Փետրվարի 28-ին Լճաշենի միջն դպրոցի 4-րդ Բ դասարանում դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Առաջին Հանրապետության կազմավորման 100-ամյակին: Միջոցառման բովանդակությունը ընդգրկում էր Սարդարապատից մինչև Արցախյան ազատամարտ, հայ ժողովրդի անցած ուղին, նրա կրած կորուստներն ու ձեռքբերումները: Աշակերտները կատարեցին «Ես սիրում եմ իմ երկիրը», «Հայկական բանակ», «Հայաստան աշխարհ» երգերը, ասմունքեցին հայ…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ամփոփիչ բաց դաս՝ «Հայոց հին հեթանոսական դիցարան» թեմայով ՝ նվիրված հայոց հեթանոս աստվածներին:
Դասի ընթացքում «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լուսինե Հովհաննիսյանի նախաձեռնությամբ 5-րդ Ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին հայոց նախաքրիստոնեական շրջանի պատմության առանձնահատկությունները, մանրամասնեցին Արամազդ, Նանե, Անահիտ, Աստղիկ, Վահագն, Միհր, Տիր, Վանատուր-Ամանոր, Անգեղ, …
Մարտի 1-ը՝ ՔՊ համաշխարհային օրը նշվեց նաև Կապանի N13 հիմնական դպրոցում:
Թեման՝ «Պատսպարման կազմակերպումը» «Օդային տագնապ» ազդանշանի դեպքում:
Նպատակը՝ տեսական նյութով և գործնական ուսումնավարժանքներով սովորողներին ուսուցանել և վարժեցնել տարբեր իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու կարողություններ և հմտություններ:
Սյունիքի ՄՓՎ աշխատակիցների և դպրոցի աշխատակազմի համատեղ աշխատանքի շնորհիվ ուսումնավարժություններն…
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7ա-րդ դասարանի աշակերտները ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի ջանքերով դպրոցում մեծ շուքով տոնեցին ռուսական ժողովրդական տոներից մեկը՝ «Մասլենիցան»: «Բարեկենդան»-«Մասլենիցա» նշանակում է բարի կենդանություն, ուրախություն, խրախճանք, այն ճոխ և առատ ուտելիքներով վայելքի օր է: Հին ժամանակներում Բարեկենդան տոնելիս մարդիկ դիմակավորվել են չար կերպարանքներով, որպեսզի վախեցնեն…
Փետրվարի 27-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանում «Հայոց պատմություն» առարկայից անցկացվեց բաց դաս «Արտաշեսյան դինաստիա. կրկնություն» թեմայով (ուսուցիչ՝ պատմական գիտությունների թեկնածու ՆԱՐԵԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆ): Դասը սկսվեց մտագրոհով, ինչի արդյունքում սովորողները կիսվեցին իսկական ղեկավարի մասին իրենց մտքերով: Դերախաղով բեմականացրին պատմական դրվագներ: Աշակերտները տարբեր մեթոդների միջոցով կրկնեցին նախորդ թեմաները, վերհիշեցին կարևոր թվականները, գնահատեցին…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում կազմակերպվեց դաս-միջոցառում` նվիրված Անդրանիկ Օզանյանին:
Փետրվարի 27-ին դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Մ.Հովասափյանը անցկացրեց դաս-միջոցառում, որը համակցելով «Հայ գրականություն» առարկային, դարձավ թե՛ ճանաչողական, թե՛ գեղարվեստական:
Աշակերտները, գործածելով էլեկտրոնային գրատախտակը, ներկայացրին Անդրանիկ Օզանյանի կյանքը և գործունեությունը, ասույթներ, բանաստեղծական…
Ազգային արմատների ճանաչում
«Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում «Զապել Եսայան-140» խորագրով բարձր դասարանի սովորողների համար զեկուցումով հանդես եկավ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանը: Նա ներկայացրեց սփյուռքահայ մեծ գրողի, գրականագետի, հրապարակախոսի կյանքն ու գործունեությունը, ծանոթացրեց նրա գործերին` «Կեղծ հանճարներ», «Կրակե շապիկը», «Սկյուտարի վերջալույսեր», «Վերջին բաժակը»,…
Լեզուն ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը:
Հ. Թումանյան
Փետրվարի 21-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա դասվար Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց միջոցառում «Մաշտոցյան գրով անմահացած մայրենի լեզու» խորագրով:
…
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարան. «Առաջին օգնության անհրաժեշտությունն արտակարգ իրավիճակներում» թեմայով բաց դաս
Փետրվարի 22-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի երկրորդ կուրսերի ուսանողների մասնակցությամբ ՆԶՊ և կենսաբանություն առարկաներից անցկացվեց բաց դաս «Առաջին օգնության անհրաժեշտությունն արտակարգ իրավիճակներում» թեմայով:
Դասի նպատակն էր սովորողների մոտ ձևավորել արտակարգ իրավիճակներում կողմնորոշվելու և առաջին…
Լճաշենի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 20-ին , IVԱ դասարանում տոն էր: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ էին պատրաստվել մայրենիի և գիրք նվիրելու տոներին՝ դասվար Վարսիկ Կարապետյանի նախաձեռնությամբ : Նրանք իրենց գեղեցիկ ու արտահայտիչ խոսքով ներկայացրին գրերի գյուտի ստեղծման պատմությունը և հայ ժողովրդի անցած ուղին: Փոքրիկ ներկայացման միջոցով ցուցադրեցին դրվագ գրերի…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ