ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ինչու՞ ենք քննարկում այս նովելը

Մարտի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվան նվիրված, ՀՀ Սյունիքի մարզային հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում նախատեսված միջոցառումների համատեքստում մարտի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանում կազմակերպվեց ֆրանկոֆոն հերթական միջոցառումը, այն է` գրքի քննարկում: Քննարկման նյութը Գի դը Մոպասանի «Զարդը» նովելն էր, իսկ գրադարանի հյուրը 9-րդ «ա» դասարանը:

Աշակերտների վերլուծությունից և, «Ինչու՞ ենք քննարկում այս նովելը»,…

Մի պտղունց կոլեգիալ կառավարում

Մարտի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կարգապահությունը աշակերտի վարքի կարգավորման արդյունավետ ձև է համարվել մշտապես: Այն ապահովում է կոլեկտիվում նրա գործողությունների համաձայնեցումը:

Ուսումնական հաստատության ներքին կարգապահական կանոնները գործատուի ներքին իրավական ակտ է, որը կանոնակարգում է թե՛ աշխատողի, թե՛ սովորողի և՛ իրավունքները, և՛ պարտականությունները, և պատասխանատվությունը աշխատանքային ռեժիմի նկատմամբ:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական հերթապահությունը թիմային…

Ապրել միասին, սովորել միասին

Մարտի 7, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

          Մարտի 5-ին Կապանի  N 5 հիմնական դպրոցում  ՀՀ  Կրթության զգային ինստիտուտի Կապանի մանաճյուղի մասնագետները և տնօրեն Մագդա Գևորգյանը կատարեցին ներառական կրթության մշտադիտարկում, որի շրջանակում` և՛ դասալսումներ, և՛ կոլեգիալ կառավարման խոհուրդների հետ հանդիպումներ և ուսուցիչների հետ վերլուծական քննարկումներ

          Դպրոցը 2013թվականից իրականացնում է «Ապրել միասին, սովորել միասին, որակյալ ներառական կրթության…

Փետրվարյան եռատոնը Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվ.թիվ 6 ավագ դպրոցում

Մարտի 7, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կան նշանավոր դեմքեր,կան նշանավոր երևույթներ և իրադարձություններ, որոնք մարդուն ուղեկցում են ամբողջ գիտակցական կյանքում. Մարդու կյանքի լավագույն ուղեկիցն է Գիրքը, հայ մարդուն վաղ մանկությունից մինչև խոր ծերություն ուղեկցում ու խրատում են ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները՝ բացելով նրա առջև լուսավոր հեռուներ, և, իհարկե, լեզուն՝ հրաշափառ մայրենին, որի արժևորումը, նրանով…

Գարուն

Մարտի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Գարունը այնքա'ն ծաղիկ է վառել,
Գարունը այնպե'ս պայծառ է կրկին.
֊Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին...

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 9ա դասարանը, դասղեկ՝ Գ. Հակոբյանը և ԴԱԿ՝ Անի Ավագյանը գարնանային ջերմ մթնոլորտ էին ստեղծել դպրոցում դեռ վաղ առավոտից։

Աշակերտները դպրոցի մուտքից ձնծաղիկներով…

ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում. «Դասը վարում են աշակերտները 2»

Մարտի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 5-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում հանրահաշվի դասը սովորականից տարբերվող էր։ Դասը վարում էր VII դասարանի աշակերտուհի Հռիփսիմե Ամիրխանյանը։ VII դասարանում դասի թեման էր «Գծային հավասարումներ»-ը, VIII դասարանում՝ «Մեկ անահայտով գծային հավասարումների և անհավասարումների համակարգեր, համախմբեր»-ը։  VIII դասարանին հանձնարարվեց ամփոփիչ թեմատիկ աշխատանք։ Հռիփսիմե Ամիրխանյանը ներկայացրեց VII դասարանի դասի նպատակը…

ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում. «Դասը վարում են աշակերտները 1»

Մարտի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 2-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում «Դասը վարում են աշակերտները» խորագրով ուսուցչուհու փոխարեն «Խոզն ու ագռավը» թեման վարեց III դասարանի աշակերտուհի Աննա Ջանոյանը: Օգտագործելով T-աձև աղյուսակը՝ աշակերտները բնութագրեցին բնագրի հերոսներին: Ամրապնդեցին լեզվական իմացությունները: Կատարեցին տարբեր առաջադրանքներ՝ եզակի թվով գոյականները դարձնելով հոգնակի, տրված բառերի հոմանիշները գտնելով բնագրից, դասից դուրս գրելով ուղղագրական բառեր…

Պատրաստ եղի՛ր դիմակայել աղետին

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Քաղացիական  պաշտպանության  միջազգային   օրվան՝  մարտի 1-ին նվիրված  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան միջնակարգ  դպրոցի  1-12-րդ  դասարաններում անցկացվեցին   գործնական  պարապմունքներ   ու զրույցներ՝  «Փրկարարական  և տարհանման միջոցառումների  իրականացումը» թեմայով:

5-12-րդ դասարաններում  զինղեկի  և դասղեկների  նախաձեռնությամբ  անցկացվեցին  փրկարարական, տեղահանման և առաջին  բժշկական  օգնության  միջոցառումներ ՝  օգտագործելով  շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և  այլն: Առավել …

Առակս ի՞նչ կցուցանե

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 5-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյանը Vբ  դասարանում կազմակերպեց դաս-միջոցառում:
Թեման՝ «Առակս ի՞նչ կցուցանե» բաժնի ամփոփում
Դասի նպատակը՝
Առակի՝ իբրև ժանրի ճանաչում և իմացություն, առակների միջոցով համամարդկային արժեքների պատվաստում,զարգացում,լեզվական նյութի յուրացման ստուգում, գիտելիքները գրագետ վերարտադրելու,մտածելու,տրամաբանելու հմտությունների զարգացում, հիշողության,բառապաշարի զարգացում, ինքնուրույն…

Կոնֆերանս`«Գլոբալ տաքացում» թեմայով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148ավագ դպրոցում

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148ավագ դպրոցում կազմակերպված միջոցառման պատվավոր հյուրերն էին «Հանուն կայուն մարդկային զարգացման» ասոցիացիայի նախագահ, կենսաբանական գիտությունների թեկնածու, աշխարհագրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Կարինե Դանիելյանը, Հիդրոմետ ծառայության օդերևութաբանության կենտրոնի պետ, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Գագիկ Սուրենյանը, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների դոցենտ Կամո Ալեքսանյանը, Օդերևութաբանության կայանի լաբորատորիայի պետ, ԵՊՀ…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)