Դեկտեմբերի 1-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 4-րդ դասարանում «Մայրենիից» անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված հայոց լեզվին (ուսուցիչ՝ Ալինա Կիրակոսյան): Դասն սկսվեց Հովհ. Շիրազի «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությամբ: Աշակերտներն անդրադարձան նաև Հ.Շիրազի կյանքին ու գրական գործունեությանը, հավաքեցին «Շիրազ» լեգո: «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությունը փոխադրեցին արձակ, պատասխանեցին հարցերի, կատարեցին խմբային աշխատանք, անդրադարձան դարձվածքների: Խոսվեց նաև Մեսրոպ…
Ազատ շուկայական հարաբերություննները սկզբունքորեն փոխել են աշխատանքային հարաբերությունների բնույթը, աշխատաշուկայի կարգավորման սկզբունքներն ու մեխանիզմները, ինչպես նաև աշխատաշուկայում պահանջարկի և առաջարկի ձևավորման օրինաչափությունները:
Պայմանավորված վերոնշյալով`մասնագիտությունների և զբաղմունքների ոլորտը դարձել է առավել դինամիկ, բազմագործոն և դժվար կանխատեսելի: Հայաստանի աշխատաշուկայում առկա որակական և քանակական քրոնիկ անհավասարակշռությունը հաղթահարելու նպատակով`մասնագետների պատրաստման պետական պատվերի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Հայաստանում Չինաստանի ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Թիան Էրլունի հետ:
Հանդիպման հիմնական առանցքում եղել են Երևանում չինական դպրոցի և Կոնֆուցիուսի կենտրոնի գործունեության և հետագա ընդլայնմանը նվիրված հարցեր:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը շնորհակալություն հայտնելով Չինաստանի կառավարությանը Երևանում չինական դպրոցի կառուցմանը…
Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանում 4-րդ «բ» և 4-րդ «գ» դասարաններում (դասվարներ Ա. Հայրապետյան, Ա. Մարտիրոսյան ) դաս-մրցույթ էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից` «Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ» թեմայով:
Դասը հագեցած էր դիդակտիկ նյութերով, հարցաշարը ընդմիջվում էր թեմատիկ երաժշտական համարներով, ընթացքն ուղեկցվեց աշակերտների իմացական գործընթացների մոտիվացիայով և ակնհայտ…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 30-ին ներկայացվեց «Հեքիաթն է կանչում» խորագրով համադպրոցական միջոցառում (ուսուցիչ՝ ՆՈՆԱ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ): Աշակերտները բեմականացրին մի շարք հեքիաթներ՝ ժամանակակից մոտիվներով, լի հումորով («Կիկոսի մահը», «Անբան Հուռին», «Սուտասանը»...), երգեցին, պարեցին: Հայտնի հեքիաթներից հարցեր տրվեցին ներկաներին՝ պարզելու, թե ով որքանով է ճանաչում հանրահայտ հեքիաթների հերոսներին: Երեխաներն ինչ էլ ներկայացնեին, անպայման…
Դեկտեմբերի 1-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանի ծնողական լսարանում անցկացվեց 2017-2018 ուստարվա առաջին ծնողավարման դասընթացը: Լսարանի ընտրությունը կապված է տարրական դպրոցից -հիմնական դպրոց անցումային փուլը սահուն հաղթահարելու, այդ նպատակով դրական դաստիարակչական որոշ հիմնախնդիրներին ծնողներին ծանոթացնելու հետ:
- Տեղեկատվական աննախադեպ ազատությունն անբացատրելիորեն մագնիսական սարդոստայնի մեջ է պահում ժամանակակից երեխաներին:…
Նոյեմբերի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի առաջին դասարանցիները ներկայացրին բոլորիս կողմից սպասված Ա տառի շնորհանդեսը: Շնորհալի փոքրիկներն արդեն ճանաչում են մի քանի տառ, իսկ Ա տառին մեծարեցին այսօր՝ իբրև այբուբենի և առհասարակ ամեն ինչի սկիզբ: Նրանք ապացուցեցին, որ շնորհանդեսին հյուրընկալված Մեսրոպ Մաշտոցն իր պատգամները փոխանցել է արժանավոր սաների, նրանք ապացուցեցին, որ այցի…
Եվրոպայի խորհուրդը` ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ, այսօր կազմակերպել էր համաժողով, որի ընթացքում ներկայացվել են «Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգում բարեվարքության ամրապնդում և կոռուպցիայի դեմ պայքար» ծրագրի արդյունքները: Ծրագիրը ֆինանսավորվում է Եվրոպական միության և Եվրոպայի խորհրդի՝ 2015-2017թթ. գործընկերություն հանուն լավ կառավարման ներքո:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են Հայաստանում Եվրոպական միության…
Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանում անցկացվեց հերթական ծնողավարման դասընթացը, որի ընթացքում քննարկվեցին երեխաների կատարած «սխալները» և դրանց նկատմամբ կիրառվող դրական դաստիարակչական մոտեցումները, որոնք հիմնված են դրական հարկադրման սկզբունքի վրա և, որը մղում է երեխային պատասխանտվության, մեծերի որոշումների նկատմամբ հարգանքի դրսևորման:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հերթական միջոցառումն էր Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում:
«Քիմիա» առարկան ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար հարկավոր է այն «համեմել» բաց դասերով և միջոցառումներով:
«Քիմիլայի անհավանական արկածները» միջոցառումը պատմություն է պարծենկոտ տղայի մասին: Նա իր պարծենկոտության պատճառով ընկնում է փորձությունների մեջ: Իսկ ընկերները, որոնք, ի տարբերություն Քիմիլայի, դպրոցում լավ են…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ