Եթե ընթերցանությունը վսեմացնում է ձեր ոգին,եթե այն ներշնչել է ձեզ ազնիվ ու խիզախ զգացմունքներ, նշանակում է գիրքը լավն է ու ստեղծված է վարպետի ձեռքով։
Փետրվարի 23֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ՝ III և IV դասարանների միջև,որին մասնակցում էին թվով հինգ աշակերտներ։ Նախապես ստեղծվել էր հանձնաժողով ՝ հայոց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Ռիմա Մկրտչյանը Vա դասարանում կազմակերպեց բաց դաս:
Դասի թեման
Դասի նպատակները
Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ կրտսեր ակումբը հիմնվել է 6 ամիս առաջ՝ արդեն 4 տարի գործունեություն ծավալող ԻՄՓԱՔԹ ավագ ակումբի համայնքային ծրագրի իրականացումից հետո, երբ այդ ծրագրի շահառու շատ երեխաների խնդրանքով բացվեց նոր ակումբ: Ակումբի անդամներ են համայնքի երեխաները և ոչ ֆորմալ ուսուցմամբ խթանվում է նրանց քաղաքացիական վարքագծի ձևավորումը և…
Փետրվարի 28-ին Լճաշենի միջն դպրոցի 4-րդ Բ դասարանում դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Առաջին Հանրապետության կազմավորման 100-ամյակին: Միջոցառման բովանդակությունը ընդգրկում էր Սարդարապատից մինչև Արցախյան ազատամարտ, հայ ժողովրդի անցած ուղին, նրա կրած կորուստներն ու ձեռքբերումները: Աշակերտները կատարեցին «Ես սիրում եմ իմ երկիրը», «Հայկական բանակ», «Հայաստան աշխարհ» երգերը, ասմունքեցին հայ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության և ասորերեն լեզվի, մշակույթի զարգացման ու պահպանման գործում ներդրած ավանդի համար ՀՀ Արարատի մարզի Վերին Դվինի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Լազարևան և ՀՀ Կոտայքի մարզի Արզնիի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Սոֆյա Սիմոնովան պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ամփոփիչ բաց դաս՝ «Հայոց հին հեթանոսական դիցարան» թեմայով ՝ նվիրված հայոց հեթանոս աստվածներին:
Դասի ընթացքում «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լուսինե Հովհաննիսյանի նախաձեռնությամբ 5-րդ Ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին հայոց նախաքրիստոնեական շրջանի պատմության առանձնահատկությունները, մանրամասնեցին Արամազդ, Նանե, Անահիտ, Աստղիկ, Վահագն, Միհր, Տիր, Վանատուր-Ամանոր, Անգեղ, …
Մարտի 1-ը՝ ՔՊ համաշխարհային օրը նշվեց նաև Կապանի N13 հիմնական դպրոցում:
Թեման՝ «Պատսպարման կազմակերպումը» «Օդային տագնապ» ազդանշանի դեպքում:
Նպատակը՝ տեսական նյութով և գործնական ուսումնավարժանքներով սովորողներին ուսուցանել և վարժեցնել տարբեր իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու կարողություններ և հմտություններ:
Սյունիքի ՄՓՎ աշխատակիցների և դպրոցի աշխատակազմի համատեղ աշխատանքի շնորհիվ ուսումնավարժություններն…
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7ա-րդ դասարանի աշակերտները ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի ջանքերով դպրոցում մեծ շուքով տոնեցին ռուսական ժողովրդական տոներից մեկը՝ «Մասլենիցան»: «Բարեկենդան»-«Մասլենիցա» նշանակում է բարի կենդանություն, ուրախություն, խրախճանք, այն ճոխ և առատ ուտելիքներով վայելքի օր է: Հին ժամանակներում Բարեկենդան տոնելիս մարդիկ դիմակավորվել են չար կերպարանքներով, որպեսզի վախեցնեն…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցում տեղի է ունեցել հանրակրթության պետական չափորոշչին նվիրված աշխատանքային քննարկում, որը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Քննարկմանը մասնակցել են ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի տնօրեն Նորայր Ղուկասյանը, ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը, մի շարք ավագ դպրոցների տնօրեններ, դպրոցի առարկայական…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է «Լռության ձայն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանին և լսողության խանգարումներ ունեցող երիտասարդների: Վերջիններիս նախարարը հրավիրել էր հանդիպման՝ լսելու նրանց մտահոգությունները և առաջարկությունները՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրինագծում ներառականության ապահովման և հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնդիրների ամրագրման վերաբերյալ: Երիտասարդները նշել են, որ ի տարբերություն…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ