Մարտի 22֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում ուսուցչուհի՝ Լ. Հարությունյանը բաց դաս էր կազմակերպվել Կոնստանտին Պաուստովսկու «Անծանոթը» ստեղծագործության թեմայով։ Դասը անվանվել էր «Արդարացված գողություն»։ Այն ուներ ուսուցողական-դաստիարակչական նպատակ։ Դասը ինտեգրված էր, բոլոր փուլերում կիրառված էին նոր մեթոդներ։ Ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչները, այլ դպրոցներից հրավիրված ուսուցիչներ, անչափահասների գործերով և…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանն ընդունել է Թմրամիջոցների ու թմրամոլության մոնիթորինգի եվրոպական կենտրոնի փորձագետներին` Իլզե Ջակոբսոնի գլխավորությամբ: Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ՀՀ անվտանգության խորհրդի գրասենյակի պետական, հասարակական անվտանգության բաժնի պետ Արման Ղազարյանը: Ողջունելով հյուրերին` նախարարի տեղակալը կարևորել է Հայաստան-ԵՄ համագործակցությունը թմրամիջոցների դեմ պայքարի ոլորտում և ընդգծել, որ…
Տեղի է ունեցել Գիտությունների ազգային ակադեմիայի տարեկան ընդհանուր ժողովը, որին մասնակցել են ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, ՀՀ ԳԱԱ նախագահության անդամներ, ակադեմիական ինստիտուտների տնօրեններ, բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ռեկտորներ, ԳԱԱ արտասահմանյան անդամներ, գիտության ոլորտի այլ ներկայացուցիչներ:
ԳԱԱ նախագահ Ռադիկ Մարտիրոսյանը հաշվետու ելույթում ամփոփել է 2018 թվականի…
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն այսօր մասնակցել է ՀՀ Գիտությունների ազգային ակադեմիայի տարեկան ժողովին, որը նվիրված էր ԳԱԱ 2018թ. գիտական և գիտակազմակերպական գործունեության հիմնական արդյունքներին:
ԳԱԱ նախագահ, ակադեմիկոս Ռադիկ Մարտիրոսյանը ներկայացրել է ակադեմիայի կազմակերպությունների գիտական կարևորագույն արդյունքներն ու կիրառական մշակումները: Նա անդրադարձել է 2018թ. միջազգային համագործակցության շրջանակում, գիտական կադրերի պատրաստման և միջազգային…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն ընդունել է աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի (IRI) ռազմավարական խորհրդատու Բարրի Ջեքսոնի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության և գիտության համակարգում բարեփոխումների հիմնական ուղղություններին, կրթության կառավարման արդյունավետության բարձրացմանը և գերատեսչական կարողությունների հզորացմանն առնչվող մի շարք հարցեր: Այս համատեքստում կողմերը…
Մարտի 23-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցն իր ողջ կազմով «Մաքուր Հայաստան» համապետական ծրագրի շրջանակներում մասնակցեց շաբաթօրյակին:
Աշակերտները մաքրեցին դասասենյակները,հանդիսությունների սրահը,ապա դասղեկների և ուսուցիչների հետ մաքրեցին, բարեկարգեցին դպրոցի բակը, շրջակայքը, հարակից տարածքները, հարակից փողոցը, դպրոցի ճանապարհը:
XԱ դասարանի աշակերտները մաքրեցին Հայրենական Մեծ պատերազմում զոհվածներին նվիրված հուշարձանի շրջակայքը,իսկ XIԱ դասարանի աշակերտները՝ …
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում մեկնարկեց շախմատի ներդպրոցական մրցաշարը X - Xll դասարանների աշակերտների միջև։
Մրցաշարի լավագույններ ճանաչվեցին X – 6 դասարանի աշակերտ Արման Առաքելյանը, X - 3 դասարանի աշակերտ Մանվել Մանվելյանը և Xl - 4 դասարանի աշակերտ Հայկ Սիմոնյանը։
Միջոցառման կազմակերպիչներ` ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Հ.Նազարյան…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց X-6 և X-7 դասարանների աշակերտները ուսուցչուհիներ Ա.Պետրոսյանի և Գ.Մարտիրոսյանի ուղեկցությամբ մարտի 21-ին այցելեցին ԵՊՀ-ի «Ֆիզիկայի» ֆակուլտետ, որտեղ ծանոթացան ֆակուլտետի գործունեությանը, մասնակցեցին փորձերի, որոնք կայացան օպտիկայի, էլեկտրականության և ընդհանուր ֆիզիկայի ամբիոններում:
Այցելությունը կրկին օգնեց աշակերտներին մասնագիտության կողմնորոշման հարցում:
Հ.Թումանյան – 150
Տիեզերքի տերը` Հ.Թումանյանը, կրկին մեր դպրոցում էր 2019 թվականի մարտի 22-ին: Այս անգամ աշակերտները մարմնավորեցին նրա հերոսներին անգլերենով:
Ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը այնպես հմտորեն էին կազմակերպել միջոցառումը, որ աշակերտները սահուն և առոգանությամբ հանդիսատեսին փոխանցեցին թումանյանական հումորը, խրատներն ու կենսագրական որոշ հղումներ…
Միջոցառումը նպատակային էր, ճաշակով և ընդգծեց…
«Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն» կարգախոսով առաջնորդվելով, ինչպես նաև արձագանքելով հանրապետական շաբաթօրյակ անելու կոչին՝ մարտի 23-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեցին դպրոցամերձ տարածքի և դասասենյակների հիմնամաքրման աշխատանքներ: Աշխատանքներին մասնակցում էին ուսուցչական և աշակերտական համակազմերը: Օրվա խորհուրդը ողջունելի էր և դաստիարակիչ, և, կարծում ենք, այն շատերին է ծանոթ. այն Փոքրիկ իշխանի նշանավոր միտքն է.…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ