Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավարներ` Ռոզա Թևանյան, Անի Ավետիսյան):
Թեման՝ Երեխայի զարգացման առանձնահատկություններ, Ընտանեկան և դասարանական կանոններ:
Նպատակները.
ա/ Ուղղորդել ծնողներին համատեղ քննարկելու դասարանական աշխատանքի սկզբունքները և որոշումների կայացման կարևորությունը:
բ/ Օգնել ծնողներին առավել լավ հասկանալ երեխաների հոգեբանությունը և պատժի…
Նոյեմբերի 22-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանների մի խումբ աշակերտներ մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով քիմիայի ուսուցչուհի Լ.Մուրադյանի գլխավորությամբ այցելեցին «Երևանի քիմիադեղագործական ֆիրմա» ԲԲԸ :
Նախնական պայմանավորվածության համաձայն` աշակերտներին դիմավորեցին մուտքի մոտ:
Էքսկուրսիան սկսեցին սրվակների կտրման բաժնից, ապա հերթով բոլոր բաժիններում և արտադրամասերով անցնելով` ականատես եղան ողջ գործընթացին`…
Նոյեմբերի 27-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյանի ղեկավարությամբ անցկացրին բաց դաս Մասիսի հացի և հրուշակեղենի արտադրամասում՝ տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու ինչպես նաև մասնագիտական կողմնորոշման համար: Արտադրամասում մեզ դիմավորեցին սիրով ու ջերմությամբ: Նախապես պահպանելով սանիտարահիգիենիկ կանոնները՝ աշակերտները ականատեսն ու մասնակիցն եղան շերտավոր,թթու…
Նոյեմբերի 16-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Աղցանների պատրաստում» թեմայով: Դասն ինչպես միշտ սկսվեց սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով: Այնուհետև աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո աշակերտները ձեռնամուխ եղան աղցանների համար նախատեսված մթերքների կտրտմանը, համեմմանը, ձևավորմանը և մատուցմանը: Գործնական աշխատանքն…
Մասիսի հ.3 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 17-ին Քիմիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Լ. Մուրադյան) 9-րդ դասարանում իրականացվեց գործնական աշխատանք՝ «Աղաթթվի և հալոգենիդի հայտնաբերումը» թեմայով:
Երեք փորձանոթներում լցրին 1-ական մլ. քլորիդ,բրոմիդ և յոդիդ և յուրաքանչյուրն 1 մլ. արծաթի նիտրատի լուծույթ ավելացրին: Առաջինում նկատվեց սպիտակ լոռանման նստվածք, իսկ 2-րդ,3-րդ փորձանոթներում՝ դեղին:
Pb (NO3) 2–ով հայտնաբերեցին…
Նոյեմբերի 28-ին ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ տեղի են ունեցել խորհրդարանական լսումներ «Մասնագիտական կրթության եւ ուսուցման ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն ու օրենսդրական հիմնախնդիրները» թեմայով:
Լսումներին մասնակցել են ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, ՄԿՈւ ոլորտում գործունեություն իրականացնող միջազգային եւ տեղական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, ոլորտի պատասխանատուներ:
Նոյեմբերի 27-ին Իջևանի Մ.Մարտիրոսյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում կայացավ մաթեմատիկայի ուսուցչուհի 9-րդ գ դասարանի դասղեկ Հայկանուշ Ղազարյանի « Յոթ իմաստունների խնջույքը» միջոցառումը 9-րդ գ դասարանի 24 աշակերտների մասնակցությամբ, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, մանկավարժական կազմը, ծնողներ և հյուրեր այլ դպրոցներից:
Միջոցառման ընթացքում յոթ իմաստունները միմյանց առաջարկում են հետաքրքրաշարժ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանի մի խումբ աշակերտներ /դասղեկ՝ Մ. Մարդանյան/՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Եռաբլուր պանթեոն՝ հարգանքի տուրք մատուցելու զոհված սփյուռքահայ ուսանող-ազատամարտիկ Մհեր Ջուլհաճյանի հիշատակին: Հերոսը նոյեմբերի 28-ին կդառնար 50 տարեկան: Հուշ-ցերեկույթին ներկա էին նաև ԵՊՀ Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի դեկան Մարատ Գրիգորյանը,…
«Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագծի հերթական հանրային քննարկումն այսօր ընթացել է կրթության ոլորտում գործող հասարակական կազմակերպությունների, հիմնադրամների և նախաձեռնությունների, ինչպես նաև կրթության փորձագետների հետ: Քննարկումը վարել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը:
Նա նշել է, որ ծրագրի ժամկետը՝ մինչև 2030 թվականը, պայմանավորված է մի…
Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրի շրջանակներում հերթական հանդիպումը, որի թեման էր «ՀՀ կրթության համակարգը» (դասընթացավար Մերի Մովսիսյան):
Նպատակը սովորողներին ՀՀ կրթության համակարգի հետ ծանոթացումն ու ընտրված մասնագիտությունը ձեռք բերելու հնարավորրությունների ներկայացումն էր:
Խնդիրները
1. Հաղորդել գիտելիքներ ՀՀ կրթության համակարգի, բաղադրիչների, կառուցվածքի մասին
…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ