Փետրվարի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում օրը հագեցած էր գրքերի բույրով... Այոˊ, այոˊ, եթե չեք զգացել այդ բույրը, ապա երբեք էլ ուշ չէ, ինչպես հանճարեղ Եղ.Չարենցն էր ասում. «Օ˜, գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր...»։
Դպրոցի գրադարանավարը՝ տիկին Գրետան, իր սիրած գործի լիարժեք տիրուհին էր այսօր, երբ սիրով ու…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի շրջանակներում XIզ դասարանի աշակերտները (ուսուցչուհի Մ.Հովասափյան) այցելեցին « Ալեքսանդր Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտ», որտեղ ծանոթացան Ալ.Թամանյանի կյանքին ու գործունեությանը, ստեղծագործական ժառանգությանը։ Տեղեկություններ ստացան այն ճարտարապետների մասին, ովքեր ներդրում են ունեցել Առաջին Հանրապետության կայացման գործում, մասնակցել են մեր երկրի շինարարությանն ու բարենորոգմանը։
…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2018թ. փետրվարի 19-ին նշվեց գրքի նվիրման տոնը և մեկնարկեց թումանյանական շաբաթը: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ արտասանեցին, խոսեցին գրքի կարևորության մասին և դպրոցի գրադարանին նվիրեցին բազմաժանր գրականություն: Նպատակն էր՝ աշակերտների մեջ սերմանել սեր և հետաքրքրություն դեպի գրքերի աշխարհ:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանավարներ Գայանե Հարությունյանը և Նորա Ասատրյանը փետրվարի 19-ին կազմակերպել են ցերեկույթ` գիրք նվիրելու օրվա կապակցությամբ:
Պատահական չէ, որ այն զուգադիպում է Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաներն աշխարհ են մտնում Թումանյանի
հեքիաթներով:
Այն գիրքն է լավը, որ բացում…
Առանց հատուկ ուշադրության անհնար է իրականացնել ուսուցում… Խաղը, դիդակտիկ նյութերը, ՏՀՏ-ի կիրառումը զարգացնում են երեխայի ուշադրությունը, հետաքրքրությունն ու սերը տվյալ առարկայի նկատմամբ:
Փետրվարի 9-ին IV բ դասարանում բաց դաս էր մաթեմատիկայից, թեման` «2-ի բաժանելիության հայտանիշը»: Դասվար Զ.Նիկողոսյանն աշակերտների ակտիվությունը խթանելու համար կիրառեց հետաքրքիր հնարքներ: Նոր նյութի ամրապնդման ժամանակ սահիկահանդեսի օգնությամբ…
Նոր Կյանքի միջն. դպրոցի 5 -րդ դասարանի աշակերտները «Առակս ինչ կցուցանե» բաց դասին մեծ խանդավառությամբ բամականացրին տարբեր ժողովուրդների առակների հման վրա գրված հետաքրքրաշարժ և ուսանելի գողտրիկ բեմագիր`երբեմն չափածո առակի բովանդակությունը ներկայացնելով արձակ շարադրանքով կամ դեպքերի զարգացմանը տալով այլ ընթացք։ Աստվածաշնչյան պատգամները , առածներն ու ասացվածքները , իմաստուն մտքերն ու խոհերն…
2017թ. իրականացված և այս տարի նախատեսվող հիմնական աշխատանքների և ներդրումային ծրագրերի վերաբերյալ ասուլիսին ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը նախ շնորհակալություն է հայտնել լրատվամիջոցներին՝ կրթության և գիտության ոլորտի հանդեպ ունեցած հետաքրքրության և ողջ տարվա ընթացքում ԶԼՄ-ների հետ համագործակցության համար: «Մամուլի հրապարակումները, «Թեժ գիծը», հասարակական կազմակերպությունների կողմից անընդհատ բարձրացված հարցադրումներն…
Փետրվարի 15-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» կենտրոն մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում անցկացվեց Վահան Տերյանի 133-ամյակին նվիրված «Մեր լեզվի մոգը» խորագրով գրական ցերեկույթ՝ կենտրոնի ուլունքագործության, մեքենայով ասեղնագործության և երգարվեստի խմբակների սաների մասնակցությամբ:
Միջոցառման նպատակն էր գնահատել մեծն բանաստեղծի ավանդը հայ գրականության ժառանգության մեջ, սաներին ծանոթացնել Տերյանի կյանքին ու գործունեությանը, հաղորդակից դարձնել բանաստեղծի հուզառատ և…
Փոտրվարի 16-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Լարիսա Խաչատրյանն անցկացրեց բաց դաս` «Հայրենի՛ք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ամփոփում:
Դասի նպատակը`
Լճաշենի Աշոտ-Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս «Պատիվը՝ կյանքից վեր» խորագրով՝ նվիրված հայոց Արտավազդ 2-րդ արքայի կյանքին ու գործունեությանը:
«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լ.Հովհաննիսյանը կարճ զրույցով նշեց,որ հայոց արքաները մեզ տվել են ապրելու և հայրենիքը պահպանելու իրավունք:
Ամփոփիչ դասի ընթացքում աշակերտները նկարագրեցին Հայաստանում և Առաջավոր Ասիայում տիրող …
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Ուղիղ հրահանգումով դասավանդումը ուսումնառության մոդել է, որտեղ՝ գիտելիքի ու հմտության փոխանցումը բաժանված է նախապես մանրամասն մշակված, փոքր, կազմակերպված հերթականությամբ քայլերի․ ուսուցիչը ներկայացնում է կոնկրետ քանակի ինֆորմացիա կոնկրետ ժամանակի համար նախապես…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ