ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Միքայել Արամյանց-175

Մայիսի 24, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Փողերը վերջանում են, փառքը` նույնպես:

 Սակայն   Հայաստանը մեր միակն է: Մի′ մոռացեք այդ մասին: 

Արարե′ք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:

                  Մ. Արամյանց

 

Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները 2018 թ. մայիսի 4-ին նշեցին…

Մաշտոցյան տառահանդես

Մայիսի 24, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018թ. մայիսի 20-ին Օշականի Սուրբ Մաշտոց եկեղեցու զանգերի ղողանջները պարուրել էին ամբողջ շրջակայքը` հպարտությամբ լցնելով Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտների հոգիները /դասվար` Թամարա Հովսեփյան/, քանզի նրանք այսօր դարձան տառաճանաչ: Երեխաները իրենց արտաքին տեսքով, բանաստեղծություններով ու երգերով յուրօրինակ կերպով առանձնանում էին շրջապատից և ձուլվում հայոց…

Մայիսյան հերոսամարտերի 100 ամյակին նվիրված միջոցառում

Մայիսի 24, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 21-ին Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Մայիսյան հերոսամարտերի 100-րդ տարելիցին (կազմակերպիչ՝ Ա. Ստեփանյան ): Միջոցառումը  նպատակ էր հետապնդում սերունդներին հայրենասիրական ոգով դաստիարակելուն, բարձրացնելու ազգային ինքնագիտակցությունը: Մայիսյան հաղթանակները հայ ժողովրդի համար խաղաղության, ազատության և սեփական հայրենիքում արժանապատիվ կերպով ապրելու հաղթանակներն են, ուստի միասնությամբ ու համախմբվածությամբ կարող…

Ապրել խաղաղ

Մայիսի 24, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանը /դասվար Փ. Խաչատրյան/ ՀՀ մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի միջոցառումների ծրագրի շրջանակում կազմակերպել էր «Ապրել խաղաղ» ֆլեշ մոբ նվիրված Հայրենիքին, Զինվորին, Հաղթանակներին, Խաղաղությանը:

Սովորողների հայրենանվեր երգը, պարը, խրոխտ խոսքը ողողել էր դպրոցամերձ հրապարակը: Կրտսեր դպրոցականները ամբողջ աշխարհին պարտադրեցին մեր ազատասեր ստեղծագործ…

Մայիսյան եռատոն, քառատոն, հնգատոն Ավարայրից մինչև Շուշի

Մայիսի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ «Մայիսյան եռատոն, քառատոն, հնգատոն Ավարայրից մինչև Շուշի» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/

Ճակատագրի բերումով, թե պատմական անքննելի օրինաչափությամբ ստացվել է այնպես, որ շատ բաներ մեզ մայիսին է հաջողվում, հատկապես հաղթանակներ կռել ու, հատկապես ճակատագրական նշանակություն…

Սեռական դաստիարակությունը դպրոցում

Մայիսի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կարևո՞ր է սեռական և սեռային դաստիարակությունը դպրոցում:

Անթաքույց փաստ է, որ կրթադաստիարակությունը իրականացվում է ընտանիք-դպրոց-հասարակություն օղակների միջոցով, իսկ սեռական դաստիարակությունը ընդհանուր դաստիարակության գլխավոր նախապայման է դեռահասության տարիքում, որն անմիջականորեն համընկնում է միջին և ավագ դպրոցական տարիքին: Ահա և, աշակերտների առաջարկությամբ, նրանց պահանջով, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» և «բ» դասարանների…

Մեր երանելիները

Մայիսի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

 Մայիսի 18-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական միջոցառման վերջին ակորդներն էին հնչեցվում:

6-9-րդ դասարանների աշակերտների անմիջական ակտիվ մասնակցությամբ վեր հանվեց մեր մեծերի կյանքը, ազգանվեր գործունեությունը: Միջոցառումները, որ անց էին կացրել միջին դպրոցի սաները ուսուցիչների ու դասղեկների օգնությամբ մեծ հնչեղություն ձեռք բերեց դպրոցում և համայնքում: Աշակերտները ճանաչեցին…

«Ես հայ եմ» խորագրով միջոցառում Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Մայիսի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցում անցկացվեց «Ես հայ եմ» խորագրով գրական-երաժշտական հերթական ցերեկույթ՝ նվիրված Հայաստանի առաջին Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:

Դպրոցը շնչում էր հայրենասիրական ոգով, թևածում՝ խրոխտ երգն ու պարը:

Միջոցառումն սկսվեց դուդուկի գեղեցիկ հնչյուններով, որը կատարեց Սեպուհ Ներսիսյանը /9-րդ դասարան/:

Աշակերտների ազատ ու անկաշկանդ խոսքի միջոցով կերտվում էր ազատ ու անկախ Հայաստանը,…

Հեռավար դաս հայոց լեզու և գրականություն առարկայից

Մայիսի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզի Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցչուհի Քրիստինե Հայրապետյանը հեռավար դաս վարեց Արցախի Հանրապետության Մարտակերտի շրջանի Չափար գյուղի միջնակարգ դպրոցի աշակերտների համար:

Թեմաները՝

ա) Մուշեղ Գալշոյանի «Կռունկ», 
բ) միասին, անջատ և գծիկով գրվող բառեր:

6-րդ «ա» դասարանի աշակերտները գրագետ…

«Մեսրոպյան տառեր» խորագրով միջոցառում

Մայիսի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի համար տոն էր, քանի որ նրանք արդեն գրաճանաչ են։

Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Մեսրոպյան տառեր» խորագրով միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար Լ.Ստեփանյանը։
Երեխաները պարեցին, ինչպես նաև հրաժեշտի խոսք հղեցին իրենց առաջին դասագրքին՝ «Այբբենարանին»։
Երեխաների կատարմամբ հնչեց՝ «Հնչյուն տառի երգը»,…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)