1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ին, տևական ժամանակով 11.41 րոպեին Հայաստանը ցնցվեց Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժից: Վայրկյանների ընթացքում ավերվեցին քաղաքներ և գյուղեր, զոհվեց ավելի քան 25.000 մարդ:
Ի հիշատակ օրվան և աղետի դեպքում ռիսկերի կառավարման, նվազեցման նպատակով, համաձայն դպրոցի տարեկան միջոցառումների պլանի, այսօր՝ դեկտեմբերի 6-ին, ժամը 10:30-ին ողջ անձնակազմի մասնակցությամբ անց է կացվել…
Մարդու բազմակողմանի զարգացման հիմքը դրվում է կրտսեր դպրոցում և դրա լավագույն միջոցի ընթերցանությունն է, որի տեխնիկայի զարգացման նպատակով 3-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանն անց է կացնում ամենամյա ընթերցանության շաբաթ: Այս դասարանում սովորողները մրցակցում են հանձնարարված գրքերի («Զարթիր» ) ծրագրի ընթերցանությամբ, արտադասարանական բանաստեղծությունների արտասանությամբ և 1 րոպեի ընթացքում ընտրված տեքստի…
Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ֆուտբոլի թիմը (մարզիչ` Հակոբ Կարապետյան) 2024թ. մասնակցեց ՀՖՖ ֆուտբոլի մարզային փուլին, գրավեց 1-ին տեղը և արժանացավ ՀՖՖ ֆուտբոլի դպրոցական գավաթի և պատվոգրերի:
Դպրոցի տնօրեն Ա. Մուրադյանը և մանկավարժական կոլեկտիվը շնորհավորեցին ֆուտբոլի թիմին` մաղթելով նորանոր նվաճումներ ուսման մեջ և մարզական կյանքում:
Տնօրենի` ՄԿԱ գծով տեղակալ Ք.…
Մշակութային կրթությունը բոլոր ժամանակներում ու բոլորի համար առանձնահատուկ նշանակություն ունի:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը 2024 թվականը հայտարարել է մշակութային կրթության տարի, որի նպատակն է խթանել սովորողների ստեղծագործականությանն ու նախաձեռնողականությանը՝ արժևորելով սեփական ինքնությունը, ընտանիքի, համայնքի, պետության դերը, ձևավորել սեփական մշակութային բազմազանությունը, մշակութային գրագիտությունն ու ճաշակը, ճանաչել հայ և համաշխարհային գրականությունն ու արվեստը,…
ԵՄ Կայուն էներգիայի շաբաթվա (EU Sustainable Enegy Week) շրջանակներում, ԵՀ §Քաղաքապետերի դաշնագիր` Արևելք¦ ծրագրի, Հայաստանի համայնքների միության, Գավառի, Սևանի և Մարտունու համայնքապետարանների կողմից համատեղ Գավառում անցկացվեց §Կանաչ և կայուն զարգացում¦ խորագրով ինտելեկտուալ խաղ, որին ակտիվ մասնակցություն ունեցավ Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը`
Մարգարյան Արա
Սիմոնյան Մարի
…
Այս շաբաթ դպրոցում խորհրդավոր տոնակատարությունն էր թևածում։ Բազում սերունդներ են սերտել խորհուրդը բազմահանճար, հերթը եկել է 2024-2025 ուստարվա առաջին դասարանցուն է հասել։
«Ա» հնչյուն-տառի շնորհանդեսը 1-ին «ա» (դասվար Աիդա Բայունց)․ 1-ին «բ» դասվար Անահիտ Ալթունյան, 1-ին «գ» (դասվար Կարինե Նավասարդյան) դասարաններում կայացավ որպես տառաճանաչության ճանապարհի բացում դեպի գիտության աշխարհ։
Յուրաքանչյուր…
Նոյեմբերի 4-ի «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի բաց դասին 3-րդ «բ» դասարանում երկար չեն նախապատրաստվել ։
Խելացի գրատախտակը նրանց դասարանի մշտաբնակն է, իսկ բաց դասերը՝ սովորույթ։
Թեման` «Մարդը կենդանի բնության մասնիկն է։ Մեր զգայարանները, Մարդու ներքին օրգանները»։
Քաջ գիտակցելով օրվա հրամայականը, գործի վարպետ, դասվար Արևիկ Հայրապետյանը կարևորել է՝ սովորողին տալ…
Համաձայն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրահանգի` 2023 թվականին տեղի ունեցած ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր համաժողովի 42-րդ նստաշրջանում հոկտեմբերի 17-ը ոչ նյութական մշակութային ժառանգության միջազգային օր ընդունելու կապակցությամբ, դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանը, ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանի նախաձեռնությամբ, անցկացրեց գրական- երաժշտական համադրույթ` նվիրված ֆրանսահայ երգիչ, շանսոնիե, երգահան, բանաստեղծ, գրող, կինոդերասան, հասարակական գործիչ Շարլ Ազնավուրի…
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ավանդական գրադարանը չի կորցրել իր հմայքը, գիրքն իր գրավչությունը, գրադարանավարն իր պահանջվածությունը`որպես միջնորդ ընթերցողի և գրքի միջև։
Գրադարանավարը գրքի, գիտելիքի իմացության տարածողն է։Մեր դպրոցում հարմարավետ են արտադասարանային ընթերցանության պայմանները, ջերմիկ է գրադարանի մթնոլորտը և դրան նպաստում է սիրված , երկարամյա գրադարանավար Գայանե Հարությունյանը։Նա օգնում, օժանդակում է սովորողներին…
Աշակերտական հերթապահությունը բոլոր ժամանակներում դիտարկվել է կարգապահության կազմակերպման և ինքնադաստիարակության արդյունավետ միջոց։ Այս ուստարվա հաշվետու կոնֆերանսն առաջարկեց այն սկսել 6-րդ դասարաններից, նախորդ տարիների 8-րդ դասարանցիների փոխարեն։
Շաբաթը կիսվել է, և արդեն կարող ենք արձանագրել աչքահաճո արդյունք. վեցերորդցիները, մեկ մարդու պես, առավոտյան ժամը 8-00-ին, դպրոցում են, կանոնավորվել է առավոտյան անհարկի անցուդարձը, դասից…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ