ՀՀ ԿԳՆ Ոսկետափի ավագ դպրոցը հյուրընկալել է Արցախյան ազատամարտի հերոս, գեներալ Արկադի Տեր-Թադևոսյանին, որտեղ նա վարել է բաց դաս: Պատվավոր հյուրին դպրոցում նախ ներկայացրել են նախնական զինվորական պատրաստության կաբինետը: Տնօրեն Ս. Ազարյանի ուղեկցությամբ Արկադի Տեր-Թադևոսյանը ծանոթացել է նաև դպրոցում ներդրված արհեստագործական հոսքերի՝ ավտոփականագործության կաբինետի ձևավորման աշխատանքներին:
Այնուհետև դպրոցի դահլիճում մանկավարժական և…
Նոյեմբերի 9-ին դպրոցում կայացան ռազմամարզական խաղ-մրցույթներ` նվիրված Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 50-ամյակին: Մասնակցում էին դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտները, որոնք տարբեր մարզաձևերում դրսեվորեցին իրենց ուժն ու ֆիզիկական պատրաստվածությունը:
Այս միջոցառումը խանդավառություն առաջացրեց աշակերտների շրջանում, անցավ ուրախ տրամադրությամբ:
Կազմակերպիչներ` ռազմագիտության ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյան և ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Հ. Նազարյան:
Հոկտեմբերի 26-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Աշնան գույներ» խորագրով, որը կազմակերպել էր դասվար` Հ. Ադամյանը իր սաների հետ (IIIգ դաս.):
Դաս-միջոցառումը թեմայի ամփոփումն էր : Նպատակ ուներ հարստացնելու աշակերտների բառապաշարը, ճանաչողական գիտելիքները, բանավոր գեղեցիկ խոսք կազմելու կարողությունը:
Դաս-միջոցառումը հագեցած էր բանաստեղծություններով, հանելուկներով, ճանաչողական նյութերով, երգերով: Աշակերտներին…
Եվրոպական կրթական հիմնադրամի նախաձեռնությամբ Աղվերանում կայացել է «Հայաստանում աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման (ԱՈՒՀ) 2018-2020թթ. զարգացման գործողությունների ծրագիր» խորագրով երկօրյա աշխատաժողովը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների, գործատուների ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրեններ:
ՀՀ ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության…
ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում բացվել է Տավուշի տուրիզմի զարգացման և հետազոտության կենտրոնը` ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի (ՄԱԶԾ) կողմից իրականացվող «Ինտեգրված գյուղական զբոսաշրջության զարգացում» ծրագրի շրջանակում: Կենտրոնի բացման արարողությանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարի առաջին տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, Հայաստանում ՄԱԶԾ մշտական ներկայացուցչի տեղակալ…
Լոռու մարզի Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում բացվել է անգլերենի ուսուցման ակումբ, որտեղ իրականացվելու է անգլերենի ուսուցման լրացուցիչ կրթություն՝ համայնքի 9-16 տարեկան երեխաների համար: Ծրագիրն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ՝ «Փոփոխության սերունդ» կրթական նախաձեռնության շրջանակում: Միջոցառմանը մասնակցել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի…
Այս խորագիրն էր կրում Մասիսի N3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 27-ին կայացած միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար` Զ. Նիկողոսյանն իր սաների հետ (IVբ դաս.):
Շատերի համար խաղաղությունն ամենամեծ երազանքն է: Հուգու և ընտանեկան խաղաղությունը, բարությունն ու ժպիտը, սերն ու հարգանքը, խաղաղ երկրում ապրելը պարգևում են հանգստություն:Խաղաղությունը հանգստություն է և պետք է…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի աշակերտ Հրանտ Հարությունյանը Կապանի մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի շախմատի IV կարգի մրցաշարում աչքի է ընկել իր բարձր արդյունավետությամբ ու վարպետությամբ և գրավել առաջին պատվավոր տեղը:
«Ինձ դուր է գալիս շախմատ խաղալը, այն հանգիստ սպորտաձև է: Շախմատում ինձ գերում է տրամաբանությունը: Ես վստահ եմ, որ…
Հոկտեմբերի 27-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աշակերտները իրենց ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի հետ որոշեցին դասն անցկացնել բնության գրկում`այգում: Այգին հրապուրել էր բոլորին իր բազմազան կախարդական գույներով:
Ուսուցչուհին ցանկանում էր, որ երեխաները ոչ միայն հմայվեին, տեսնեին բնության հրաշք գեղեցկությունը, այլ նաև կարողանային…
Նոյեմբերի 7-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում «Մակբայ» թեմայով անցկացվեց բաց դաս անգլերենից /ուսուցչուհի՝ Ալբերտա Պիրոևա/: Երեխաներն ուսուցչի օգնությամբ սահմանեցին մակբայը և ներկայացրին տեսակները, ապա կատարեցին համեմատական վերլուծություն մակբայի և ածականի քերականական հատկանիշների միջև: Թիմային աշխատանքով աշակերտներն ընդգծեցին մակբայները, այնուհետև քարտերի միջոցով, ուսուցչի հրահանգի համաձայն, ցույց տվին, թե մակբայի որ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ