Հայրենասիրությունը Հայաստանի օդի մեջ է Հայրենասիրությունն ու հաղթանակը մայիսյան օդի մեջ է..
Մայիսի 18-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը բոցավառվել է 4-րդ <<գ>> դասարանի հայրենասիրական բոցերով:
Հրաժեշտի դասը ողողված էր սիրով: Սեր` մոր նկատմամբ մայրենիի և մայր հայրենիքի… Սկսնակ դասվար Արմինե Մարտիրոսյանը միջին դպրոց ճանապարհեց իր…
Մայիսի 16-ին Կապանի 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը պայծառացավ 4-րդ «ա» դասարանի հանդեսով (դասվար Օֆելյա Գրիգորյան):
Աշակերտները ներկայացրին «Ընկերություն» թեմայով միջոցառում, որտեղ վեր հանեցին մարդկային մեծ արժանիքներ, հասկացան, որ լավ բնավորությունը հարստություն է ամբողջ կյանքի համար:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մայիսի 11-ին Լճաշենի միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանում, դասվար Հերմինե Առաքելյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց տոն-հանդես նվիրված Առաջին հանրապետության 100-ամյակին՝ «Մեկ ազգ, մեկ հայրենիք» խորագրով: Երեխաներն իրենց խոսքով արտահայտեցին այն միտքը, որ հայ ժողովրդի անկումներն ու ձեռքբերումները միշտ եղել են գարնանը: Առավել շատ են հաղթանակներ ի գարունները : Գեղեցիկ բանաստեղծական խոսքով ,…
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հիացավ,
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հասկացավ,
Որ պար չէ սա, այլ՝ մի ազգի քաջ պատմություն,
Ուր պարտությո՜ւնն անգամ ունի հպարտություն,
Եվ չի՜ հաղթի ոչինչ այն հին ժողովրդին,
Որ այս ջանքո՛վ
Ու այս կամքո՛վ
Պարե՜լ գիտի...
Մայիսի 18-ին…
2017-2018 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական եզրափակիչ փուլին մասնակցել է Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 5 աշակերտ. 11-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Աննա Սահակյանը մասնակցել է «Հայոց լեզու», 9-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը՝ «Հայ գրականություն», «Հայոց Եկեղեցու պատմություն», 10-րդԱ դասարանի աշակերտ Փայլակ Նավասարդյանը՝ «Հայոց Եկեղեցու պատմություն»,…
Հայրենասիրությունը սկսվում է ընտանիքից, զարգանում և թևավորվում է դպրոցում, ծավալվում հայրենի հողում, դառնում սրբազան մասունք` ազգային արյան մեջ:
Այսօր` մայիսի 17-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի հրաժեշտի դասի թեման հայրենիքը էր` խարսխված սիրո, հույսի ու հավատի վրա:
Դաս-հանդեսի նպատակն էր ընդգծել աշակերտներին չորս տարիների…
Կապանի N13 հ/դ աշակերտական, ծնողական խորհուրդը և ՎՎ Կապանի տարածքային կառույցը կազմակերպեցին կլոր սեղան-հանդիպում նվիրված ընտանիքի միջազգային օրվան: Ասում են երջանիկ է այն մարդը, ով երջանիկ է իր ընտանքում: Հանդիպման մասնակիցները եկան այն եզրակացության, որ ընտանիքը սիրո, հարգանքի, հանդուրժողականության աղբյուր է, որի հիման վրա էլ ձևավորվում է քաղաքակիրթ հասարակությունը:
Բոլորին…
Ընտանիքն Աստծո կողմից ստեղծված առաջին միությունն է և մարդու կյանքը սկսվում է ընտանիքում:
Այսօր` մայիսի 15-ը Ընտանիքի միջազգային օրն է և ի նշանավորումն օրվա խորհրդի, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանում կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը, դասղեկ Արաքյսա Քարամյանը և ծնող Ռիտա Ղազարյանը կազակերպեցին հորինվածք-մրցույթ «Ընտանիքը երեխայի տեսանկյունից» թեմայով:
Միջոցառումը մեկնարկվեց…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի հյուրն էր մայիսի 11-ին Կապանի N 2 ՆՈՒՀ-ի ավագ խումբը: Մանուկներն իրենց սիրելի մոլորակից վայրէջք կատարեցին աշխարհ, որտեղ բազում ինչուների հանդիպեցին:
Դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի դասվար Ա. Հայրապետյանը հետաքրքիր անակնկալներ էր պատրաստել թե՛ նախակրթարանի սաների, թե՛ դաստիարակների, թե՛ ծնողների համար Ինտերակտիվ ծանոթությունից հետո, երեխաներն ակնդրեցին «Այբբենարանի…
2018թ․ մայիսի 7-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի 10-գ տնտեսագիտական հոսքի դասարանում ուսուցիչ Ն․ Ասատրյանը անցկացրեց ոչ ավանդական օրինակելի դաս-մտորում ռուս գրականությունից (Ալեքսանդր Գրին, «Алые паруса», վիպակ-ֆեերիա)։
Դասի թեման՝ «Мечта.Чудо.Счастье» համահունչ էր այսօրվա իրականության հետ և մեծ հետաքրքություն առաջացրեց աշակերտների և դասալսողների մոտ (դպրոցի տնօրեն՜՝ Ռ․Օվչյան, փոխտնօրեն՝ Հ․Հակոբյան, ուսուցիչներ՝ Ի․Գասպարյան, Գ․Գրիգորյան, Ս․ Ստեփանյան, Ա․Առաքելյան):
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ