Ապրիլի 18-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին ա դասարանի դասվար Գ. Հարությունյանը կազմակերպեց դաս-հանդես, որն իրենից ներկայացրեց հրաժեշտ, ճանաչում, իմացություն և խրատ:
Փոքրիկները հրաժեշտ տվեցին սիրելի Այբբենարանին, որի միջոցով ճանաչել են Մեսրոպյան տառերը, իմացել հանճարի խոսքը և իմաստունի խրատով, բարբառել հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը:
Դաս-հանդեսը համեմված էր հայկական երգ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցն առավոտից հյուրընկալ էր: Կրթօջախի կամարների ներքո թևածում էր 90-ականներից մինչև քառօրյա պատերազմ վերապրած ու նահատակված հայորդիների ոգին:
Համադպրոցական միջոցառումը, որ կազմակերպել էր ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանը, ներկաներին ստիպեց անցնել «Անմահության արահետով» և վերստին արժևորել այն արյունը, որով եզրագծվել են մեր հայրենիքի սահմանները:
Միջոցառման մեկնարկը…
Ուրասարի հիմնական դպրոցի առաջին դասարանցիները այսօր հրաժեշտ տվին «Այբբենարանին»։ Միջոցառումը հագեցած էր գրական-երաժշտական կատարումներով. հնչեցին
բանաստեղծություններ ու երգեր` համակված այբուբենյան շնչով։ Տառաճանաչ փոքրիկները մեսրոպյան այբուբենը ներկայացրին աղոթքի, ռանչպարների կանչի տարբերակներով: Բեմականացրին Հովհ. Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթը։
Միջոցառմանը աջակցեց «Բոքոնիկ» ժամանցի կենտրոնի հիմնադիր տնօրեն Սերգեյ Շահբազյանը՝ ստեղծելով ուրախ տրամադրություն։
«Մատենադարան» Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում մեկնարկել է «Կրթություն և մասնագետ․ մասնագիտական կրթությունն այսօր և վաղը» խորագրով երկօրյա միջազգային ֆորումը, որը կազմակերպել է Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը։ Ֆորումի մասնակիցներին ողջունել է ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը: Նա նշել է, որ մասնագիտական կրթության զարգացման և որակի համակարգերը…
«Մեր Մեծերը» ծրագրի շրջանակում Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 13-ին իրականացվեց Միքայել Արամյանցի 175 ամյակին նվիրված ցերեկույթ, որը կազմակերպել էր 6-րդ «բ» դասարանի մայրենիի ուսուցչուհի Ա. Մաթևոսյանը:
Միջոցառման հյուրերն էին տարբեր դպրոցներից հրավիրված ուսուցչուհիներ, ծնողներ և աշակերտներ:
Միջոցառման նպատակն էր` վեր հանել Արամյանց մեծ բարերարի հայրենանվեր գործունեությունը, աշակերտների մոտ…
Հերթական վոլեյբոլի մրցույթը կայացավ Սյունիքի մարզպետարանի և Կապանի N13 հիմնական դպրոցի թիմերի միջև:
Մրցույթի կազմակերպման նպատակն է նպաստել մարզական ակտիվության խթանմանը, մասսայականացնել վոլեյբոլ մարզաձևը, քարոզել առողջ ապրելակերպ: Մենք կարևորում ենք առողջ ապրելակերպի մշակույթի տարբեր դրսևորումները, առավել կարևոր է, երբ դա կազմակերպում են մանկավարժները: Հավասար պայքար ընթացավ, քանի որ խաղը հիրավի…
11.04.2018 թ. Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս «Մայիսյան հերոսամարտերը» թեմայով: /Զինղեկ Սամվել Հովհաննիսյան/
Անշուշտ, մեծ է մայիսյան հերոսամարտերի պատմական նշանակությունը Հայաստանի վերջին բեկորի վրա հայի տեսակը պահպանելու, ապա և՝ անկախ պետականություն կերտելու առումով: Աշակերտները դիտեցին «Ինչու՞ է…
«Մաքուր հայրենիք»
14.04.2018թ. «Մաքուր Հայաստան» ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց համապետական շաբաթօրյակ և ծառատունկ: Շաբաթօրյակը մեկնարկվեց ֆլեշ-մոբով: Շաբաթօրյակին ակտիվորեն մասնակցեցին և համագործակցված աշխատեցին I-IX դասարանների աշակերտները, ծնողներն ու դպրոցի կոլեկտիվի անդամները: Դպրոցի ողջ տարածքում իրականացվեց մաքրման, աղբի հեռացման աշխատանքներ: Միաժամանակ իրականացվեց կանաչապատման և ծառատնկման աշխատանքներ: Միջոցառման մասնակիցները ծառեր…
Ապրիլի 13-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը «ծփում էր» Սևանի շնչով:
3-րդ «ա» դասարանի աշակերտները ցուցադրեցի հետաքրքիր համադրույթ «Սևան, դու հայի պարծանք» խորագրով:
Փոքրիկները ներկայացրին Սևանա լճի լեգենդը, «Արփա-Սևան» թունելի կառուցման պատմությունը, երգեր` ծնված այդ պատմություններից:
Դասվար Ջուլիետա Հովհաննիսյանը ամեն ինչ արել էր, որպեսզի հանդիսատեսին հասանելի լինի Սևանա լիճը պահպանող համակարգի…
Ս/թ. ապրիլի 14-ին «Մաքուր Հայաստան» ծրագրի շրջանակում կազմակերպված համապետական շաբաթօրյակին ընդառաջ եռուզեռ է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակում և դպրոցամերձ տարածքում:
5-9-րդ դասարանների աշակերտները և ողջ համակազմն, աշխատանքային գործիքներով, աշխատանքային տրամադրությամբ, միով բանիվ՝ անցան գործի:
Ավանդական սրտացավություն…
Յուրաքանչյուր դասարան իրեն հատկացված հողատարածքում այնպես ժրաջան է աշխատում, կարծես ուզում է…
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ