Այդ օրը խորհրդավոր անդորր էր տիրում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Ապրիլյան ցողաթաթախ ու խաղաղ առավոտներից մեկն էր: Սովորականի նման բացվեց դպրոցի դուռը, բայց ժպտադեմ դռնապանի փոխարեն սովորողներին դիմավորեցին արդեն անմահների շարքը լրացրած ապրիլյան քառօրյա պայքարի աննկուն մարտիկների նկարները: Նրա′նք էին ժպտում բոլորին` ի լուր աշխարհի հայտարարելով.
…Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս «Մայիսյան հերոսամարտեր» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/ Հին ու հայտնի ճշմարտություն է. «Հերոսների սերունդները հերոսներ են…» Այդ ճշմարտության հավաստիքը մեր ժողովրդի բազմադարյա պատմությունն է, մեր քաջարի նախնիների աննախադեպ հաղթանակների վերակերտումը։ Առհավատչյան` Արցախյան հերոսամարտը, մայիսյան,…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Հ. Սիմոնյան/ հերթական դասղեկի ժամի թեման էր «Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից»: Զրույցի միջոցով ուսուցչուհին երեխաներին ծանոթացրեց մեր հերոսական պատմության որոշ էջերին` Ավարայրի ճակատամարտ, Սարդարապատի ճակատամարտ... Ավելի մանրամասնորեն պատմեց ապրիլյան քառօրյա պատերազմի մասին և այն բոլոր հերոսների, որոնք հայրենիքի համար չխնայեցին…
Ապրիլի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց միջոցառում-վիկտորինա՝ նվիրված անգլերենի տառուսուցման ավարտին: 3-րդ դասարանի փոքրիկները պատասխանեցին բոլոր հարցերին, երգեցին երգեր՝ թվերի և կենդանիների մասին: Միջոցառումն անցավ ջերմ և աշխույժ մթնոլորտում: Ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ծնողներ և աշակերտներ: Միջոցառման ավարտին երեխաները արժանացան ժյուրիի գովասանքներին և ստացան հավաստագրեր առ այն, որ արդեն տիրապետում…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի երեխաները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի ընկեր Վարդանյանի հետ հերթական հանդիպում ունեցան ձեռներեցի հետ: Այս անգամ հանդիպումը «Համով հաց» փռի տնօրեն Սիմակ Անանյանի հետ էր: Երեխաները ծանոթացան հացի թխման գործընթացին, տվեցին իրենց հուզող հարցերը: Նրանց հետաքրքրում էր, թե ձեռներեցն ունի՞ ձեռներեցին հատուկ…
Օրացույցի ամենաերիտասարդ տոներից մեկը՝ սպորտի միջազգային օրը, մեծ շուքով նշվեց Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցում, որին հրավիրված էին Մասիս քաղաքի քաղաքապետ պրն. Դ. Համբարձումյանը,
Մասիսի զարգացման կենտրոնի տնօրեն պրն Ս. Հովհաննիսյանը,Սբ. Թադեոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր քահանա Արարատ Օրդոյանը, ՀՖԿՍՊԻ մարզչամանկավարժական ֆակուլտետի դեկան Գ. Սարգսյանը, դասախոսներ, մարզիչներ, մարզասերներ։
Միջոցառման մեկնարկը…
05.04.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի ուսուցչի օգնականները Սուրբ Զատիկ տոնին նվիրված միջոցառում կազմակերպեցին: Աշակերտներն իրենց հետ բերել են տոնի հետ կապված զանազան պարագաներ՝ ճուտիկներ, աճեցրած ցորեն, մոմեր, կոտրել են ներկած ձվերը:
Ներկայացրին Սուրբ Հարության տոնի խորհուրդը, երգեցին, պարեցին, արտասանեցին և ուրախ տրամադրություն հաղորդեցին ներկաներին: Ավարտին միմյանց ողջունեցին «Քրիստոս հարյավ ի…
Հպարտորեն նշում ենք, որ 2018թ. մարտին Ստրասբուրգում ԵԽ տեղական ինքնակառավարման մարմինների Կոնգրեսի 34-րդ նստաշրջանին հետևելու համար Հայաստանից մեկնած պատվիրակության մասնակիցների շարքում էր մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի /տնտեսագիտական հոսք/ աշակերտ Էդմոնդ Սիմոնյանը:
Ողջունելի է մեր սանի պատրաստակամությունը միջազգային սեմինարներին մասնակցելու առումով, ինչի արդյունքում նա իր մտահորիզոնում ամբարեց անկողոպտելի տպավորություններ և հասավ…
7-րդ Բ դասարանում «Կենսաբանություն» առարկայից (ուսուցչուհի Ժ.Ավագյան) «Սողունների դաս» թեեմայի ամփոփումն էր: Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին սողուններին բնորոշ հատկությունները, որպես ցամաքային առաջին իսկական կենդանիներ, ձեռք բերած հատկանիշները և համեմատեցին երկկենցաղների հետ: Օգտվեցին esource.armedu.am կայքի նյութերից, իմացած գիտելիքներն ամրապնդեցին գծապատկերների և թեստային աշխատանքների միջոցով:
Դասն ամփոփվեց հարցերի միջոցով:
Գեղարքունիքի մարզ Լճաշենի…
Կրթական գործընթացի բարելավման գործում հույժ կարևոր է առարկայական օլիմպիադաների դերը,այն խթանում է սովորողի մոտ ձգտելու,ամրապնդելու և գիտելիքները առավել կատարելագործելու ողջունելի մղումները:
2017-2018 ուսումնական տարում Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվան թիվ 6 ավագ դպրոցի սաները ցուցաբերեցի ակտիվ ու արդյունավետ մասնակցություն առարկայական օլիմպիադաների ոլորտում՝ արձանագրելով ողջունելի ցուցանիշներ՝ տարբեր առարկաներից:Դպրոցի սաներից 23-ը, տարածքային փուլում զբաղեցնելով…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ