Համաձայն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրահանգի` 2023 թվականին տեղի ունեցած ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր համաժողովի 42-րդ նստաշրջանում հոկտեմբերի 17-ը ոչ նյութական մշակութային ժառանգության միջազգային օր ընդունելու կապակցությամբ, դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանը, ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանի նախաձեռնությամբ, անցկացրեց գրական- երաժշտական համադրույթ` նվիրված ֆրանսահայ երգիչ, շանսոնիե, երգահան, բանաստեղծ, գրող, կինոդերասան, հասարակական գործիչ Շարլ Ազնավուրի…
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ավանդական գրադարանը չի կորցրել իր հմայքը, գիրքն իր գրավչությունը, գրադարանավարն իր պահանջվածությունը`որպես միջնորդ ընթերցողի և գրքի միջև։
Գրադարանավարը գրքի, գիտելիքի իմացության տարածողն է։Մեր դպրոցում հարմարավետ են արտադասարանային ընթերցանության պայմանները, ջերմիկ է գրադարանի մթնոլորտը և դրան նպաստում է սիրված , երկարամյա գրադարանավար Գայանե Հարությունյանը։Նա օգնում, օժանդակում է սովորողներին…
Աշակերտական հերթապահությունը բոլոր ժամանակներում դիտարկվել է կարգապահության կազմակերպման և ինքնադաստիարակության արդյունավետ միջոց։ Այս ուստարվա հաշվետու կոնֆերանսն առաջարկեց այն սկսել 6-րդ դասարաններից, նախորդ տարիների 8-րդ դասարանցիների փոխարեն։
Շաբաթը կիսվել է, և արդեն կարող ենք արձանագրել աչքահաճո արդյունք. վեցերորդցիները, մեկ մարդու պես, առավոտյան ժամը 8-00-ին, դպրոցում են, կանոնավորվել է առավոտյան անհարկի անցուդարձը, դասից…
Դպրոցի 6-9-րդ դասարանի սովորողներն այսօր իրացրեցին իրենց ընտրելու իրավունքները։
Համադպրոցական հաշվետու կոնֆերանսից հետո, երեք թեկնածուներով`Թինա Ղազարյան, Ռիմա Մեժլումյան, Էլեն Մնացականյան ծավալեցին քարոզարշավ` մեկ շաբաթյա ժամկետում։
Այսօր`սեպտեմբերի 24֊ին, փակ գաղտնի ընտրություններին մասնակցեցին 250 ընտրողներից 239-ը, 11-ը բացակալել են։
Քվեները բաշխվել են`
Ղազարյան Թինա-99 քվե,
…
«Դու, հավերժող իմ Հայաստան» բովանդակությամբ ելույթով դպրոցի համակազմը`տնօրեն Ս. Հարությունյանը,ՄԿԱ գծով տեղակալ Ա .Աղագուլյանը, զինղեկ Գ.Ներսեսյանը, ԴԱԿ Հ.Մեսրոպյանը, 8-րդ «բ» դասարանի սովորողները և դասղեկ Լ. Ալեքսանյանն այսօր ներկա գտնվեցին Կապանի զորամասի Անկախության տոնին նվիրված շքերթ-ցուցադրությանը։ Հրամկազմը ողջունեց ու շնորհավորեց ներկաներին, փոխադարձ շնորհավորական խոսքով հանդես եկավ զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանը, որից…
ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից իրականացվող «ԴասԱրվեստ» կրթամշակութային ծրագիրը 2024թ. սեպտեմբերի 18-ին հյուրընկալվեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում:
Ծրագրի նպատակն է կամրջել թանգարաններն ու կրթական հաստատությունները` նպաստելով արվեստի և կրթության կապի ամրապնդմանը:
Ծրագրին մասնակցեցին դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտները, որոնց հնարավորություն ընձեռվեց ծանոթանալ Հայաստանի…
Ավարտեցինք 2-րդ դասարանը:
Նորություններով, նորարարություններով, նորամուծություններով լեցուն ուստարին ամփոփվում ու իր գիրկն է առնում 2-րդ <<բ>> դասարանի սաներին:
Մայիսի 22-ին դասարանում տոնական տրամադրություն է ստեղծել ավյունով դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Ո՛չ մի հոգնություն և ո՛չ էլ խոնջանք: չես կարող նշմարել այս լուսապայծառ աչուկներում, քանզի շողացող ժպիտները լույս սփռեցին նրանց ստացած վաստակներին:…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում նախագծային աշխատանք կատարեցին «Ես և շրջական աշխարհը» առարկայից:
Դասի թեման «Oրացույցն» էր, և դասվար Արևիկ Հայրապետյանը՝ ժամանակի մարտահրավերով, այն մատուցեց նախագծային աշխատանքի ձևաչափով:
Դասարանի համակազմը վերածվել է մեղվի փեթակի: Յուրաքանչյուր սովորող լավագույնս ներկայացրեց իր բաժին հանձնարարականը:
Աշխատանքի նպատակը՝ Պարզատումարի հարուստ ձեռնարկի միջոցով…
Թանգարանային միջազգային օրվան նվիրված ամենամյա միջոցառումն այս տարի նվիրվել է կրթության մշակներին։ Դպրոցը ներկայացավ տասնյակ ալբոմներով, որոնք, իհարկե, նվիրվել են Ղափանի N27 միջնակարգ սանատոր գիշերօթիկ դպրոցին, քանզի իրավահաջորդն է նրա ու ցայսօր այդ արմատավորված ավանդույթներով գնում է նոր ժամանակների կրթադաստիարակության ճանապարհով՝ նոր պահանջներին համապատասխան։
Կապանի N5 հիմնական դպրոց
Մայիսի 14-ին և 16-ին տոնական դահլիճում, ջերմ մթնոլորտում, անթաքույց մարտական տրամդրությամբ դպրոցի 4-րդ «ա» (դասվար՝ Ա. Բայունց՝) և 4-րդ «բ» (դասվար՝ Ա. Ալթունյան) դասարանների սաները հրաժեշտի միջոցառտում նվիրեցին տարրական դպրոցին: :
Այո՛, այո, ջերմ էին խոսքերը, հանդուգն խրատները, խոնարհ երդումները, հստակ արտասանություններով ընդգծված ձեռք բերած գիտելիքները, գեղարվեստական կատարումներով համեմված նրանց…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ