«Մանուշակներ ոտքերիս ու շուշաններ ձեռքերիս Ու վարդերը այտերիս, ու գարունը կրծքիս տակ․․․»
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ Հովհաննես Շիրազին նվիրված բաց դաս:/ Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/Ուսուցիչը մեծ նվիրումով և պատասխանատվությամբ էր ընտրել ներկայացվող բանաստեղծությունները, որպեսզի աշակերտները հնարավորություն ունենան հնարավորինս լավ ճանաչեն Շիրազին, զգան նրա ցավն ու մեծությունը և…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հերթական միջոցառումն էր՝ նվիրված Հայաստանի առաջին հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:
Հայրենասիրական շունչն ու ոգին թևածում էր դասասենյակում: Ձևավորվել էր հայրենասիրական անկյուն՝ «Հայաստանի առաջին հանրապետության -100» և «Ազգային-ազատագրական պայքարի հերոսներ» խոսուն խորագրով: Պատին Հայաստանի Հանրապետության խորհրդանիշներն են՝ եռագույն դրոշ, զինանշան, օրհներգ, Հայաստանի…
2018 թվականի մայիսի 10-ին Կապանի N 13 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց, որի նպատակն էր մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցության մասին գիտելիքների հաղորդումը։
Սովորողներին ներկայացվեց, թե ինչ է աշխատաշուկան, ով է գործատուն և որտեղ են հանդիպում աշխատողն ու գործատուն։ Խաղ մեթոդիկաների միջոցով մոդելավորվեց մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի…
2018թ. ապրիլի 23-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի հ.լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Կ.Հովհաննիսյանը 11-րդԱ դասարանում անցկացրեց ուսուցողական դաս՝ նվիրված հայ մեծ ողբերգակ, դերասան Վ.Փափազյանի ծննդյան 130-ամյակին:
Աշակերտները պատրաստել էին գեղեցիկ վահանակ՝ «Վ.Փափազյան – 130» խորագրով:
Քննարկվեց հեղինակի «Հետադարձ հայացք» գիրքը, կատարել էին նշումներ նրա մանկության, երիտասարդության մասին:
Աշակերտները գեղեցիկ…
08.05.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում նախապես հայտարարվել էր <<Ինքնակառավարման օր>>: /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
Տնօրենի հրամանով տնօրենի, փոխտնօրենների և ուսուցիչների պարտականությունները հանձնարարվել էին 7-րդ , 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտներին:
Բոլոր դասերը վարում էին աշակերտները, ովքեր էլ մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել յուրաքանչյուր դասի: Ինքնակառավարման օրն ավարտվեց մի գեղեցիկ խորհրդակցությամբ, որին մասնակցում…
06.05.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում:
Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան, Անուշ Մեժլույան
Թեման՝ Ակտիվ ունկնդրում
Ճիշտ հաղորդակցումը ծնողների, ուսուցիչների և երեխաների միջև լավ հարաբերություններ հաստատելու և պահպանելու բանալին: Հաղորդակցում ասելիս շատերս պատկերացնում են հաղորդակցման բանավոր կողմը՝ ասել-խոսելը: Հաղորդակցման մեկ այլ…
04.05.2018թ. Կապանի N13 ՆՈՒՀ –ի ավագ խմբի սաները /Տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/ ճանաչողական այց կազմակերպեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոց: Չորրորդ դասարանի աշակերտները մեթոդ միավորման նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանի և դասվարների գլխավորությամբ կազմակերպել էին միջոցառում, որի արդյունքում ստեղծվեց ջերմ մթնոլորտ: Նպատակը՝ Երեխան պետք է պատրաստ լինի դպրոցին՝ նոր միջավայրին, նոր շրջապատին ու նոր…
Երեխաների և երիտասարդների առցանց անվտանգության ապահովումը վերահսկելի է :
Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից ֆինանսավորվող համացանցային ապահովության Insafe ցանցը նպատակ է հետապնդում օգտվողներին սովորեցնել` ինչպես կիրառել համացանցի դրական ասպեկտները և խուսափել հնարավոր վտանգից:
ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակն ուստարվա ընթացքում արդյունավետ ծրագրեր է իրականացրել սովորողների և երիտասարդների շրջանում` օգտակար տեղեկատվություն և նյութեր…
Քեզնից հետո անդառնալի կորստի ցավն է այցելել` կսկիծը վշտի…
Հետո այդ ցավը սպիացել է հպարտությամբ : Հպարտություն, որ փոխանցվում է սերնդե սերունդ:
Ապրիլի 27-ին նա կդառնար 45 տարեկան : Մեր օրերի ազատագրական պայքարի ճանապարհին զոհված` հայորդի Գագիկ Էլմանի Ալթունյանը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի (թիվ 27 գիշերօթիկ )շրջանավարտ է :…
Ապրիլի 27-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում մեկնարկեց օտար լեզվի այբուբենի տոները: 3-րդ «բ» դասարանի սաները իրենց գիտելիքներն ու կարողությունները ցուցադրեցին անգլերեն լեզվից:
Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով արտասանեցին այբուբենի տառերը և երգեցին՝ երգեր, բեմականացրին «Մոխրոտը» հեքիաթը:
Անգլերենի ուսուցչուհի՝ Անահիտ Աղագուլյանը ջանք ու եռանդ չէր խնայել, աշակերտների մեջ սերմանելու սեր ու…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ