Հայկական մշակույթը կարծես արմատավորվել է Տյումենում և համառորեն իր հովանու տակ է առնում տեղի հայերին։
Հոկտեմբերի 5֊ին ՌԴ Տյումեն քաղաքում տեղի ունեցավ երկորդ հայկական մշակույթի կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողություն, որին ներկա էին Տյումենի մարզի հայկական հասարակական կազմակերպության նախագահ՝ Աբրահամ Ազատի Հովեյանը, Տյումենի քաղաքապետ՝ Ռուսլան Կուխարուկը, ազգային կոմիտեի նախագահ՝ Եվգենի Վարաբյովը,…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք (հավաստագիր) ստանալու նպատակով վերապատրաստում իրականացնելու համար երաշխավորվել է Ուսուցման ազգային հիմնադրամը: Հրամանի համար հիմք է ծառայել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2018 թվականի հոկտեմբերի 24-ի N 855-Ա հրամանով ձևավորված հանձնաժողովի եզրակացությունը: …
Հոկտեմբերի 25-ին և 26-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 7ա և 7բ դասարաններում (կազմակերպիչներ՝ տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայան, դասղեկներ` Ք.Հայրապետյան, Ս.Բադալյան) դասղեկի ժամերը նվիրվեցին հայ անվանի ազգային բարերար, Կարինի Սանասարյան վարժարանի հիմնադիր Մկրտիչ Սանասարյանի ծննդյան 200-ամյակին: Երեխաները ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքն ու նրա անցած ուղին:
Արմատներով վանեցի, ծնունդով…
2018թ. հոկտեմբերի 28-ին «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմն. դպրոց» ՊՈԱԿ-ի VIա դասարանի դասղեկ Գ.Վարդանյանը «Երևան-2800» միջոցառումների շրջանակներում կազմակերպեց էքսկուրսիա Էրեբունի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան և Զվարթնոց տաճար: Երկու դեպքում էլ էքսկուրսավարները հարուստ տեղեկություններ հաղորդեցին: Աշակերտները տեղեկացան, որ արգելոց-թանգարանը մ.թ.ա. 782թ. հիմնադրված Էրեբունի քաղաք-ամրոցի պատմությունն ու մշակույթն է ներկայացնում: Թանգարանի ցուցասրահներում տեսան Էրեբունի,…
«Փողերը վերջանում են, փառքը՝ նույնպես: Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի մոռացեք այդ մասին: Արարեք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
…
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում բաց դաս է Հասարակագիտությունից: Համայնքային հիմնախնդիրների մտահոգությամբ առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գևորգյանը 9-րդ դասարանում կազմակերպել էր դաս-հանդիպում համայնքի ղեկավար Վարդան Հովհաննիսյանի մասնակցությամբ: Աշակերտները նախապես լրագրողական, հետազոտական աշխատանք էին իրականացրել ու վեր հանել իրենց համայնքում առկա հիմնախնդիրները: Նրանցից մի խումբ հարցախույզ էր անցկացրել բնակչության շրջանում. «Եթե…
Այս տարի հոբելյանական է ԱՅԲ հիմնադրամի համար: «Մեղու հայերենը բոլորի համար» հայերենի ամենազանգվածային մրցույթի 5-րդ տարին է: Այսօր հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-9-րդ դասարանների 83 աշակերտներ մասնակցեցեին «Մեղու-2018» -ին: Մրցույթի պահանջներին ծանոթանալուց հետո ներկաները ստացան և՛ առաջադրանքները, և՛ հուշանվերներ: Վերջում մասնակիցները հայտնեցին, որ առաջադրանքները հետաքրքրաշարժ էին:
Կապանի N 5…
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 23-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի պատմական միջավայրի պահպանման մարզային ծառայության լրագրող, հուշարձանագետ, հուշարձանների պահապան Արամայիս Սեդրակյանը 9-րդ դասարանում զրույց անցկացրեց «Կոտայքի մարզի նշանավոր հուշարձանները» խորագրով։
Կոտայքի մարզն ունի շատ հին և հարուստ մշակույթ։ Երբ ասում ենք մշակույթ, հասկանում ենք այն ամենը, ինչ երկար դարերի ընթացքում ստեղծել է մեր ժողովուրդը՝…
Հոկտեմբերի 17֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի աշակերտները, դասվար՝ Ն.Գաբրիելյանի ղեկավարությամբ, հանդես եկան «Ա»տառի հանդիսավոր միջոցառմամբ։ Աշակերտների համար ամենամեծ տոնն էր, այբբենարանի առաջին էջն էին բացում ։
Աշակերտները նախապես Թարգմանչաց տոնին քարե հուշարձանների վկայությամբ թագադրվեցին և իրավունք ստացան հնչյունը՝ գիր դարձնելուն։ Շարունակեցին այդ խանդավառությունը և «Ա» հնչյուն֊տառը տոնական…
«Մոլորակի բնության բազմազանությունը ամբողջ մարդկության հարստությունն է» :
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Լ.Խաչատրյան/
Առարկա՝ Ես և շրջակա աշխարհը
Թեմա՝ Երկրագնդի բնությունը /թեմայի ամփոփում/
Նպատակը՝ Աշակերտների բնապահպանական կրթության դաստիարակության, բնապահպանական մշակույթի ձևավորման, շրջակա միջավայրի նկատմամբ պատասխանատվություն, բնության…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ