ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիր» ՓԲԸ-ի տնօրեն Աշոտ Ալիխանյանին: Հանրակրթության որակի բարձրացմանը միտված բարեփոխումների շրջանակում, ԿԳ նախարարը կարևորել է համակարգում առկա լավագույն փորձի ուսումնասիրումն ու տարածումը:
Հանդիպման ընթացքում Աշոտ Ալիխանյանը ներկայացրել է ճեմարանի կրթական ծրագրի առանձնահատկությունները, անցած ուղին և…
ՀՀ Գիտությունների ազգային ակադեմիայում այսօր տեղի է ունեցել Վիկտոր Համբարձումյանի 110-ամյակին նվիրված «Անկայուն երևույթներ և Տիեզերքի առաջացում» խորագրով միջազգային գիտաժողովի բացման արարողությունը, որին մասնակցել է աշխարհի 16 երկրի 67 գիտնական։ Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Արմեն Գրիգորյանը, ՀՀ ԳԱԱ նախագահության ներկայացուցիչներ։ …
Ամփոփվել են Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական ութերորդ մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլի արդյունքները (կցվում է): Մրցույթն այս տարի նվիրվում է Երևանի հիմնադրման 2800 ամյակին և Հայաստանի պատմական մայրաքաղաքներին:
Մրցույթ-փառատոնին մասնակցելու համար դիմել էին Հայաստանի, Արցախի և սփյուռքի 19 երկրների 76 հաստատությունների սաներ՝ ներկայացնելով 724 աշխատանք: Հայտերն ընդունվել են մինչև 2018 թվականի հունիսի 15-ը:
…24 Օգոստոս 2018-ին, Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի շրջափակին մէջ տեղի ունեցաւ փակման հանդիսութիւնը Արուեստից Վարժարանի “Ովասիս” ամառնային ծրագրին, որ այս տարի բոլորեց գործունէութեան 20-րդ տարին: Այս ընթացքին “Ովասիս”ը ունեցաւ աւելի քան 4000 մասնակիցներ՝ Լիբանանի տարբեր շրջաններէն եւ արտասահմանէն ժամանած հայ մանուկներ եւ պատանիներ, անոնց համար ապահովելով ամառնային արձակուրդի հաճելի…
Սեպտեմբերի 12-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում ուսուցչի ղեկավարությամբ կազմակերպվեց Գաբրիել Սունդուկյանի «Պեպո» կինոդիտում /Գրականության ուսուցիչ Ժաննա Վարդանյան/։
Աշակերտներին շատ դուր եկավ այս կատակերգությունը, որտեղ պատկերված է երկու հակադիր խավերի՝ բուրժուազիայի ու ժողովրդական զանգվածների կոնֆլիկտը։ Արդար հերոսներն ունեն բարձր արժանապատվություն և բարոյական բարձր հատկանիշներ։
Նպատակը՝
ա/ գրական հերոսների…
Սփյուռքի համար ստեղծված`
Самоучитель армянского языка (Հայերենի ինքնուսույց)
Այբբենարան և ընթերցարաններ (արևմտահայերեն)
ուսումնական ձեռնարկների էլեկտրոնային տարբերակները տեղադրվել են «Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» կայքում։
Կայքի նյութերը հասանելի են բոլորին, ազատ են բեռնման և օգտագործման համար։
Գրագիտության միջազգային օրվան նվիրված դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում: Դասն անցկացրեց դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանը դպրոցի գրադարանում:
Այս դասի նպատակն է գրագիտության կարևորության վրա աշակերտների ուշադրությունը գրավելը: Կարևոր է ոչ միայն գրելու կամ կարդալու ունակությունը. մենք նպատակ ունենք նաև բարձրացնել նրանց ընդհանուր զարգացվածության մակարդակը:
«Գրագիտությունը մեծ հեռանկարներ է…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է «Անուշավան Աբրահամյան» բարեգործական հիմնադրամի տնօրեն Անուշավան Աբրահամյանին: Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել բարերարին՝ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում տարիներ շարունակ ներդրած մեծ ավանդի համար: Արայիկ Հարությունյանը հատկապես կարևորել է հիմնադրամի՝ Արցախում բարեգործական ծրագիր իրականացնելու մտադրությունը՝ ընդգծելով, որ ԿԳ նախարարությունը…
Օդեսայում գրանցվել է «Օդեսայի հայագիտության կենտրոն» նոր հասարակական կազմակերպություն, որը ղեկավարում է հայտնի ուկրաինացի հայագետ եւ հասարակական գործիչ Արմեն Պետոյանը:
Արմեն Պետոյանի հայկական մշակութային ժառանգության ուսումնասիրության և պահպանման աշխատանքների մասին նյութը՝ ռուսերեն էջում։
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական և Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարաններ: Նախարարը շրջել է բուհերի լաբորատորիաներում և արվեստանոցներում, ծանոթացել ուսումնական գործըթնացին, կրթական տարբեր հարցերի շուրջ զրուցել դասախոսների և ուսանողների հետ: Նախարարի շրջայացն սկսվել է Պոլիտեխնիկի 17-րդ մասնաշենքում գործող Ռոբոտատեխնիկայի ուսումնահետազոտական կենտրոնից, որտեղ…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ