Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական ծնողական ընդհանուր ժողով, որին մասնակցում էին դասարանական ծնողական խորհուրդների անդամներ:
ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ
1.«Կապանի N13 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողների գիտելիքների ստուգման և ավարտական քննությունների անցակացման մասին:
/Տնօրեն Զավեն Ստեփանյան/
2.«Վերջին զանգի-վերջին դասի» կազմակերպման մասին:
3. 2017-2018 ուսումնական…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական աշակերտական ժողով և մրցանակաբաշխություն: Անվանակարգերի արժանացան այն աշակերտները, ովքեր տարվա ընթացքում առանձնացել են իրենց տաղանդով և կազմակերպչական ձիրքով:
2017-2018 ուսումնական տարում աշակերտական խորհուրդը առաջնորդվել է «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ և «Աշակերտների և ծնողների մասնակցությունը…
Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի ավան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես «Զարթոնք» խորագրով (կազմակերպիչներ՝ կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Հ.Կոստյան, Լ.Մաթևոսյան) : Երեխաների հմուտ ձեռքերով պատրաստված ամեն գործի մեջ երևում է աշխատանքի,գեղեցկության նկատմամբ սիրո և նվիրումի ներդաշնակությունը, ամեն գործի մեջ երեխաները ներդրել են իրենց սեփական հույզերը, ապրումները, վառ երևակայությունը: Աշխատանքները բազմազան են՝ հետաքրքիր…
«Փողերը վերջանում են, փառքը` նույնպես:
Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի′ մոռացեք այդ մասին:
Արարե′ք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
Մ. Արամյանց
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները 2018 թ. մայիսի 4-ին նշեցին…
2018թ. մայիսի 20-ին Օշականի Սուրբ Մաշտոց եկեղեցու զանգերի ղողանջները պարուրել էին ամբողջ շրջակայքը` հպարտությամբ լցնելով Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտների հոգիները /դասվար` Թամարա Հովսեփյան/, քանզի նրանք այսօր դարձան տառաճանաչ: Երեխաները իրենց արտաքին տեսքով, բանաստեղծություններով ու երգերով յուրօրինակ կերպով առանձնանում էին շրջապատից և ձուլվում հայոց…
Մայիսի 21-ին Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Մայիսյան հերոսամարտերի 100-րդ տարելիցին (կազմակերպիչ՝ Ա. Ստեփանյան ): Միջոցառումը նպատակ էր հետապնդում սերունդներին հայրենասիրական ոգով դաստիարակելուն, բարձրացնելու ազգային ինքնագիտակցությունը: Մայիսյան հաղթանակները հայ ժողովրդի համար խաղաղության, ազատության և սեփական հայրենիքում արժանապատիվ կերպով ապրելու հաղթանակներն են, ուստի միասնությամբ ու համախմբվածությամբ կարող…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանը /դասվար Փ. Խաչատրյան/ ՀՀ մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի միջոցառումների ծրագրի շրջանակում կազմակերպել էր «Ապրել խաղաղ» ֆլեշ մոբ նվիրված Հայրենիքին, Զինվորին, Հաղթանակներին, Խաղաղությանը:
Սովորողների հայրենանվեր երգը, պարը, խրոխտ խոսքը ողողել էր դպրոցամերձ հրապարակը: Կրտսեր դպրոցականները ամբողջ աշխարհին պարտադրեցին մեր ազատասեր ստեղծագործ…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ «Մայիսյան եռատոն, քառատոն, հնգատոն Ավարայրից մինչև Շուշի» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/
Ճակատագրի բերումով, թե պատմական անքննելի օրինաչափությամբ ստացվել է այնպես, որ շատ բաներ մեզ մայիսին է հաջողվում, հատկապես հաղթանակներ կռել ու, հատկապես ճակատագրական նշանակություն…
Կարևո՞ր է սեռական և սեռային դաստիարակությունը դպրոցում:
Անթաքույց փաստ է, որ կրթադաստիարակությունը իրականացվում է ընտանիք-դպրոց-հասարակություն օղակների միջոցով, իսկ սեռական դաստիարակությունը ընդհանուր դաստիարակության գլխավոր նախապայման է դեռահասության տարիքում, որն անմիջականորեն համընկնում է միջին և ավագ դպրոցական տարիքին: Ահա և, աշակերտների առաջարկությամբ, նրանց պահանջով, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» և «բ» դասարանների…
Մայիսի 18-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական միջոցառման վերջին ակորդներն էին հնչեցվում:
6-9-րդ դասարանների աշակերտների անմիջական ակտիվ մասնակցությամբ վեր հանվեց մեր մեծերի կյանքը, ազգանվեր գործունեությունը: Միջոցառումները, որ անց էին կացրել միջին դպրոցի սաները ուսուցիչների ու դասղեկների օգնությամբ մեծ հնչեղություն ձեռք բերեց դպրոցում և համայնքում: Աշակերտները ճանաչեցին…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ