Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9 ա,գ դասարանները դաս - էքսկուրսիա կազմակերպեցին Հայաստանի բնության պետական թանգարան` աշխարհագրության ուսուցչուհի Հ.Ապրիկյանի և դասղեկներ Լ․Սողոմոնյանի ու Մ.Բաբայանի հետ։ Թանգարանում սովորողները ամփոփեցին «Հայաստանի Հանրապետության բնությունը» թեման։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող միջոցառումը։ Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան I-V դասարանի աշակերտները։
Նախասրահում էլ թևածում էր «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող նկարչական ցուցահանդեսը,որտեղ վրձինին գույներ էին հաղորդում ԱԽ-ի անդամները և դպրոցի մի…
#ՀամախմբենքՈւժերը, #ԿանխենքԿոռուպցիան, #ՈչԿոռուպցիային
Ի պատասխան ՀՀ Սյունիքի մարզպետի հաձնարարականի՝ ի դեմս Հանրակրթության վարչության հանրակրթության և արտադպրոցական կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի ուղեցույցի, դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի բարձր դասարանների մասնակցությամբ ամփոփվեց <<Հակակոռուպցիոն իրազեկման շաբաթը>>, որի շրջանակում 7-9-րդ դասարաններում դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչներ Ռ. Աթաջանյանի և Գ. Հայրապետյանի գլխավորությամբ…
1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ին, տևական ժամանակով 11.41 րոպեին Հայաստանը ցնցվեց Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժից: Վայրկյանների ընթացքում ավերվեցին քաղաքներ և գյուղեր, զոհվեց ավելի քան 25.000 մարդ:
Ի հիշատակ օրվան և աղետի դեպքում ռիսկերի կառավարման, նվազեցման նպատակով, համաձայն դպրոցի տարեկան միջոցառումների պլանի, այսօր՝ դեկտեմբերի 6-ին, ժամը 10:30-ին ողջ անձնակազմի մասնակցությամբ անց է կացվել…
Մարդու բազմակողմանի զարգացման հիմքը դրվում է կրտսեր դպրոցում և դրա լավագույն միջոցի ընթերցանությունն է, որի տեխնիկայի զարգացման նպատակով 3-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանն անց է կացնում ամենամյա ընթերցանության շաբաթ: Այս դասարանում սովորողները մրցակցում են հանձնարարված գրքերի («Զարթիր» ) ծրագրի ընթերցանությամբ, արտադասարանական բանաստեղծությունների արտասանությամբ և 1 րոպեի ընթացքում ընտրված տեքստի…
Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ֆուտբոլի թիմը (մարզիչ` Հակոբ Կարապետյան) 2024թ. մասնակցեց ՀՖՖ ֆուտբոլի մարզային փուլին, գրավեց 1-ին տեղը և արժանացավ ՀՖՖ ֆուտբոլի դպրոցական գավաթի և պատվոգրերի:
Դպրոցի տնօրեն Ա. Մուրադյանը և մանկավարժական կոլեկտիվը շնորհավորեցին ֆուտբոլի թիմին` մաղթելով նորանոր նվաճումներ ուսման մեջ և մարզական կյանքում:
Տնօրենի` ՄԿԱ գծով տեղակալ Ք.…
Մշակութային կրթությունը բոլոր ժամանակներում ու բոլորի համար առանձնահատուկ նշանակություն ունի:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը 2024 թվականը հայտարարել է մշակութային կրթության տարի, որի նպատակն է խթանել սովորողների ստեղծագործականությանն ու նախաձեռնողականությանը՝ արժևորելով սեփական ինքնությունը, ընտանիքի, համայնքի, պետության դերը, ձևավորել սեփական մշակութային բազմազանությունը, մշակութային գրագիտությունն ու ճաշակը, ճանաչել հայ և համաշխարհային գրականությունն ու արվեստը,…
ԵՄ Կայուն էներգիայի շաբաթվա (EU Sustainable Enegy Week) շրջանակներում, ԵՀ §Քաղաքապետերի դաշնագիր` Արևելք¦ ծրագրի, Հայաստանի համայնքների միության, Գավառի, Սևանի և Մարտունու համայնքապետարանների կողմից համատեղ Գավառում անցկացվեց §Կանաչ և կայուն զարգացում¦ խորագրով ինտելեկտուալ խաղ, որին ակտիվ մասնակցություն ունեցավ Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը`
Մարգարյան Արա
Սիմոնյան Մարի
…
Այս շաբաթ դպրոցում խորհրդավոր տոնակատարությունն էր թևածում։ Բազում սերունդներ են սերտել խորհուրդը բազմահանճար, հերթը եկել է 2024-2025 ուստարվա առաջին դասարանցուն է հասել։
«Ա» հնչյուն-տառի շնորհանդեսը 1-ին «ա» (դասվար Աիդա Բայունց)․ 1-ին «բ» դասվար Անահիտ Ալթունյան, 1-ին «գ» (դասվար Կարինե Նավասարդյան) դասարաններում կայացավ որպես տառաճանաչության ճանապարհի բացում դեպի գիտության աշխարհ։
Յուրաքանչյուր…
Նոյեմբերի 4-ի «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի բաց դասին 3-րդ «բ» դասարանում երկար չեն նախապատրաստվել ։
Խելացի գրատախտակը նրանց դասարանի մշտաբնակն է, իսկ բաց դասերը՝ սովորույթ։
Թեման` «Մարդը կենդանի բնության մասնիկն է։ Մեր զգայարանները, Մարդու ներքին օրգանները»։
Քաջ գիտակցելով օրվա հրամայականը, գործի վարպետ, դասվար Արևիկ Հայրապետյանը կարևորել է՝ սովորողին տալ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ