Բաժին – Մարտավարություն
Թեմա - Դասակը պաշտպանությունում, անտառում և տարբեր տեղանքներում
Զինղեկ, փոխգնդապետ՝ Գ. Ներսեսյան
Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարաnնի հետ համաձայն նախօրոք կազմված ծրագրի՝ անց է կացվել նախնական զինվորական պատրաստության բաց դաս:
Դասի նպատակն էր.
Աշխարհում ամենասքանչելի էակը, որին հավերժ պարտք ենք, մայրն է, նա է միակ և անուրանալի Աստվածը:
Ապրիլի 6-ին՝ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «ա» դասարանի (դասղեկ՝ Ն. Սարգսյան) «Մայրս` մի բուռ տիեզերք» խորագրով միջոցառումը նվիրված էր համայն աշխարհի մայրերին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մորս սրտի հետ աշխարհն եմ չափել՝ Էլի մեծ էր նա, մեծ էր ու անգին,
Արև աչքերի լույսն է նա թափել՝ Լուսնյակ դառնալով՝ որդոց օրոցքին...
Եվ հիմա քիչ է, թե աչքերս տամ,
Թե սիրտս հանեմ ու տամ մայրիկիս,
Ախ, մայր երգելուց ինչպե՞ս կշտանամ,
Մայրս պատկերն է մայր հայրենիքիս։
Կան գործեր, որոնք չեն կորցնում իրենց արժեքը ժամանակի ընթացքում, ավելին` կատարելագործվում, հղկվում ու բյուրեղանում են` դարերի խորքից իրենց հետ բերելով ժողովրդական իմաստությունը։
Այդպիսին է հեքիաթը` բանահյուսական անզուգական այս գանձը, որն այսօր էլ ունի իր ասելիքը։
Հեքիաթը սովորեցնում է լինել ազնիվ, հաստատում է հավատը արդարության նկատմամբ, սերմանում է գեղեցիկն ու բարին,…
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը (<<ԶՊՄԿ>> ՓԲԸ-ն), ի թիվս այլ աջակցությունների, Գիրք նվիրելու օրը, Ամենայն Հայոց բանաստեղծ՝ Թումանյանի ծննդյան օրը, գրքեր նվիրեց Կապանի խոշորացված համայնքի գյուղական դպրոցներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի տնօրենությունը խորապես զգացված է ուշադրության համար և գրադարանային ֆոնդը համալրելու կապակցությամբ հայտնում է շնորհակալություն նախաձեռնության հեղինակներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Արևի հրամանը գարուն է բերել:
- Ես կդայլայլեմ,- ասաց արտույտը:
- Ես պիտի ծաղկեմ, -ասաց ծաղիկը:
- Մենք պիտի երգենք արևի երգը,- բացականչեցին մանուկները և ահա դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանում կարկաչում է. «Ա՜խ երանի գարուն լինի» տարին բոլոր ժամանակ…
Եվ գարունը դաշտից տեղափոխվեց դպրոցի գրադարան...
Փթթել են մանուկները…
Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում: Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են՝ ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը, ով գալիք սերունդներին ներկայացրեց մահ սփռող թշնամուն մեռցնելու կամքն ու քաջությունը:
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում 9-րդա դասարանի…
Ձմռան վերջին օրով Գարունն էր շտապել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարան:
Գրադարանում իրենց հուզմունքով լցված նստել էին տարրական դպրոցի 1-4-րդ դասարաններից ընտրված «Լավագույն ձեռագիր» մրցույթի ակտիվ մասնակիցները:
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը, փոխտնօրեն Ալինա Մկրտչյանը, ՄԿԱ տեղակալ Արևհատ Մաթևոսյանը, ԴԱԿ Հասմիկ Մեսրոպյանը, մ/մ նախագահ Արևիկ Աբրահամյանը, գրադարանավար Գայանե Հարությունյանը և…
Փետրվարի 23-ին տոնական տրամադրություն էր Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում:
Երաժշտության ուսուցչուհի Մարինե Խամփերյանի նախաձեռնությամբ և դպրոցի 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ տեղի ունեցավ գեղեցիկ միջոցառում՝ «Երաժշտությունը մարդկության առաջին ուսուցիչն է» խորագրով նվիրված բոլոր ժամանակների հայ ժողովրդական երաժշտությանը:
Միջոցառման գերնպատակն էր աշակերտների մեջ սերմանել սեր և հուզազգացմունքային վերաբերմունք…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Հանճարեղ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակին: Դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Հ. Թումանյանի շունչն էր ամենուր…
Անմահ, հավերժական Թումանյան…
Ամենայն հայոց բանաստեղծ, մտավորական, որի ծովածավալ գրական երկերը` հեքիաթները, լեգենդները , պոեմները, պատմվածքներն ու…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ