Կարգապահությունը աշակերտի վարքի կարգավորման արդյունավետ ձև է համարվել մշտապես: Այն ապահովում է կոլեկտիվում նրա գործողությունների համաձայնեցումը:
Ուսումնական հաստատության ներքին կարգապահական կանոնները գործատուի ներքին իրավական ակտ է, որը կանոնակարգում է թե՛ աշխատողի, թե՛ սովորողի և՛ իրավունքները, և՛ պարտականությունները, և պատասխանատվությունը աշխատանքային ռեժիմի նկատմամբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական հերթապահությունը թիմային…
Կրթության և գիտության ոլորտում աշխատող սիրելի՛ կանայք` դաստիարակներ, ուսուցչուհիներ, դասախոսներ, գիտնականներ,
Ի սրտե շնորհավորում եմ գարնանային այս գեղեցիկ տոնի` Կանանց միջազգային օրվա առիթով:
Սիրելի՛ մանկավարժներ, դուք եք պատասխանատու կրթության ոլորտում ավանդույթների պահպանմանը զուգընթաց բարեփոխումների իրականացման համար, որի իրագործումը պահանջում է նվիրում և անմնացորդ սեր:
Մանկավարժի աշխատանքով է…
Սիրով շնորհավորում ենք բոլոր կանանց
գարնանային գեղեցիկ տոների առթիվ:
Ցանկանում ենք առողջություն, երջանկություն,
և բարձր տրամադրություն:
Մարտի 5-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ՀՀ Կրթության զգային ինստիտուտի Կապանի մանաճյուղի մասնագետները և տնօրեն Մագդա Գևորգյանը կատարեցին ներառական կրթության մշտադիտարկում, որի շրջանակում` և՛ դասալսումներ, և՛ կոլեգիալ կառավարման խոհուրդների հետ հանդիպումներ և ուսուցիչների հետ վերլուծական քննարկումներ
Դպրոցը 2013թվականից իրականացնում է «Ապրել միասին, սովորել միասին, որակյալ ներառական կրթության…
Կան նշանավոր դեմքեր,կան նշանավոր երևույթներ և իրադարձություններ, որոնք մարդուն ուղեկցում են ամբողջ գիտակցական կյանքում. Մարդու կյանքի լավագույն ուղեկիցն է Գիրքը, հայ մարդուն վաղ մանկությունից մինչև խոր ծերություն ուղեկցում ու խրատում են ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները՝ բացելով նրա առջև լուսավոր հեռուներ, և, իհարկե, լեզուն՝ հրաշափառ մայրենին, որի արժևորումը, նրանով…
Վարչապետ Կարեն Կարապետյանն ընդունել է «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի գլխավոր գործադիր տնօրեն Մարի Լու Փափազյանի գլխավորած պատվիրակությանը, որի կազմում էին ֆրանսիական Paul Bocuse խոհարարական ինստիտուտի գործադիր փոխնախագահ Հերվ Ֆլյորին, ֆրանսահայ բարերար Րաֆֆի Դերդերյանը և այլք:
Հյուրերը վարչապետ Կարապետյանին են ներկայացրել Գյումրիում խոհարարական դպրոց հիմնելու նախաձեռնությունն ու ծրագրերը, որում ներդրվելու…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է պաշտոնական այցով Երևանում գտնվող Լիոնի քաղաքապետ Ժորժ Կեպենեկյանի գլխավորած պատվիրակության հետ, որի կազմում էին Լիոնի փոխքաղաքապետ, Լիոնի մետրոպոլի փոխնախագահ Կարին Դոնին-Սոզին, Լիոնի համալսարանի նախագահ և CPU փոխնախագահ Կալեդ Բուաբդալլահին, Լիոն 3 համալսարանի նախագահ Ժակ Կոմբիին և պաշտոնատար այլ անձինք: Հանդիպմանը մասնակցել…
Գարունը այնքա'ն ծաղիկ է վառել,
Գարունը այնպե'ս պայծառ է կրկին.
֊Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին...
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 9ա դասարանը, դասղեկ՝ Գ. Հակոբյանը և ԴԱԿ՝ Անի Ավագյանը գարնանային ջերմ մթնոլորտ էին ստեղծել դպրոցում դեռ վաղ առավոտից։
Աշակերտները դպրոցի մուտքից ձնծաղիկներով…
Մարտի 5-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում հանրահաշվի դասը սովորականից տարբերվող էր։ Դասը վարում էր VII դասարանի աշակերտուհի Հռիփսիմե Ամիրխանյանը։ VII դասարանում դասի թեման էր «Գծային հավասարումներ»-ը, VIII դասարանում՝ «Մեկ անահայտով գծային հավասարումների և անհավասարումների համակարգեր, համախմբեր»-ը։ VIII դասարանին հանձնարարվեց ամփոփիչ թեմատիկ աշխատանք։ Հռիփսիմե Ամիրխանյանը ներկայացրեց VII դասարանի դասի նպատակը…
Մարտի 2-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում «Դասը վարում են աշակերտները» խորագրով ուսուցչուհու փոխարեն «Խոզն ու ագռավը» թեման վարեց III դասարանի աշակերտուհի Աննա Ջանոյանը: Օգտագործելով T-աձև աղյուսակը՝ աշակերտները բնութագրեցին բնագրի հերոսներին: Ամրապնդեցին լեզվական իմացությունները: Կատարեցին տարբեր առաջադրանքներ՝ եզակի թվով գոյականները դարձնելով հոգնակի, տրված բառերի հոմանիշները գտնելով բնագրից, դասից դուրս գրելով ուղղագրական բառեր…
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ