Մայիսի 27-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի առաջին կուրսեցիները ճանաչողական այց կատարեցին Արթիկի տարածաշրջանի Սպանդարյան համայնքի տարածքում գտնվող «Կուլիանի» պատմաերկրագիտական թանգարան։ Այն նպատակ ուներ առաջին կուրսի ուսանողների մոտ ամրապնդել Ք.Ա. 9-րդ դարում Հայկական լեռնաշխարհում տեղի ունեցած պատմական իրադարձությունների մասին գիտելիքները։
Ուսանողները ծանոթացան դեռևս հնագույն ժամանակներից գյուղում պահպանված վաղ բրոնզի,…
2018թ. մայիսի 11-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 3 յոթերորդ դասարանները ( ուսուցիչներ Լ. Շեկոյան և Ջ. Եգանյան) անցկացրին համադպրոցական սպորտլանդիա:
Սովորողները, մեծ սեր ունենալով սպորտի նկատմամբ, շատ լավ էին նախապատրաստվել սպորլանդիային: Սկզբում թիմերը ողջունեցին իրար, հնչեցրին թիմերի կարգախոսները, միմյանց ցանկացան արդար և հաջող մրցակցություն:
Բացման արարողությանը…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 դպրոցի` Մայիսյան հերոսամարտերին նվիրված միջոցառումների շարքը եզրափակվեց 7-րդ «բ» դասարանցիների անակնկալով /դասղեկ Համասփյուռ Խաչատրյան/: Նրանք բեմադրել էին հատված «Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ» դիցապատմական ողբերգությունից:
Հայով լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հ. Խաչատրյանին, որպես բանիմաց ու հայրենասեր ճանաչում էինք, սակայան նրա ռեժիսորական հմտություններն անակնկալ էին բոլորիս…
Ամեն տարի, երբ հազարավոր առաջին դասարանցիներ սերտում են մեսրոպյան այբուբենը, ուսուցիչները գեղեցիկ ու հետաքրքիր միջոցառումներ են կազմակերպում` նվիրված այդ տոնին:
Այս տարի Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի դասվարները որոշեցին ավելի հետաքրքիր ու տպավորիչ դարձնել այբբենարանի հրաժեշտը:
Դասվար Շ. Իսահակյանը Iբ դասարանցիների հետ մայիսի 27-ին դաս-միջոցառումն անցկացրեց արևոտ ու գեղեցիկ Օշականում:…
Մայիսի 20-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի առաջին «ա» դասարանի աշակերտները (դասղեկ` Հ. Սիմոնյան) մեկնեցին Օշական` հայ ժողովրդի ամենից սուրբ ուխտատեղին` իրենց երախտագիտությունը հայտնելու մեր դպրության նախահորը: Երեխաները հանդես եկան ասմունքով, երգով, խոնարհվեցին մեծն Մաշտոցի շիրիմին և խոստացան միշտ վառ պահել նրա հիշատակը և երբեք չմոռանալ մեսրոպատառ հայոց լեզուն: Երեխաների…
Մայիսի 27-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասղեկ Ն. Մուրադյանը կազմակերպեց էքսկուրսիա-միջոցառում դեպի Օշական՝ Ս. Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի, իրենց երդումը տալու առաջին ուսուցչին՝ Մեսրոպ Մաշտոցին: Աշակերտները իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին և ծաղիկներ խոնարհեցին՝ հայ ժողովրդի համար սրբատեղի դարձած Մ.Մաշտոցի շիրմին: Խաչքար-տառերի պուրակում խրոխտ ու ազդեցիկ հնչեցրին իրենց…
Այսօր սպասված օր է Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Այսօր բեմում են հայտնվել դպրոցի ամենափոքրիկ սաները՝ առաջին դասարանցիները: Զարմանալիորեն վստահ է նրանց կեցվածքը և չկա վախի, անվստահության զգացումը: Առավել տագնապած է նրանց սիրելի ուսուցչուհին՝ Ա.Գրիգորյանը:
Սահում են ակնթարթները և մեղմանում է լարվածությունը, քանզի մեր փոքրիկները պատմում են իրենց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական ծնողական ընդհանուր ժողով, որին մասնակցում էին դասարանական ծնողական խորհուրդների անդամներ:
ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ
1.«Կապանի N13 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողների գիտելիքների ստուգման և ավարտական քննությունների անցակացման մասին:
/Տնօրեն Զավեն Ստեփանյան/
2.«Վերջին զանգի-վերջին դասի» կազմակերպման մասին:
3. 2017-2018 ուսումնական…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական աշակերտական ժողով և մրցանակաբաշխություն: Անվանակարգերի արժանացան այն աշակերտները, ովքեր տարվա ընթացքում առանձնացել են իրենց տաղանդով և կազմակերպչական ձիրքով:
2017-2018 ուսումնական տարում աշակերտական խորհուրդը առաջնորդվել է «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ և «Աշակերտների և ծնողների մասնակցությունը…
Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի ավան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես «Զարթոնք» խորագրով (կազմակերպիչներ՝ կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Հ.Կոստյան, Լ.Մաթևոսյան) : Երեխաների հմուտ ձեռքերով պատրաստված ամեն գործի մեջ երևում է աշխատանքի,գեղեցկության նկատմամբ սիրո և նվիրումի ներդաշնակությունը, ամեն գործի մեջ երեխաները ներդրել են իրենց սեփական հույզերը, ապրումները, վառ երևակայությունը: Աշխատանքները բազմազան են՝ հետաքրքիր…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ