեղծագործությունները և ներկայացնել սաների կարողությունները:
Մրցույթին մասնակցեցին 8 երգչախումբ մարզի երաժշտական և արվեստի դպրոցներից:
Կանչում է կրկին, կանչում անդադար
Էն չքնաղ երկրի կարոտը անքուն,
Ու թևերն ահա փռած տիրաբար`
Թռչում է հոգիս, թռչում դեպի տուն…
Հ.Թումանյան
Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում շարունակվում են Ամենայն հայոց բանաստեղծի հոբելյանական 150-ամյակին նվիրված միջոցառումները:
Ապրիլի 26-ին «Կախարդական գրչի վարպետը» խորագրով ծրագրի շրջանակում…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ