«Այս երկիրը բառերով սիրվող երկիր չէ: Նաև հեռադիտակով դիտվող երկիր չէ, քարի հետևում քար կա, մշուշի հետևում` մշուշ: Այս երկրի սահմանները գծվում են արյամբ և ամրանում քրտինքով:
Միջազգային գեղեցիկ ու հարթ նշանառության օրենքները դիպչում են մեր քարերին ու ցաքուցրիվ լինում…»
Այսպես ազդարարվեց Վազգեն Սարգսյանի…
Մարտի 22-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց հերթական բաց դասը (VII-VIII դասարաններ, «Երկրաչափություն»)։ VII դասարանում դասի թեման էր «Ուղղանկյուն եռանկյունների որոշ հատկություններ», VIII դսարանում՝ «Պյութագորասի թեորեման»։ Դասն սկսվեց «Մտագրոհի» միջոցով եռանկյունների տեսակների կրկնությամբ։ Որպես դիդակտիկ նյութեր օգտագործվեցին գունավոր թղթերից պատրաստված տարբեր տեսակի եռանկյուններ, երկրաչափական պատկերներ, քարտեր։ Աշակերտները կրկնեցին հավասարակողմ, հավասարասրուն, սուրանկյուն,…
Մարտի 23-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի զինղեկ Հ.Մեսրոպյանը կազմակերպել էր բաց դաս` նվիրված ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:
Բաց դասի թեման վերաբերում էր գեներալ, սպարապետ Հ.Նազարբեկյանի կյանքին և գործունեությանը, որի հրամանատարությամբ տեղի են ունեցել մայիսյան հերոսամարտերը:
Աշակերտները ռեֆերատներով ներկայացրին գեներալի գործունեությունը և կրկին հիշատակեցին…
Մարտի 21-ը, ռասսայական խտրականության դեմ պայքարի համերաշխության օրն է:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհուրդը, ոչ ասելով ցանկացած խտրականության, իրականացրեց ինքնակառավարում: Դպրոցի հաստիքային աշխատողներին փոխարինեցին բարձր դասարանների աշակերտները, որոնք օրեր առաջ համագործակցելով նրանց հետ, ճանաչեցին պաշտոնային պարտականությունները և տնօրենի հրամանով` անցան գործի:
Բոլոր պաշտոնակատար աշակերտները դպրոց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավար Անի Ավետիսյան)
Թեման Զայրույթը երկրորդական զգացմունք
Զայրույթի ուրվագիծ.զայրույթի դրսևորումները
Նպատակը
ա/Բացահայտել իրավիճակն ակտիվացնող հանգամանքը
բ/ Ձևավորել սեփական մտքերն ու կարծիքները
գ/ Բացահայտել զայրույթի հիմքում ընկած իրական զգացմունքները
դ/ Փորձել…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից:/ Ուսուցչուհի Աշխեն Բադալյան/
Դասի թեման՝ Դերանուն
Ա/ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ
- Իմանալ անորոշ դերանունների հիմնական առանձնահատկությունները
- Տարբերել դերանվան մյուս տեսակներից
-Ճանաչել գրավոր խոսքում
Բ/ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ՝
-Լսելու
- Դիտելու
- Տեսականը գործնականում կիրառելու
«Պոեզիան իր ձևի մեջ է ամփոփում ժողովրդի ձգտումները և հոգևոր բարձրագույն դրսևորումները, ինչպես նաև աշխարհը փոխելու քաջություն է տալիս:
Պոեզիան ճամփորդություն է, որը դուրս չի գալիս իրականության սահմաններից, այն արտահայտում է մարդկանց զգացմունքները, պահանջմունքները և հույսերը».
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրկանության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանի նախաձեռնությամբ…
21.03.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում անցկացվեց դաս-հանդես «Մեր մեծերը» շարքից: Դասը նվիրված էր Զապել Եսայանի կյանքին ու գործունեությանը, նրա քաղաքական և հոգևոր առաքելությանը: Դասն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի՝ Նաիրա Գրիգորյանը:/Գրադարանավար Լ.Պետրոսյան/
Գլխավոր նպատակը մեր հռչակավոր մեծերի հայրենանվեր գործունեությունը սերունդներին ներկայացնելն ու նրանցում հայրենասիրության զգացում ձևավորելն է:
…
«Մասնագիտական կրթություն և ուսուցում, համագործակցություն» ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտները ճանաչողական այց կազմակերպեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ, որն ուղղված էր սովորողների մասնագիտական կրթության ընտրության խթանմանը և աշխատաշուկայում նրանց մրցունակության բարձրացմանը: Այցելությունը ղեկավարում էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժ.Վարդանյանը, ԴԱԿ Ռ.Մկրտչյանը,Դասղեկ Ս.Օհանջանյանը:
Քոլեջն ունի բուռն ստեղծագործական…
Աշխատանքային եռուզեռ, որը ծնում է նորանոր մտքեր, գաղափարներ … Հերթական միտք – հանձնարարական հնչեց փոխտնօրեն Ա.Գևորգյանի կողմից, որը իրականացրին կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը, ուսուցչուհիներ Լ.Եղոյանը, Ս.Կարապետյանը, Ա.Զաքարյանը: Աշակերտների շուրթերով հնչեցին բանաստեղծություններ հայերենով, ռուսերենով, անգլերենով, ֆրանսերենով, շվեդերենով և գերմաներենով: Ցերեկույթը դարձավ ավելի տարածական և հուզական, քանի որ իրենց ներկայությամբ այն պատվեցին դպրոցի շրջանավարտներ…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ