Բարի, քաղցր հուշի պես մի բան է գրքի հետ ամեն մի հանդիպումը:
28.03.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանի ճանաչողական այցերը Կապանի էլեկտրոնային գրադարան և Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի:
Մեր Կապանի գրադարանը մի տաքուկ անկյուն է, ինչպես թատրոնը թատրոն է հանդիսատեսով, այնպես էլ գրադարանն՝ իր ընթերցողով: Մեր այցելություններով ձգտում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը Մոսկվա կատարած պաշտոնական այցի շրջանակում մասնակցել է Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտում կազմակերպված «ՄՀՄԻ-նոր դարաշրջանի 25 տարին» խորագրով միջազգային գիտաժողովին, որին հրավիրված են ՄՀՄԻ անդամ-պետությունների գիտության, կրթության, ինովացիոն ոլորտի նախարարներ, կառավարությունների լիազոր ներկայացուցիչներ, դեսպաններ և այլ պատվավոր հյուրեր միջազգային գիտական համայնքից: Գիտաժողովում ՀՀ ԿԳ…
Հարգելի տիկնայք և պարոնայք,
Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի պատմության նոր փուլի 25–ամյակին նվիրված միջոցառման հրավերքի համար։ Այս փուլը նշանավորվեց ինստիտուտի կազմում անկախ պետությունների, այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության ընդգրկման գործընթացի ավարտով։
Շնորհավորում եմ այս միջոցառման բոլոր մասնակիցներին, ինչպես նաև Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի բոլոր գիտնականներին, մասնագետներին և…
Մարտի 26-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Շարժվող լուսանկարներ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված կինեմատոգրաֆիայի գյուտարարներ Լյումիեր եղբայրներին և Ֆրանկոֆոնիային:
Միջոցառման նպատակն էր կարևորել կարճամետրաժ ֆիլմերի ուսուցողական դերը երիտասարդ սերնդի աշխարհայացքի ձևավորման գործում, զարգացնել և հարստացնել սաների բառապաշարը, նպաստել ֆրանսերենի տարածմանը, առաջացնել հետաքրքրություն և սեր ֆրանսերեն լեզվի…
Անցյալի արժևորումը, պատմության հերոսական էջերով հպարտանալու կամքը գեղեցկացնում է յուրաքանչյուրիս: Մեր պատմությունը տվել է մեզ ձախողումներից դաս քաղելու և հաջողություններից թև առնելու բարի ձգտում: Այդ հերոսական էջերի փառաբանման ձգտմամբ էլ կազմակերպվեց համադպրոցական այց Սարդարապատի հուշահամալիր՝ պատմության ուսուցչուհի Լ.Ղազարյանի և դպրոցի կազմակերպչի՝ Ռ.Աֆյանի նախաձեռնությամբ, օժանդակող աշխատանքներով հանդես եկավ ծնողական խորհուրդը, իսկ…
Դպրոցի կենսագրականի կարևոր մասն են կազմում տարաբնույթ այցերը Հայաստանի տարբեր բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ: Մեր սաները ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերում այդ գործընթացում, որը օժանդակում է մասնագիտական նախասիրությունների ձևավորման և կողմնորոշման հարցում:
2017-2018 ուսումնական տարում Աբովյանի Ա. Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցը իրականացնում է համագործակցություն դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Ն. Մելքոնյանի, Հայաստանի…
2012-2013 ուսումնական տարուց Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ1 հիմնական դպրոցում տեղի է ունենում «Ընթերցման օլիմպիադա» 6-րդ դասարանցիների համար: Այս ուստարիների ընթացքում պարբերաբար ունեցել ենք հաջողություններ, մինչև իսկ աշակերտներն իրենց հաջողություններով հասել են մինչ հանրապետական փուլ, արժանացել պատվոգրերի և խրախուսանքի:
Այս տարի՝ մարտի 20-ին, ևս տեղի ունեցավ «Ընթերցման օլիմպիադա»: Աշակերտները շատ…
ՌԴ ԿԳ նախարարի հրավերով ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը գտնվում է Մոսկվայում: Պատասխան այցի շրջանակում Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է ՌԴ ԿԳ նախարար Օլգա Վասիլևայի հետ: Ողջունելով միմյանց՝ երկու երկրների կրթության ոլորտի պատասխանատուները կարևորել են կրթության և գիտության ոլորտում առկա հայ-ռուսական համագործակցությունը և պատրաստակամություն հայտնել ավանդական կապերի…
Միշտ չէ, որ հաջողվում է մեզ հանդիպել մեր օրերի մեծատաղանդ բանաստեղծի կամ գրողի։Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի աշակերտներն այն երջանիկներից էին, որոնց հաջողվեց ծանոթանալ սիրված ու ճանաչված մանկագիր, արձակագիր Լիպարիտ Սարգսյանի, Հայաստանի գրողների միության անդամ, արձակագիր, «Հայաստան» պարբերականի գլխավոր խմբագիր Տիգրան Նիկողոսյանի հետ, ովքեր մարտի 22-ին հյուրընկալվել էին դպրոց՝…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Խորհրդի օրակարգում ընդգրկված էր հետևյալ հարցը՝ ՀՀ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում իրականացվող և նախատեսվելիք ծրագրեր՝ կրթություն-աշխատաշուկա կապի ամրապնդման համատեքստում:
Ողջունելով խորհրդի անդամներին՝ Լևոն Մկրտչյանը նշել է,…
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ