Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից ( 13.11.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Քաղցրահամ խմորներից արտադրանքի պատրաստում» թեմայով : Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կարգավորմամբ,որից հետո անցան բիսկվիթային խմորից պատրաստված թխվածքների կրեմապատմանը և ձևավորմանը: Այնուհետև կատարեցին աղանդերային սեղանի…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (16.10.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Բուտերբրոդների պատրաստում» թեմայով: Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո անցան բաց, փակ և խառը բուտերբրոդների պատրաստմանը: Անհրաժեշտ սննդամթերքների խոհարարական վերամշակումից հետո պատրաստված բուտերբրոդները ձևավորեցին և…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է հանրային քննարկումների շարք` «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագծի վերաբերյալ: Այդ նպատակով ԿԳ նախարարությունում աշխատանքային քննարկում է տեղի ունեցել ՀՀ-ում գործող միջազգային դոնոր կազմակերպությունների մասնակցությամբ: Հանդիպմանը մասնակցել են Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության, Հայաստանում ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի մշտական ներկայացուցչության, ՄԱԿ-ի…
Աշնանային արձակուրդից առաջ աշխուժություն էր տիրում Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի 3ա դասարանում: Դասարանը բաժանվել էր 3 խմբի` «Ինչուիկներ», «Գիտունիկներ» և «Անգետիկներ»: Մրցույթը կազմված էր 10 հարցից: Յուրաքանչյուր հարցի համար տրվում էր 2 րոպե ժամանակ: Մասնակցում էին բոլոր աշակերտները: Մրցեցին նաև ասմունքողներն ու հեքիաթ պատմողները: Մրցույթում հաղթեց համերաշխությունը և բարեկամությունը:
Այսօր մենք՝ Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտներս, մեր ծնողների և ուսուցիչների հետ այցելեցինք Վանաձորի մանկատուն՝ երեխաների հետ ծանոթանալու, ընկերանալու, միասին երգելու, պարելու, ասմունքելու, ի վերջո՝ միասին ուրախ օր կազմակերպելու: Հրավիրեցինք մեզ միանալ նաև «Բոքոնիկ» ուրախ ժամանցի կենտրոնին: Մենք բոլորս համախմբվեցինք Մաշայի շուրջ, լիաթոք ծիծաղեցինք, խաղեր կազմակերպեցինք, միմյանց հետ մրցեցինք մեր ասմունքով և…
«Լավագույն մանկավարժ» հասարակական կազմակերպության հրավիրած հերթական համաժողովում տեղի է ունեցել «Հայաստանի Հանրապետության կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագրին» նվիրված մասնագիտական քննարկումը: Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել և կողմնորոշիչ ելույթով հանդես է եկել ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: ԿԳ նախարարի տեղակալի խոսքով հիմնական խնդիրներից մեկը, որը դրված է ՀՀ կրթության զարգացման…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) և Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի համատեղ հայտարարած «Սեղանի օրացույցի ստեղծում» ստեղծագործական աշխատանքների մրցույթն ավարտվեց:
Սահմանված ժամանակահատվածում ԿՏԱԿ-ը ստացավ Հայաստանի տարբեր մարզերի 21 դպրոցների աշակերտների ստեղծած՝ Թարգմանչաց տոնին նվիրված սեղանի օրացույցների 23 նմուշներ, որոնք տեղադրված են «Պաշարների շտեմարանում»՝ https://lib.armedu.am/category/397/date_created/desc:
Մրցույթի հանձնաժողովն ուսումնասիրեց բոլոր…
Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ1 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 21-ին 6-րդ դասարանում Գ. Բաբայանը հետաքրքիր և բովանդակալից բաց դաս անցկացրեց ՀԵՊ առարկայից: Թեման կարևոր էր և արդիական՝ «Ապաշխարություն»: Դասին հրավիրված էին հարակից դպրոցների ՀԵՊ-ի ուսուցիչներ, ՔԴԿ ներկայացուցիչ և Սուրբ Գայանե եկեղեցու քահանա Տեր Գալուստը: Դասի նպատակն էր պարզել ապաշխարություն խորհրդի իմաստը, կարգը, փուլերը: Աշակերտները ակտիվ էին…
Դպրոցում ավանդույթ դարձած մրցույթների շարքում այսօր` նոյեմբերի 22-ին, «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Կ.Մովսիսյանը կազմակերպեց մրցույթ XԲ և XԴ դասարանների աշակերտների միջև:
Մրցող խմբերը ներկայացան Արդինի և Ամբերդ անուններով` կարևորելով պատմական արժեքները:
Ուրախ երգն ու պարը աշխուժացրին միջոցառումը, որը ճանաչողական և ուսուցանող նպատակ ուներ: Այն հարստացրեց աշակերտների գիտելիքները:
Հաղթող…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում նոյեմբերի 17-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Աշունը և վիտամինները» վերնագրով, որը կազմակերպել էր տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջեմմա Վարդանյանը: Ոսկեհեր աշունը աղջկա կերպարանքով մտել էր դասասենյակ և իր բերքն ու բարիքն էր ցուցադրում: Տնային տնտեսուհիները օգտակար խորհուրդներ էին տալիս: Ներկա էին նաև կյանքի…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ