ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դահլիճում փետրվարի 19-ին անցկացվեց «Թումանյանական խրատներ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված ամենայն հայոց բանաստեղծի ծննդյան և Գիրք նվիրելու օրվան:
Միջոցառման նպատակն էր թումանյանական խոհափիլիսոփայական խրատներով դաստիարակել բարություն, աշխատասիրություն և ընկերասիրություն, արժևորել «Գիրքը» որպես մշակույթ կրող և ազգապահպանման հիմնական աղբյուր:
Ցերեկույթը սկսվեց «Վերնատան» պատկերով՝…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանն այս անգամ հասարակագիտության դասն այլ կերպ անցկացրեց: Դասի թեման էր «Շուկայական մրցակցություն, գնային համակարգ»: Ուսուցչուհին դասարանը բաժանել էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ընտրել էր իր անունը, ուներ կարգախոս և համապատասխան պաստառներ: Գովազդում էին որևէ ապրանք: Սովորողները իրենք…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2018թ. փետրվարի 22-ին «Թումանյանական օրեր»-ի շրջանակում կայացավ խաղ-վիկտորինա, որին մասնակցում էին դպրոցի տարրական դասարանների սովորողները:Միջոցառման նպատակն էր՝ Թումանյանի ստեղծագործությունների միջոցով ակտիվացնել սովորողների մրցակցային ոգին: Վիկտորինան իր մեջ ներառում էր բլից-հարցեր, մեջբերումներ, թևավոր խոսքեր բանաստեղծի ստեղծագործություններից: Միջոցառման ավարտին ակտիվ մասնակիցը, հաղթող թիմը և լավագույն թատերական բեմադրության մասնակիցները …
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI - XII աշակերտները մասնակցեցին ՀՊՄՀ-ի «Մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և ինֆորմատիկայի» ֆակուլտետում կազմակերպված «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադային: XII դասարանի աշակերտ Էդգար Գագիկի Մուրադյանը զբաղեցրեց 6-րդ տեղը, արժանացավ պատվոգրի և մաթեմատիկա, ֆիզիկա և ինֆորմատիկա մասնագիտություններով բարձրագույն ուսումը շարունակելու դեպքում ուսման վարձի զեղչի իրավունքից 10% -ի չափով օգտվելու…
Փետրվարի 22-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչները, աշակերտները, ծնողները հավաքվել էին փառաբանելու մեր հրաշք լեզուն՝ «Հայոց լեզու՝ իմ գիրք գանձաշատ, իմ հայրենիք հզոր» խորագրով գրական-երաժշտական համադպրոցական ցերեկույթ ներկայացնելով /կազմակերպիչ՝ ԱԼԻՆԱ ԿԻՐԱԿՈՍՅԱՆ/: Այն խորհրդանշում էր ո՛չ միայն գիրք նվիրելը, ո՛չ միայն մայրենիի տոնը, այլև այս միջոցառմամբ դպրոցում տրվեց ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի…
Հարգելի պատգամավորներ և գործընկերներ, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այս լսումները կազմակերպելու համար: Իմ երախտագիտությունն եմ հայտնում ոչ միայն ներկաներին, այլ նաև մեր հասարակության այն հատվածին, որը շատ ակտիվ մասնակցություն ունի օրինագծի քննարկմանը, քանի որ իսկապես համակարգային փոփոխություններ ենթադրող օրենքի նախագիծ է ներկայացվելու Ազգային ժողովի քննարկմանը: Մինչև խոսքիս բովանդակային մասին անցնելը՝…
Փետրվարի 21-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ՀՀ պետական տոնացույցի տոնը նշանավորեցին ըստ արժանվույն:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Արփիկ Հայրապետյանն ու Անուշ Ծատրյանը 5-րդ «ա» և 5-րդ «բ» դասարանների աշակերտների գեղեցիկ միջոցառման միջոցով, ի դեմս Ավետիք Իսահակյանի պատգամի, համբուրելով այս երեք բառերը «Ազգ, լեզու, հայրենիք», հանձնեցին հանդիսատեսին`…
Լեզուն ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը:
Հ. Թումանյան
Փետրվարի 21-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա դասվար Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց միջոցառում «Մաշտոցյան գրով անմահացած մայրենի լեզու» խորագրով:
Միջոցառման…
Դիլիջանի Կենտրոնական դպրոցը ցանկանում է ստեղծել կրթված մարդկանց ցանց, որին հասնելու ճանապարհը հանրակրթությունն է, այն դպրոցը, որտեղ աշակերտները հիմնական գիտելիքներից բացի ձեռք են բերում արժեքներ, որոնք կերտում են մարդուն: Փետրվար ամսվա 2-րդ շաբաթը բուռն ու հետաքրքիր օր էր խոստացել Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի թիմին՝ 7ա-րդ դասարանի…
ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ այսօր անցկացվել են «Բարձրագույն կրթության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով խորհրդարանական լսումներ: Որպես հիմնական զեկուցող հանդես է եկել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ով շնորհակալություն է հայտնել հանձնաժողովին՝ նման լսումները կազմակերպելու համար: «Իմ երախտագիտությունն եմ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ