Մայիսի 18-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական միջոցառման վերջին ակորդներն էին հնչեցվում:
6-9-րդ դասարանների աշակերտների անմիջական ակտիվ մասնակցությամբ վեր հանվեց մեր մեծերի կյանքը, ազգանվեր գործունեությունը: Միջոցառումները, որ անց էին կացրել միջին դպրոցի սաները ուսուցիչների ու դասղեկների օգնությամբ մեծ հնչեղություն ձեռք բերեց դպրոցում և համայնքում: Աշակերտները ճանաչեցին…
Դպրոցում անցկացվեց «Ես հայ եմ» խորագրով գրական-երաժշտական հերթական ցերեկույթ՝ նվիրված Հայաստանի առաջին Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:
Դպրոցը շնչում էր հայրենասիրական ոգով, թևածում՝ խրոխտ երգն ու պարը:
Միջոցառումն սկսվեց դուդուկի գեղեցիկ հնչյուններով, որը կատարեց Սեպուհ Ներսիսյանը /9-րդ դասարան/:
Աշակերտների ազատ ու անկաշկանդ խոսքի միջոցով կերտվում էր ազատ ու անկախ Հայաստանը,…
Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզի Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցչուհի Քրիստինե Հայրապետյանը հեռավար դաս վարեց Արցախի Հանրապետության Մարտակերտի շրջանի Չափար գյուղի միջնակարգ դպրոցի աշակերտների համար:
Թեմաները՝
ա) Մուշեղ Գալշոյանի «Կռունկ»,
բ) միասին, անջատ և գծիկով գրվող բառեր:
6-րդ «ա» դասարանի աշակերտները գրագետ…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի համար տոն էր, քանի որ նրանք արդեն գրաճանաչ են։
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Մեսրոպյան տառեր» խորագրով միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար Լ.Ստեփանյանը։
Երեխաները պարեցին, ինչպես նաև հրաժեշտի խոսք հղեցին իրենց առաջին դասագրքին՝ «Այբբենարանին»։
Երեխաների կատարմամբ հնչեց՝ «Հնչյուն տառի երգը»,…
Հայրենասիրությունը Հայաստանի օդի մեջ է Հայրենասիրությունն ու հաղթանակը մայիսյան օդի մեջ է..
Մայիսի 18-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը բոցավառվել է 4-րդ <<գ>> դասարանի հայրենասիրական բոցերով:
Հրաժեշտի դասը ողողված էր սիրով: Սեր` մոր նկատմամբ մայրենիի և մայր հայրենիքի… Սկսնակ դասվար Արմինե Մարտիրոսյանը միջին դպրոց ճանապարհեց իր…
Մայիսի 16-ին Կապանի 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը պայծառացավ 4-րդ «ա» դասարանի հանդեսով (դասվար Օֆելյա Գրիգորյան):
Աշակերտները ներկայացրին «Ընկերություն» թեմայով միջոցառում, որտեղ վեր հանեցին մարդկային մեծ արժանիքներ, հասկացան, որ լավ բնավորությունը հարստություն է ամբողջ կյանքի համար:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մայիսի 11-ին Լճաշենի միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանում, դասվար Հերմինե Առաքելյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց տոն-հանդես նվիրված Առաջին հանրապետության 100-ամյակին՝ «Մեկ ազգ, մեկ հայրենիք» խորագրով: Երեխաներն իրենց խոսքով արտահայտեցին այն միտքը, որ հայ ժողովրդի անկումներն ու ձեռքբերումները միշտ եղել են գարնանը: Առավել շատ են հաղթանակներ ի գարունները : Գեղեցիկ բանաստեղծական խոսքով ,…
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հիացավ,
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հասկացավ,
Որ պար չէ սա, այլ՝ մի ազգի քաջ պատմություն,
Ուր պարտությո՜ւնն անգամ ունի հպարտություն,
Եվ չի՜ հաղթի ոչինչ այն հին ժողովրդին,
Որ այս ջանքո՛վ
Ու այս կամքո՛վ
Պարե՜լ գիտի...
Մայիսի 18-ին…
2017-2018 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական եզրափակիչ փուլին մասնակցել է Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 5 աշակերտ. 11-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Աննա Սահակյանը մասնակցել է «Հայոց լեզու», 9-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը՝ «Հայ գրականություն», «Հայոց Եկեղեցու պատմություն», 10-րդԱ դասարանի աշակերտ Փայլակ Նավասարդյանը՝ «Հայոց Եկեղեցու պատմություն»,…
Հայրենասիրությունը սկսվում է ընտանիքից, զարգանում և թևավորվում է դպրոցում, ծավալվում հայրենի հողում, դառնում սրբազան մասունք` ազգային արյան մեջ:
Այսօր` մայիսի 17-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի հրաժեշտի դասի թեման հայրենիքը էր` խարսխված սիրո, հույսի ու հավատի վրա:
Դաս-հանդեսի նպատակն էր ընդգծել աշակերտներին չորս տարիների…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ