Սպիտակի երկրաշարժ․ 30 տարի առաջ դեկտեմբերի 7-ին ժամը 11:41-ին, պաշտոնական տվյալներով, ընդամենը 30 վայրկյանի ընթացքում բնական աղետը դարձավ 25 հազար մարդու մահվան պատճառ, 100 հազարը ստացան մարմնական տարբեր աստիճանի վնասվածքներ, 500 ընտանիք մնաց անօթևան:
Վայրկյանների ընթացքում ավերածություններ եղան Հայաստանի 21 քաղաքներում և 324 գյուղերում, ոչնչացվեց Սպիտակ քաղաքն ու հարակից գյուղերը,…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի նոյեմբեր ամսին ունեցել են ավելի քան 1,004,515 էջի դիտում և շուրջ 86,416 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 4․03րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև ԱՄՆ-ից,…
06.12.2018 թ. Սպիտակի երկրաշարժի 30-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացվեց վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում տարհանման կազմակերպում» թեմայով /զինղեկ՝ Սամվել Հովհաննիսյան/։
Վարժանքի հիմնական նպատակներն էին ուժեղ երկրաշարժի դեպքում աշակերտների պաշտպանության միջոցառումների կազմակերպման և իրականացման գործում հմտությունների ու ունակությունների կատարելագործումը,փոխգործակցության կազմակերպումը, «Ուժեղ երկրաշարժի տարհանման կազմակերպում» պլանի իրատեսության ստուգումը: Միջոցառման…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (18․10․2018-19․11․2018թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին, նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Նոյեմբերի 30-ին դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ…
Իսկական բարեգործը նա ինքը երբեք չի
խոսում այդ մասին, այլ ուրիշներն են խոսում:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանի ծննդյան 200- ամյակին:
Միջոցառումն սկսվեց Մայր Թերեզայի «Բարիք գործիր ամեն դեպքում» աղոթքով:
Աշակերտները մանրամասն ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքի անցած ուղին և…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներն ունեին անհրաժեշտ գիտելիքներ` մասնակցելու դաս-միջոցառմանը, պատասխանելու բոլոր հարցերին, որոնք էլ ավելի հարստացրեցին նրանց տնտեսագիտական տարրական գիտելիքները:
Դրվատանքի խոսքերով հանդես եկան դասին հյուրընկալած «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության գործադիր տնօրեն Արմինե Հովհաննիսյանը և մանկական ծրագրերի համակարգող Անահիտ Մանուկյանը: Նրանք ներկայացրին կազմակերպության պատմությունը, դերն ու նշանակությունը և…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8Ա-րդ դասարանում /ուսուցչուհի՝ Լ.Խաչատրյան/ անցկացվեց ուսուցողական բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի գրող-հրապարակախոս, հասարակական-քաղաքական գործիչ, դասախոս Զապել Եսայանին:
Դասն սկսվեց «Հայաստան» բանաստեղծությամբ: Օրհներգը կատարելուց հետո աշակերտները ներկայացրեցին Զապել Եսայանի կյանքի, ստեղծագործական, հասարակական-քաղաքական գործունեության կարևորագույն փաստերը, մանրամասնորեն վերլուծեցին «Սկյուտարի վերջալույսներ», «Կեղծ հանճարներ», «Հլուները և ըմբոստները» վիպակները, ինչպես նաև՝ «Ձայներ որբերու թշվառությունեն», «Աղետի զոհերեն» և …
ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում ուսանողների ներկայացվեց «Երիտասարդը ՏԻՄ-ի գործընկեր » նոր ծրագիրը, որն իրականացնում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության Իջևանի գրասենյակը ՝ Իջևանի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հնարավոր է դարձել «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» տարածաշրջանային ծրագրի շնորհիվ: Մինչ այդ ծրագիրն իրականացնողները նախագիծը ներկայացնելու համար հանդիպել էին մասնաճյուղի…
Նոյեմբերի 30-ին, Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Քրիստինե Հայրապետյանը օրինակելի դաս վարեց VIIա դասարանում՝ համակարգչային ցուցադրությամբ։
Թեման՝ Ակսել Բակունցի «Սպիտակ ձի»։
Աշակերտները ներկայացրին.
Կան բանաստեղծներ, որոնց երգած սերը վարակիչ է, ապրած կյանքն ու անցած ճանապարհը՝ուսուցանող, որոնց թախիծն իսկապես լուսավոր է, իսկ տխրությունը՝ ցավեցնող:
Այդպիսին է հայ գրականության Վարպետը՝ Իսահակյանը: Զարմանալիորեն պարզ ու հասկանալի թվացող երևույթները անհուն խորություն, գույն ու բույր են ստացել նրա գրչի շնորհիվ: Նրա գործերի մասին խոսել…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ