Մայրենիի տոնին ընդառաջ շուրջ մեկ ամիս Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի դռանը, ի ցույց բոլոր աշակերտների, փակցված էր գովազդային պաստառ՝ «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» կոչով։ Տասներորդցիների հետևողականության շնորհիվ ամեն օր պաստառին փակցվում էին լեզվական նորանոր աղավաղումներ՝ զուգահեռաբար ներկայացնելով ճիշտ տարբերակը։
«Բառագիտություն» բաժնի ամփոփման բաց դասին /ուսուցչուհի` Լյուդմիլա Ներսիսյան/ ներկայացրին մեկամսյա աշխատանքի արդյունքը: Հարցումները և հուսադրող…
Փետրվարի 23-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի V-VI դասարաններում «Բնագիտություն» առարկայից անցկացվեց բաց դաս՝ «Առողջ ապրելակերպ» թեմայով (ուս.՝ ՍՅՈՒԶԱՆՆԱ ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ): Դասն սկսվեց թիմերի համագործակցային աշխատանքով: Ներկայացված սահիկահանդեսը դիտելուց հետո աշակերտներն աշխատեցին ԳՈՒՍ, պրիզմա, փաստերի բուրգ, ապագայի անիվ... մեթոդներով, հնարներով: Գիտելիքներ ստացան սննդի բաղադրամասերի, սնվելու կանոնների, առողջ ապրելակերպի մասին։ Ձեռք բերեցին սննդամթերքի էկոլոգիական…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանն այս անգամ հասարակագիտության դասն այլ կերպ անցկացրեց: Դասի թեման էր «Շուկայական մրցակցություն, գնային համակարգ»: Ուսուցչուհին դասարանը բաժանել էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ընտրել էր իր անունը, ուներ կարգախոս և համապատասխան պաստառներ: Գովազդում էին որևէ ապրանք: Սովորողները իրենք…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2018թ. փետրվարի 22-ին «Թումանյանական օրեր»-ի շրջանակում կայացավ խաղ-վիկտորինա, որին մասնակցում էին դպրոցի տարրական դասարանների սովորողները:Միջոցառման նպատակն էր՝ Թումանյանի ստեղծագործությունների միջոցով ակտիվացնել սովորողների մրցակցային ոգին: Վիկտորինան իր մեջ ներառում էր բլից-հարցեր, մեջբերումներ, թևավոր խոսքեր բանաստեղծի ստեղծագործություններից: Միջոցառման ավարտին ակտիվ մասնակիցը, հաղթող թիմը և լավագույն թատերական բեմադրության մասնակիցները …
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI - XII աշակերտները մասնակցեցին ՀՊՄՀ-ի «Մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և ինֆորմատիկայի» ֆակուլտետում կազմակերպված «Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադային: XII դասարանի աշակերտ Էդգար Գագիկի Մուրադյանը զբաղեցրեց 6-րդ տեղը, արժանացավ պատվոգրի և մաթեմատիկա, ֆիզիկա և ինֆորմատիկա մասնագիտություններով բարձրագույն ուսումը շարունակելու դեպքում ուսման վարձի զեղչի իրավունքից 10% -ի չափով օգտվելու…
Փետրվարի 22-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչները, աշակերտները, ծնողները հավաքվել էին փառաբանելու մեր հրաշք լեզուն՝ «Հայոց լեզու՝ իմ գիրք գանձաշատ, իմ հայրենիք հզոր» խորագրով գրական-երաժշտական համադպրոցական ցերեկույթ ներկայացնելով /կազմակերպիչ՝ ԱԼԻՆԱ ԿԻՐԱԿՈՍՅԱՆ/: Այն խորհրդանշում էր ո՛չ միայն գիրք նվիրելը, ո՛չ միայն մայրենիի տոնը, այլև այս միջոցառմամբ դպրոցում տրվեց ՀՀ և մայիսյան հերոսամարտերի…
Փետրվարի 21-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ՀՀ պետական տոնացույցի տոնը նշանավորեցին ըստ արժանվույն:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Արփիկ Հայրապետյանն ու Անուշ Ծատրյանը 5-րդ «ա» և 5-րդ «բ» դասարանների աշակերտների գեղեցիկ միջոցառման միջոցով, ի դեմս Ավետիք Իսահակյանի պատգամի, համբուրելով այս երեք բառերը «Ազգ, լեզու, հայրենիք», հանձնեցին հանդիսատեսին`…
Լեզուն ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը:
Հ. Թումանյան
Փետրվարի 21-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա դասվար Հասմիկ Մելքոմյանը կազմակերպեց միջոցառում «Մաշտոցյան գրով անմահացած մայրենի լեզու» խորագրով:
Միջոցառման…
Դիլիջանի Կենտրոնական դպրոցը ցանկանում է ստեղծել կրթված մարդկանց ցանց, որին հասնելու ճանապարհը հանրակրթությունն է, այն դպրոցը, որտեղ աշակերտները հիմնական գիտելիքներից բացի ձեռք են բերում արժեքներ, որոնք կերտում են մարդուն: Փետրվար ամսվա 2-րդ շաբաթը բուռն ու հետաքրքիր օր էր խոստացել Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի թիմին՝ 7ա-րդ դասարանի…
Փետրվարի 20-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի առաջին դասարանում «Մայրենիից» անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված ՀՀ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՅԻՍՅԱՆ ՀԵՐՈՍԱՄԱՐՏԵՐԻ 100-ԱՄՅԱԿԻՆ: Դասն սկսվեց ՀՀ օրհներգով, որից հետո աշակերտները ծանոթացան զինանշանին, դրոշին… Խոսեցին բանակի, զինվորի, հայրենիքի մասին, արտասանեցին բանաստեղծություններ զինվերի, 0 թվի, բզզան միջատների մասին: Կարդացին, վանկատեցին և հնչունական վերլուծության ենթարկեցին զ-ով սկսվող, ավարտվող,…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ