ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Նորօրյա սպարապետը

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

      «Այս երկիրը բառերով սիրվող երկիր չէ: Նաև հեռադիտակով դիտվող երկիր չէ, քարի հետևում քար կա, մշուշի հետևում` մշուշ: Այս երկրի սահմանները գծվում են արյամբ և ամրանում քրտինքով:
     Միջազգային  գեղեցիկ ու հարթ նշանառության օրենքները դիպչում են մեր քարերին ու ցաքուցրիվ լինում…»
     Այսպես ազդարարվեց Վազգեն Սարգսյանի…

Բաց դաս երկրաչափությունից Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 22-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց հերթական բաց դասը (VII-VIII դասարաններ, «Երկրաչափություն»)։  VII դասարանում դասի թեման էր «Ուղղանկյուն եռանկյունների որոշ հատկություններ», VIII դսարանում՝ «Պյութագորասի թեորեման»։ Դասն սկսվեց «Մտագրոհի» միջոցով եռանկյունների տեսակների կրկնությամբ։ Որպես դիդակտիկ նյութեր օգտագործվեցին գունավոր թղթերից պատրաստված տարբեր տեսակի եռանկյուններ, երկրաչափական պատկերներ, քարտեր։ Աշակերտները կրկնեցին հավասարակողմ, հավասարասրուն, սուրանկյուն,…

Բաց դաս` նվիրված ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

    Մարտի 23-ին Երևանի  Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի զինղեկ Հ.Մեսրոպյանը կազմակերպել էր բաց դաս` նվիրված ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:

   Բաց դասի թեման վերաբերում էր գեներալ, սպարապետ Հ.Նազարբեկյանի կյանքին և գործունեությանը, որի հրամանատարությամբ տեղի են ունեցել մայիսյան հերոսամարտերը:

   Աշակերտները ռեֆերատներով ներկայացրին գեներալի գործունեությունը և կրկին հիշատակեցին…

Ինքնակառավարումը նոր դպրոցի փիլիսոփայություն է

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     Մարտի 21-ը,  ռասսայական խտրականության դեմ պայքարի համերաշխության օրն է: 

     Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհուրդը,  ոչ ասելով ցանկացած խտրականության, իրականացրեց ինքնակառավարում: Դպրոցի հաստիքային աշխատողներին փոխարինեցին բարձր դասարանների աշակերտները, որոնք օրեր առաջ համագործակցելով նրանց հետ, ճանաչեցին պաշտոնային պարտականությունները և տնօրենի հրամանով` անցան  գործի:

      Բոլոր պաշտոնակատար աշակերտները դպրոց…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավար Անի Ավետիսյան)
Թեման Զայրույթը երկրորդական զգացմունք
Զայրույթի ուրվագիծ.զայրույթի դրսևորումները
Նպատակը
ա/Բացահայտել իրավիճակն ակտիվացնող հանգամանքը
բ/ Ձևավորել սեփական մտքերն ու կարծիքները
գ/ Բացահայտել զայրույթի հիմքում ընկած իրական զգացմունքները
դ/ Փորձել…

«Դերանուն» խոսքի մասի դասավանդումը

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից:/ Ուսուցչուհի Աշխեն Բադալյան/
Դասի թեման՝ Դերանուն
Ա/ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ
- Իմանալ անորոշ դերանունների հիմնական առանձնահատկությունները
- Տարբերել դերանվան մյուս տեսակներից
-Ճանաչել գրավոր խոսքում

Բ/ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ՝
-Լսելու
- Դիտելու
- Տեսականը գործնականում կիրառելու

Պոեզիայի համաշխարհային օր

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Պոեզիան իր ձևի մեջ է ամփոփում ժողովրդի ձգտումները և հոգևոր բարձրագույն դրսևորումները, ինչպես նաև աշխարհը փոխելու քաջություն է տալիս:
Պոեզիան ճամփորդություն է, որը դուրս չի գալիս իրականության սահմաններից, այն արտահայտում է մարդկանց զգացմունքները, պահանջմունքները և հույսերը».
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրկանության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանի նախաձեռնությամբ…

Զապել Եսայան. ուղերձներ, որ մնում են արդիական

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

21.03.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում անցկացվեց դաս-հանդես «Մեր մեծերը» շարքից: Դասը նվիրված էր Զապել Եսայանի կյանքին ու գործունեությանը, նրա քաղաքական և հոգևոր առաքելությանը: Դասն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի՝ Նաիրա Գրիգորյանը:/Գրադարանավար Լ.Պետրոսյան/
Գլխավոր նպատակը մեր հռչակավոր մեծերի հայրենանվեր գործունեությունը սերունդներին ներկայացնելն ու նրանցում հայրենասիրության զգացում ձևավորելն է:

Մասնագիտությունների աշխարհում

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Մասնագիտական կրթություն և ուսուցում, համագործակցություն» ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանի աշակերտները ճանաչողական այց կազմակերպեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ, որն ուղղված էր սովորողների մասնագիտական կրթության ընտրության խթանմանը և աշխատաշուկայում նրանց մրցունակության բարձրացմանը: Այցելությունը ղեկավարում էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժ.Վարդանյանը, ԴԱԿ Ռ.Մկրտչյանը,Դասղեկ Ս.Օհանջանյանը:
Քոլեջն ունի բուռն ստեղծագործական…

Պոեզիան մարդուն մարդ է պահում, բյուրեղացնում է հոգին…

Մարտի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Աշխատանքային եռուզեռ, որը ծնում է նորանոր մտքեր, գաղափարներ … Հերթական միտք – հանձնարարական հնչեց փոխտնօրեն Ա.Գևորգյանի կողմից, որը իրականացրին կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը, ուսուցչուհիներ Լ.Եղոյանը, Ս.Կարապետյանը, Ա.Զաքարյանը: Աշակերտների շուրթերով հնչեցին բանաստեղծություններ հայերենով, ռուսերենով, անգլերենով, ֆրանսերենով, շվեդերենով և գերմաներենով: Ցերեկույթը դարձավ ավելի տարածական և հուզական, քանի որ իրենց ներկայությամբ այն պատվեցին դպրոցի շրջանավարտներ…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)