Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Սյունիքի մարզային գրադարանի մանկական բաժնի կողմից կազմակերպվեց ինտելեկտւալ խաղ-մրցույթ:
Թեժ և ակտիվ մթնոլորտում անցավ «Թերթելով պատմության էջերը» թեմայով մրցույթ-վիկտորինան։ Մասնակիցներն էին Կապանի N7 և N13 հիմնական դպրոցների 8-րդ դասարանի աշակերտները։ Մրցույթն օգնեց նրանց ցույց տալ և էլ ավելի հարստացնել իրենց գիտելիքները։ Հաղթող…
Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակի օրը նշվում է ամեն տարի ապրիլի 24-ին:
1915-ի այդ օրը թուրքական իշխանությունները Կ. Պոլսում ձերբակալել և աքսորել են հայ մտավորականների մի մեծ խմբի։ Ցեղասպանության զոհերի հիշատակի օրն առաջին անգամ պետական մակարդակով նշվել է 1965-ի ապրիլի 24-ին՝ Մեծ եղեռնի 50-ամյա տարելիցին։
Ապրիլին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում, ռուսերենով ուսուցմամբ դասարանների հետ, կազմակերպվեց մայրությանը նվիրված համադպրոցական միջոցառում (կազմակերպիչներ՝ Տ․Հակոբյան, Ֆ․Բաղդասարյան, Ք․Մանուկյան): Միշտ մայրը եղել և մնում է ընտանեկան ջերմության, ավանդույթների կրողն ու պահապանը: Երեխաները անգնահատելի ակնթարթներ պարգևեցին դահլիճում նստած բոլոր մայրերեին: Իրոք, գարնանային օրերն ավելի են իմաստավորվում, շունչ են առնում, երբ այն…
Շարունակվում են Ֆրանկոֆոնիայի օրերը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Այս անգամ դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Կ. Մելիքսեթյանը 7-8-րդ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր «Վանաձոր-Բանյո՝ քույր քաղաքներ» խորագրով միջոցառումը:
Սովորողները ներկայացրեցին Բանյո և Վանաձոր քաղաքների հետ բարեկամության պատմությունը, քույր քաղաքների զինանշանները: Տպավորիչ էր գինեգործության ավանդույթների մասին խաղողի տոնի ներկայացումը:…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի «Տեխնոլոգիա» առարկայի ուսուցչուհի Հ. Սարգսյանի ղեկավարությամբ 7-րդ «բ» դասարանի տղաները անցկացրեցին գեղեցիկ փոխկապակցված դաս` նվիրված մայրության և գեղեցության տոնին:
Աշակերտները «Հայոց լեզու» առարկայից գրել էին շարադրություն` «Մայրս» վերնագրով:
Նրանք գովերգել էին իրենց մայրերին, նրանց նվիրված քառատողեր էին մեջբերել նշանավոր պոետներից,…
Դպրոցական բեմահարթակը թնդացրին 1-ին «բ»> դասարանցիները: Տոնական ուրախ տրամադրությունն այսօր թանձրացավ: Այսօր` ապրիլի 19-ին, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ դասարանը, ողջ անդձնակազմով թատերախումբ դարձած` ներկաներին մատուցեցին ինքնատիպ արդիական շնչով, համանմուշից տարբերվող տառահանդես:
Աշխարհաճանաչումն Այբբենարանի պատուհանից էր, աշխահընկալումը` գիտության լույսով, իսկ մատուցումն `արվեստի հզոր ուժով:
Այնքան շքեղ ու այնպես պերճ……
Նկատի ունենալով վերջին օրերին տեղի ունեցող իրադարձություններին դպրոցահասակ երեխաների և դեռահասների ներգրավման հրապարակային կոչերը՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հորդորում է քաղաքական ուժերին, հասարակական նախաձեռնություններին և անհատներին` զերծ մնալ զանգվածային միջոցառումներին դեռահասներին մասնակից դարձնելու փորձերից: Միաժամանակ, կոչ ենք անում ծնողներին, հաշվի առնելով դպրոցահասակների անվտանգության խնդիրը և տարիքային առանձնահատկություններին բնորոշ զգացմունքայնությունը,…
«Չկորչելու համար սերունդներին պետք է տալ գիր և գիրք իր իսկ լեզվով, որպեսզի նա ապրի արժանապատվությամբ»
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հրաժեշտ Այբբենարանին» միջոցառումը: /I ա և I բ դաս. Դասվարներ Անահիտ Առաքելյան,Մ երի Մովսիսյան/
Երգ, պար, բանաստեղծություններ ու տոնական աշխույժ մթնոլորտ՝ 62 աշակերտ նշեցին կյանքի կարևորագույն փուլերից…
Գեղեցիկ արարքները զարդարում են մարդուն: Մարդկային հարաբերություններում դիմացինի ցավը քոնը դարձնելու,ցույց տալու, որ նա միայնակ չէ իրեն բաժին ընկած զրկանքի մեջ, մեծ արժանիք է: Այս հավատամքն էր ընկած մեր դպրոցի սաների՝ մասնավորապես աշակերտական խորհրդի անդամների գիտակցության մեջ, երբ ապրիլի 9-ին նրանց իսկ նախաձեռնությամբ և կենսաբանության ուսուցչուհի Ա. Բարաղամյանի կազմակերպմամբ կատարվեց…
Հերթական անգամ արձագանքելով Սարդարապատի հերոսամատի 100-ամյա տարելիցի տոնակատարություններին՝ ապիլի 7-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց երաժշտական –գեղարվեստական միջոցառում. առանցքային թեման կանանց գարնանաբույր ու մայրահամ միամսյակն էր, սակայն՝ այլ ուղղվածությամբ:
Փառաբանվում էին Սարդարապատի հերոսամարտի կին մասնակիցները: Աշակերտները հանդես եկան նրանց՝ Էլեն Բյուզանդի,Նուբար Գրիգորյանի, Նշխե Քամալյանի, Էլոյի, Թամարա Բեհբութովայի կերպարներով: Վավերացրին և հանդիսատեսին ներկայացրին…
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ