04.05.2018թ. Կապանի N13 ՆՈՒՀ –ի ավագ խմբի սաները /Տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/ ճանաչողական այց կազմակերպեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոց: Չորրորդ դասարանի աշակերտները մեթոդ միավորման նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանի և դասվարների գլխավորությամբ կազմակերպել էին միջոցառում, որի արդյունքում ստեղծվեց ջերմ մթնոլորտ: Նպատակը՝ Երեխան պետք է պատրաստ լինի դպրոցին՝ նոր միջավայրին, նոր շրջապատին ու նոր…
Երեխաների և երիտասարդների առցանց անվտանգության ապահովումը վերահսկելի է :
Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից ֆինանսավորվող համացանցային ապահովության Insafe ցանցը նպատակ է հետապնդում օգտվողներին սովորեցնել` ինչպես կիրառել համացանցի դրական ասպեկտները և խուսափել հնարավոր վտանգից:
ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակն ուստարվա ընթացքում արդյունավետ ծրագրեր է իրականացրել սովորողների և երիտասարդների շրջանում` օգտակար տեղեկատվություն և նյութեր…
Քեզնից հետո անդառնալի կորստի ցավն է այցելել` կսկիծը վշտի…
Հետո այդ ցավը սպիացել է հպարտությամբ : Հպարտություն, որ փոխանցվում է սերնդե սերունդ:
Ապրիլի 27-ին նա կդառնար 45 տարեկան : Մեր օրերի ազատագրական պայքարի ճանապարհին զոհված` հայորդի Գագիկ Էլմանի Ալթունյանը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի (թիվ 27 գիշերօթիկ )շրջանավարտ է :…
Ապրիլի 27-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում մեկնարկեց օտար լեզվի այբուբենի տոները: 3-րդ «բ» դասարանի սաները իրենց գիտելիքներն ու կարողությունները ցուցադրեցին անգլերեն լեզվից:
Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով արտասանեցին այբուբենի տառերը և երգեցին՝ երգեր, բեմականացրին «Մոխրոտը» հեքիաթը:
Անգլերենի ուսուցչուհի՝ Անահիտ Աղագուլյանը ջանք ու եռանդ չէր խնայել, աշակերտների մեջ սերմանելու սեր ու…
Ապրիլի 27-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ <<ա>> դասարանում կենսաբանություն առարկայից անցկացվեց ամփոփիչ դաս <<Մարսողական համակարգ>> թեմայից:
Սկսնակ ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը դասի մուտքը կազմակերպեց մտագրոհով և աշակերտները պատասխանեցին մարսողական համակարգի կազմությանը վերաբերող հարցերին: Այնուհետև մանրամասնեցին ամբողջ մարսողական համակարգը` այն տեղայնացնելով առօրյա գործընթացին և առողջական պրոֆիլակտիկային:
Դասի ընթացքում կատարվեցին փորձեր…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին 6-րդ բ դասարանի ծնողական ժողովի թեման էր «Ապահով համացանցը»:
Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Աղագուլյանը հանդես եկավ թեմատիկ զեկուցումով:
Զեկույցից հետո խմբային աշխատանքի և քննարկումների միջոցով ծնողները տեղեկացան համացանցի հնարավոր վտանգների, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցությունների մասին:
Խմբերը կազմեցին իրենց «Ոսկե կանոններ»-ը ապահով համացանցի մասին և…
Ապրիլի 17-ին Կապանի արվեստի պետական քոլեջի դասախոսական կազմը /դաշնամուրային բաժնի վարիչ Լիաննա Ստեփանյան, գեղանկարիչ Հրանտ Էլչյան, նվագակցողներ Մարինե Գալստյան, Գոհար Հովհաննիսյան/ և Կապանի պետական բժշկական քոլեջը /փոխտնօրեն Մերի Միրզոյան/ «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպեցին հանդիպում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտների հետ: Դասախոսները ծանոթացրին քոլեջներում գործող մասնագիտություններին, և հավելեցին,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Անահիտ Արզումանյանը համակարգչային կաբինետում անցկացրեց «Մեր մեծերը» շարքից դաս-միջոցառում՝ նվիրված երգիծաբան, վիպասան, գրող և խմբագիր Հակոբ Պարոնյանին:
Ուսուցիչը նախապես պատրաստել էր նյութեր, որը ներկայացնելով՝ դասը ավելի կենդանի և պատկերավոր ստացվեց: Աշակերտները ներկայացրին Պարոնյանի կենսագրությունը, ստեղծագործությունները: Նշելով, որ Հակոբ Պարոնյանն իր գրական գործունեությունն…
Ապրիլի 26-27-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա,բ դասարաններում տեղի ունեցավ ռուսերենի այբուբենի տոն /ուսուցիչ Նատալյա Ավագյան/:
Աշակերտները մեծ շուքով շնորհակալություն հայտնեցին իրենց ռուսալեզու առաջին ընկեր-դասագրքին՝ ''Букварь''-ին, որը համբերատար ու սիրով իրենց օգնեց սովորել կարդալ ու գրել ռուսերեն լեզվով։ Ներկայացրին ռուսական հայտնի հեքիաթներ, իսկ հերոսների նմանակումն այնքան տիպիկ ու ոգևորիչ էր, որ,…
Ապրիլի 26-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը կազմակերպեց «Ոգեկոչման ակունքներում» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման ընթացքում հնչեցին բանակին, զինվորին և հայկական երկու պետության միասնությանն ու խաղաղությանը նվիրված երգեր:
Միջոցառման նպատակն էր` ոգեկոչել Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակը, ընդգծել հայրենիքի պաշտպանի առաքելության կարևորությունը, երախտապարտ լինել այն զինվորներին, ովքեր…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ