ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մեկնարկել է Համահայկական 8-րդ կրթական խորհրդաժողովը

Օգոստոսի 2, 2018
Պաշտոնական

Առնո Բաբաջանյանի անվան համերգասրահում այսօր մեկնարկել է Համահայկական 8-րդ կրթական խորհրդաժողովը, որին մասնակցում են Հայաստանի, Արցախի և Սփյուռքի 24 երկրների 120 ներկայացուցիչներ: Համաժողովի բացմանը ողջույնի ուղերձ է հղել ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, բացման խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի…

Որոշել ենք Հայաստանում զարգացնել 4 առաջատար տեխնոլոգիական ուղղություն. Հակոբ Արշակյան

Օգոստոսի 2, 2018
Հարցազրույցներ, ելույթներ

2000-ականների սկզբին,  երբ Հայաստանում ՏՏ ոլորտը համարվեց գերակա ոլորտ,  Կառավարությունը  խոստացավ մեծաքանակ  ռեսուրսներն ուղղել դեպի այդ ոլորտի զարգացմանը։ Բոլորը սրտատրոփ սպասում էին, որ IT ոլորտի զարգացման հետ կզարգանա նաև Հայաստանի տնտեսությունը և այս ոլորտի կդառնա տնտեսության զարգացման խթանիչ ու կարևոր ուժը:

2000-ականների սկզբից  մինչ այսօր ոլորտը Կառավարության   ծրագրերում համարվում է…

Ուսուցիչների աշխատանքը շարունակում են նաև ամռանը

Օգոստոսի 2, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի ուսուցիչները իրենց աշխատանքը շարունակում են նաև ամռանը: Ք. Հայրապետյանը և Ֆ. Բաղդասարյանը իրենց մանկավարժական հմտությունները, գիտելիքների պաշարը հարստացնում են Dasaran կրթական կենտրոնում:

 Զգացմունքների և իմպուլսների վերահսկում, տեղին արձագանք ընտրելու կարողություն, երեխայի հետ փոխհարաբերություններ կառուցելու ամենատարբեր մեթոդներ… ահա այս և զանազան այլ հարցերի պատասխաններով լի մի կայարան ուղղորդեց Գնացք 12-ն իր նոր ուղևորներին:
Փորձելով հասկանալ իրենց անձի և մասնագիտության ներդաշնակության սահմանը՝ մեր մանկավարժները մասնագիտական ուղղորդմամբ քննարկեցին իրենց աշխատանքում օգնող կամ խանգարող գծերը, վերաբերմունքը,  ուսուցիչ-աշակերտ
փոխգործակցության օղակում իրենց ստանձնած դերը:

Դե իսկ արդյունքում՝ ոչ միայն բարձր տրամադրություն, այլև նոր ու արդյունավետ գիտելիքներ՝ գալիք ուսումնական տարվան ընդառաջ:

Ոսկե և բրոնզե մեդալներ՝ ինֆորմատիկայի Եվրոպայի պատանեկան օլիմպիադայից

Օգոստոսի 2, 2018
Պաշտոնական

Հուլիսի 26-ից օգոստոսի 1-ը Ռուսաստանի Իննոպոլիս քաղաքում տեղի  ունեցած «Ինֆորմատիկա»  առարկայի Եվրոպայի պատանեկան 2-րդ օլիմպիադայից (European Junior Olympiad in Informatics) Հայաստանի թիմը վերադարձել է երկու մեդալով: «Քվանտ» վարժարանի աշակերտ (9-րդ դասարան)  Ալեքսանդր Աբելյանը  նվաճել է ոսկե, իսկ Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի սան (9-րդ դասարան) Էմիլ Կոստանյանը՚  բրոնզե մեդալ:

Օլիմպիադային…

Արայիկ Հարությունյանին ներկայացվել է «Արմաթ» լաբորատորիաների կրթական ծրագրի զարգացման նոր առաջարկություն

Օգոստոսի 1, 2018
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

«Արմաթ» ինժեներական խմբակ-լաբորատորիաները կարող են դառնալ Հայաստանի կրթական համակարգի նոր բրենդը: Ներկայումս «Արմաթ» լաբորատորիաների խմբակներ են ներդրված Հայաստանի շուրջ 225 դպրոցում, որտեղ ինժեներական կրթություն են ստանում ավելի քան 5000 աշակերտ: Ծրագիրն ունի ընդլայնման հեռանկար և պահանջ:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի հետ հանդիպման ժամանակ Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության…

«Պետք է չվախենաս սխալվելուց». ՀՀ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանի հարցազրույցը «Մեդիամաքս» -ին

Հուլիսի 30, 2018
Հարցազրույցներ, ելույթներ

Կրթության եւ գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը հիշում է, թե ինչպես էին փոքր տարիքում հարազատներն իրեն «պրոֆեսոր» կոչում ու կանխատեսում, որ նա պաշտոնյա է դառնալու: Մինչեւ նախարար դառնալը նա երկար ճանապարհ է անցել՝ դպրոցական տարիքում առեւտրով զբաղվելուց, ուսանողական տարիներին բանվորություն անելուց մինչեւ ընդդիմադիր գործունեություն:

Թավշյա հեղափոխության օրերին Արայիկ Հարությունյանը մեկն էր…

Մաթեմատիկական միջազգային ուսանողական օլիմպիադային ԵՊՀ թիմը նվաճել է 4 մեդալ

Հուլիսի 30, 2018
Պաշտոնական

Հուլիսի 22-28-ը Բուլղարիայի Բլագոևգրադ քաղաքում տեղի է ունեցել 25-րդ մաթեմատիկական միջազգային ուսանողական օլիմպիադան (International Mathematics Competition), որին մասնակցել են աշխարհի 70 համալսարանի թիմեր (351 մասնակից): Մրցույթին Հայաստանը ներկայացրել է Երևանի պետական համալսարանի թիմը: ԵՊՀ-ն ներկայացված էր 4 մասնակիցներով, որոնցից երեքը՝ Արսեն Համբարձումյանը, Գևորգ Մնացականյանը և Ալբերտ Գևորգյանը, արժանացել են ոսկե,…

Մեր դպրոցականների թիմը՝ Ֆիզիկայի միջազգային օլիմպիադայում

Հուլիսի 30, 2018
Պաշտոնական

«Ֆիզիկա» առարկայի դպրոցականների միջազգային օլիմպիադան այս տարի անցկացվեց Լիսաբոնում՝ հուլիսի 21-ից 29-ը: Հայաստանի երեք ներկայացուցիչ ունեցող թիմը գրանցեց լավ արդյունք.

Գևորգյան Դավիթ - Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց (12-րդ դասարան), - արծաթե մեդալ,
Զոհրաբյան Դավիթ - Ա․Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց (11-րդ դասարան) - բրոնզե մեդալ,
Գրիգորյան Քրիստինե -…

Սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստումները պետք է դառնան ավելի հասցեական. Արայիկ Հարությունյան

Հուլիսի 27, 2018
Պաշտոնական

Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում տեղի է ունեցել սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացների ավարտին նվիրված  միջոցառում, որի մասնակիցներին ողջունել և հավաստագրեր է հանձնել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Իր ելույթում նախարարը նշել է, որ սփյուռքահայ ուսուցիչներն իրենց գիտելիքներով, փորձով և նվիրվածությամբ կերտում են հայ մարդուն և՛ հայրենիքում,…

Հայաստանի և Ռումինիայի միջև կրթության ոլորտում համագործակցության ծրագիր

Հուլիսի 27, 2018
Պաշտոնական

Հուլիսի 25-ին Ռումինիայում Հայաստանի Հանրապետության դեսպան Սերգեյ Մինասյանը և Ռումինիայի Ազգային կրթության նախարար Վալենտին Պոպան ստորագրեցին Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության ու Ռումինիայի ազգային կրթության նախարարության միջև կրթության ոլորտում համագործակցության մասին ծրագիրը:

Ծրագրով նախատեսվում է իրականացնել կրթության ոլորտում փորձի, կրթական համակարգերի կառուցվածքի, բովանդակության և կազմակերպման վերաբերյալ տեղեկատվության փոխանակում, կազմակերպել…

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…