Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Սյունիքի մարզային գրադարանի մանկական բաժնի կողմից կազմակերպվեց ինտելեկտւալ խաղ-մրցույթ:
Թեժ և ակտիվ մթնոլորտում անցավ «Թերթելով պատմության էջերը» թեմայով մրցույթ-վիկտորինան։ Մասնակիցներն էին Կապանի N7 և N13 հիմնական դպրոցների 8-րդ դասարանի աշակերտները։ Մրցույթն օգնեց նրանց ցույց տալ և էլ ավելի հարստացնել իրենց գիտելիքները։ Հաղթող…
Ապրիլին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում, ռուսերենով ուսուցմամբ դասարանների հետ, կազմակերպվեց մայրությանը նվիրված համադպրոցական միջոցառում (կազմակերպիչներ՝ Տ․Հակոբյան, Ֆ․Բաղդասարյան, Ք․Մանուկյան): Միշտ մայրը եղել և մնում է ընտանեկան ջերմության, ավանդույթների կրողն ու պահապանը: Երեխաները անգնահատելի ակնթարթներ պարգևեցին դահլիճում նստած բոլոր մայրերեին: Իրոք, գարնանային օրերն ավելի են իմաստավորվում, շունչ են առնում, երբ այն…
Շարունակվում են Ֆրանկոֆոնիայի օրերը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Այս անգամ դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Կ. Մելիքսեթյանը 7-8-րդ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր «Վանաձոր-Բանյո՝ քույր քաղաքներ» խորագրով միջոցառումը:
Սովորողները ներկայացրեցին Բանյո և Վանաձոր քաղաքների հետ բարեկամության պատմությունը, քույր քաղաքների զինանշանները: Տպավորիչ էր գինեգործության ավանդույթների մասին խաղողի տոնի ներկայացումը:…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի «Տեխնոլոգիա» առարկայի ուսուցչուհի Հ. Սարգսյանի ղեկավարությամբ 7-րդ «բ» դասարանի տղաները անցկացրեցին գեղեցիկ փոխկապակցված դաս` նվիրված մայրության և գեղեցության տոնին:
Աշակերտները «Հայոց լեզու» առարկայից գրել էին շարադրություն` «Մայրս» վերնագրով:
Նրանք գովերգել էին իրենց մայրերին, նրանց նվիրված քառատողեր էին մեջբերել նշանավոր պոետներից,…
Դպրոցական բեմահարթակը թնդացրին 1-ին «բ»> դասարանցիները: Տոնական ուրախ տրամադրությունն այսօր թանձրացավ: Այսօր` ապրիլի 19-ին, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ դասարանը, ողջ անդձնակազմով թատերախումբ դարձած` ներկաներին մատուցեցին ինքնատիպ արդիական շնչով, համանմուշից տարբերվող տառահանդես:
Աշխարհաճանաչումն Այբբենարանի պատուհանից էր, աշխահընկալումը` գիտության լույսով, իսկ մատուցումն `արվեստի հզոր ուժով:
Այնքան շքեղ ու այնպես պերճ……
«Չկորչելու համար սերունդներին պետք է տալ գիր և գիրք իր իսկ լեզվով, որպեսզի նա ապրի արժանապատվությամբ»
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հրաժեշտ Այբբենարանին» միջոցառումը: /I ա և I բ դաս. Դասվարներ Անահիտ Առաքելյան,Մ երի Մովսիսյան/
Երգ, պար, բանաստեղծություններ ու տոնական աշխույժ մթնոլորտ՝ 62 աշակերտ նշեցին կյանքի կարևորագույն փուլերից…
Գեղեցիկ արարքները զարդարում են մարդուն: Մարդկային հարաբերություններում դիմացինի ցավը քոնը դարձնելու,ցույց տալու, որ նա միայնակ չէ իրեն բաժին ընկած զրկանքի մեջ, մեծ արժանիք է: Այս հավատամքն էր ընկած մեր դպրոցի սաների՝ մասնավորապես աշակերտական խորհրդի անդամների գիտակցության մեջ, երբ ապրիլի 9-ին նրանց իսկ նախաձեռնությամբ և կենսաբանության ուսուցչուհի Ա. Բարաղամյանի կազմակերպմամբ կատարվեց…
Հերթական անգամ արձագանքելով Սարդարապատի հերոսամատի 100-ամյա տարելիցի տոնակատարություններին՝ ապիլի 7-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց երաժշտական –գեղարվեստական միջոցառում. առանցքային թեման կանանց գարնանաբույր ու մայրահամ միամսյակն էր, սակայն՝ այլ ուղղվածությամբ:
Փառաբանվում էին Սարդարապատի հերոսամարտի կին մասնակիցները: Աշակերտները հանդես եկան նրանց՝ Էլեն Բյուզանդի,Նուբար Գրիգորյանի, Նշխե Քամալյանի, Էլոյի, Թամարա Բեհբութովայի կերպարներով: Վավերացրին և հանդիսատեսին ներկայացրին…
Ապրիլի 18-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին ա դասարանի դասվար Գ. Հարությունյանը կազմակերպեց դաս-հանդես, որն իրենից ներկայացրեց հրաժեշտ, ճանաչում, իմացություն և խրատ:
Փոքրիկները հրաժեշտ տվեցին սիրելի Այբբենարանին, որի միջոցով ճանաչել են Մեսրոպյան տառերը, իմացել հանճարի խոսքը և իմաստունի խրատով, բարբառել հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը:
Դաս-հանդեսը համեմված էր հայկական երգ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցն առավոտից հյուրընկալ էր: Կրթօջախի կամարների ներքո թևածում էր 90-ականներից մինչև քառօրյա պատերազմ վերապրած ու նահատակված հայորդիների ոգին:
Համադպրոցական միջոցառումը, որ կազմակերպել էր ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանը, ներկաներին ստիպեց անցնել «Անմահության արահետով» և վերստին արժևորել այն արյունը, որով եզրագծվել են մեր հայրենիքի սահմանները:
Միջոցառման մեկնարկը…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ