Այսօր օրը նույնպես մարզական էր: Անցկացվեց «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառման ծրագրում ներառված հնգամարտ, շախմատ, սեղանի թենիս մրցույթի Արարատի մարզի մարզային փուլը:
️Մարզային փուլում թիմային հաշվարկով մեր թիմերը զբաղացրեցին առաջին տեղը և անցան հանրապետական փուլ:
Շնորհավորում ենք ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Լ . Սողոմոնյանին և Գ. Գրիգորյանին և մեր նպատակասլաց թիմերին։
Մասիսի հ․3 հիմնական…
Ապրիլի 10-ին, Ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակում, 5ա դասարանը, դասղեկ՝ Հ.Հովակիմյանի գլխավորությամբ այցելել է Վ.Բրյուսովի անվան պետական համալսարան և ԲՈՒՀ - դպրոց համագործակցությամբ ներկայացրել «Կիկոսի մահը» բեմականացումը ֆրանսերենով։ Այցելել էին նաև 9բ դասարանի սովորողներից մի քանիսը, որոնք մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրին էին մասնակցում։
Այսօր, մեր հարազատ դպրոցի բեմում, 5ա դասարանը բեմականացումը ներկայացրեց տնօրենության, ուսուցչական…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանի աշակերտները,դասղեկ Ռ.Ավետիսյանի և կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի հետ այցելեցին Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան՝ գեղագիտական ճաշակն ու դաստիարակությունը ամրապնդելու նպատակով, որտեղ բացահայտեցին լեգենդար արվեստագետի ստեղծագործական աշխարհը։
Կրթական ծրագրի շրջանակում նրանք բաժանվեցին երկու խմբի և ստեղծեցին իրենց կոլաժները՝ ոգեշնչվելով Փարաջանովի ինքնատիպ ու ազատ մտածողությամբ։
Այս անգամ «ճամփորդում էին» VIII ա դասարանի սովորողները (դասղեկ` Լ. Մկրտչյան), ովքեր ներկաներին տարան հայ երգարվեստի սոխակի` Գոհար Գասպարյանի կյանքի ուղիներով։
Մեծ երգչուհու տաղանդը բացել է շատ փակ դռներ, փայլել է աշխարհի ամենահայտնի բեմերում, նրան ծափահարել են ու անսպառ տաղանդով հիացել գրեթե բոլոր երկրներում։
Եվ երեխաները իրենց գեղեցիկ միջոցառմամբ հարգանքի…
Ճամփորդելը խելացի մարդուն դարձնում է ավելի լավը, իսկ հիմարին` ավելի վատը։
Թոմաս Ֆուլլեր
«Ճամփորդությունից» անմասն չմնացին VI բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ` Ն. Ղազարյան)։ Նրանց հետաքրքրել էր ճապոնացի հեղինակ Տոշիկադձե Կավագուչիի «Նախքան կսառչի թեյը» գիրքը։
Ըստ հեղինակի` եթե թեյը չհասցնես խմել ու սառչի կհայտնվես անցյալում, իսկ շուտ խմելու դեպքում` ապագայում։
Երեխաները…
Գեղեցիկ ու հետաքրքիր միջոցառումներով հարուստ է Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի առօրյան։
Տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերը շարունակվում են մեծ շուքով։ Ամեն անգամ բեմ բարձրանալով` դասարանները զարմացնում են իրենց «ճամփորդության» համար ընտրած թեմայով, դերասանական փայլուն խաղով ու ճարտար լեզվով։
Այս անգամ ներկաներին հիացրին IVբ դասարանցիները` ներկայացնելով հացի արարումը (դասվար`…
Փետրվարի 19-ին՝ Գիրք նվիրելու օրվա շրջանակում Լճաշենի Ա․ Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ սովորողները տոնական ավանդույթով տնօրինությանը և ուսուցիչներին գրքեր նվիրեցին։
Թումանյանական մթնոլորտ էր տիրում դպրոցում, հնչեցին երգեր Հ․Թումանյանի խոսքերով, հատվածներ «Անուշ» օպերայից։
Օրն ավարտվեց Ամենայն Հայոց բանաստեղծ Հ․ Թումանյանին նվիրված գրական-երաժշտական ցերեկույթով՝ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով ։
…Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9 ա,գ դասարանները դաս - էքսկուրսիա կազմակերպեցին Հայաստանի բնության պետական թանգարան` աշխարհագրության ուսուցչուհի Հ.Ապրիկյանի և դասղեկներ Լ․Սողոմոնյանի ու Մ.Բաբայանի հետ։ Թանգարանում սովորողները ամփոփեցին «Հայաստանի Հանրապետության բնությունը» թեման։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող միջոցառումը։ Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան I-V դասարանի աշակերտները։
Նախասրահում էլ թևածում էր «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող նկարչական ցուցահանդեսը,որտեղ վրձինին գույներ էին հաղորդում ԱԽ-ի անդամները և դպրոցի մի…
#ՀամախմբենքՈւժերը, #ԿանխենքԿոռուպցիան, #ՈչԿոռուպցիային
Ի պատասխան ՀՀ Սյունիքի մարզպետի հաձնարարականի՝ ի դեմս Հանրակրթության վարչության հանրակրթության և արտադպրոցական կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի ուղեցույցի, դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի բարձր դասարանների մասնակցությամբ ամփոփվեց <<Հակակոռուպցիոն իրազեկման շաբաթը>>, որի շրջանակում 7-9-րդ դասարաններում դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչներ Ռ. Աթաջանյանի և Գ. Հայրապետյանի գլխավորությամբ…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ