Հոկտեմբերի 24֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում անցկացվեց բաց դաս մայրենիից՝ «Ազնավուրը Ազնավուրի մասին» թեմայով՝ ուսուցչուհի Մ. Վարդումյանի գլխավորությամբ։
Դասը սկսվեց մեկ րոպե լռությամբ՝ հարգելով մեծն շանսոնյե Շառլ Ազնավուրի հիշատակը։ Աշակերտները ներկայացրին Շառլ Ազնավուրի կենսագրությունը և ասույթներ ասվեցին նրա մասին, հետո անցան դասի ընթերցմանը, որից հետո բնութագրեցին…
Հոկտեմբերի 10֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս մաթեմատիկայից՝ «Համեմատությունը գեղեցիկի մեջ» թեմայով, VIբ դասարանում, որը վարեց Գ. Հակոբյանը։
Թեման կապված էր գիտելիքն ու գեղեցիկը և նրա կիրառությունը առօրյայի հետ։
Փորձի միջոցով գործնականորեն ապացուցեցին ճշգրիտ գիտության և գեղեցիկի սերտ կապը։
Ավարտվել են հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունքի` հավաստագրի տրամադրման համար ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից անցկացվող քննությունները, որոնք տեղի են ունեցել Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում, հոկտեմբերի 17-ից նոյեմբերի 2-ն ընկած ժամանակահատվածում:
Հավաստագրման քննություններին մասնակցելու համար հայտագրվել էր 199 հավակնորդ, որոնցից 8-ը չի ներկայացել: Քննության գրավոր փուլը…
Օտար լեզուների առարկայական մասնախմբի 2018թ. հոկտեմբերի 30-ին տեղի ունեցած նիստի ընթացքում ռուսաց լեզվի մասնագետ Ն․Ասատրյանի կողմից ներկայացվեց ուսուցիչների մասնագիտական գործունեության հետ անմիջականորեն առնչվող շատ արդիական ՝ «Մասնագիտական սթրես» թեման, զեկուցման և իր կողմից պասրաստված երկու սահիկահանդեսների միջոցով։
Զեկուցողի կողմից անդրադարձ կատարվեց սթրեսի առաջացման պատճառներին, տեսակներին և հետևանքներին։ Խոսվեց…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի մի խումբ աշակերտներ Ավ. Իսահակյանի 143 և տուն-թանգարանի 60-ամյակների շրջանակում ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան, որտեղ Վարպետի կյանքի ուշագրավ մանրամասներին ծանոթանալուց հետո, մասնակցեցին «Ի՞նչ է ասում առակը» կրթական ծրագրին: Ինտերակտիվ պարապմունքի ընթացքում երեխաները, մեկը մյուսին հերթ չտալով, պատասխանեցին…
Հոկտեմբերի 21-ին ՌԴ Տյումեն քաղաքի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում (կից՝ Տյումենի մարզի «Հայերի Միություն» ՀՀԿ նախագահ՝ Ա. Հովեյան) տարեդարձ էր ։
2800֊ամյա հոբելյարը վարդագույն այտերով, հավերժ երիտասարդ, մեր սրտի մայրաքաղաք Երևանն էր։
Գեղեցիկ և ուսանելի միջոցառում էր կազմակերպել հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ալվան Պողոսյանը:
Դասը սկսվեց ՀՀ օրհներգի կատարմամբ,…
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպությունը շարունակում է երեխաների կարողությունների զարգացման ու նրացց ներուժի զարգացմանն ուղղված ծրագրերն Հայաստանի մարզերում: Տավուշի մարզում մի քանի տարի շարունակ իրականացված այդ ծրագրերի արդյունքում հարյուրավոր երեխաներ ու երիտասարդներ հզորացրել են իրենց հմտություններն ու գիտելիքները, իրականացրել համայնքային զարգացման նախագծեր: Տավուշի մարզի Նոյեմբերյանի տարածաշրջանի Բերդավան ու Հաղթանակ …
ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի առօրյան մի փոքր արտասովոր էր: Կազմակերպվել էր համադպրոցական ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ «Մաթեմատիկա» առարկայից /կազմակերպիչ՝ Լ. Նահապետյան/: Մրցույթին մասնակցում էր երեք թիմ` «Առաջնորդները», «Գիտունիկները», «Ակտիվիստները»: «Մտածիր արագ», «Ճակատագիր», «Ցույց տուր պատասխանը», «Գաղտնազերծում» փուլերը, որոնք ընդհատվում էին երաժշտական ընդմիջումներով, ասմունքով, երգերով, պարերով, խոսում էին աշակերտների հիմնավոր գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների…
Հոկտեմբերի 13-ին Իլինգի Double Tree by Hilton պանդոկում տեղի ունեցաւ Գ Թահթաեան Կիրակնօրեայ Ազգային վարժարանի հիմնադրման 40 ամեակին նուիրուած ճաշկերոյթ
պարահանդէսը։ Բացման խօսքով հանդէս եկաւ վարժարանի ուսուցչուհի և հոգաբարձուհի տիկին Լենա Գիւլխանճեանը։ Գերաշնորհ սրբազան հայրը շնորհաւորելով վարժարանի 40 ամեայ յոբելեանը, օրհնեց վարժարանը և ներկայներին։
Երեկոյի ընթացքում ելոյթ ունեցաւ Մեծ Բրիտանիայում և Հիւսիսային Իռլանդիայում Հայաստանի Հանրապետութեան…
Հոկտեմբերի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում կենսաբանության ուսուցչուհի Ս. Ներսիսյանի հետ 7-8-րդ դասարանցիները կազմակերպել էին բաց դաս՝ «Առաջին օգնություն» թեմայով: Դասի սկզբում աշակերտները բաժանվեցին երկու խմբի՝ աշխատելու ԳՈՒՍ մեթոդով։ Լրացրին «Գիտեմ» , «Ոզում եմ իմանալ» աղյուսակները։ Խմբերը դիտեցին սլայդ։ Տրվեցին հարցեր։ Լրացրին ապագայի անիվը, «Սովորեցի» աղյուսակը։ Իսկ վերջում թիմերն ստացան նուռիկներ։
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ