Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 10-11-րդ դասարանների աղջիկներից կազմված վոլեյբոլի թիմը Արաբկիր համայնքում գրավեց երկրորդ պատվավոր տեղը։
Խաղ-մրցույթը կայացավ Երևանի հ.129 հիմնական դպրոցում՝ երեք փուլով։
Մրցույթի արդյունքներն են՝
հ.83 դպրոց – հ.148 դպրոց ( 2 – 1 )
h.148 դպրոց – հ.151 դպրոց ( 2 – 0 )
…Այսօր աշխարհի շատ երկրներում նշվում է մի գեղեցիկ և հետաքրքրիր տոն, որ կոչվում է գիրք նվիրելու օր: Այն առանձնահատուկ հետաքրքրությամբ նշվում է հատկապես Հայաստանում:
Գիրք նվիրելու տոնը առավել իմաստուն դարձրեց Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի բոլոր սաներին:
Ահա տարրական օղակի բոլոր սաները գրադարանում են: Արդեն հասկացել են …
Շարունակվում է ավանդույթ դարձած այցելությունը «FRISMOS» կազմակերպություն, որը աշակերտներին սովորեցնում է ծրագրավորման և համակարգչային խաղերի գաղտնիքները:
Ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի ուղեկցությամբ XI դասարանների աշակերտները, հաճելի ընդունելության արժանանալով, վերադարձան համացանցային աշխարհում նոր գաղտնիքներ բացահայտելու ցանկությամբ:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Փետրվարի 19-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հաճելի ավանդույթ է դարձել Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը նշել որպես «Գիրք նվիրելու օր»: Աշակերտները օրը սկսեցին միմյանց և դպրոցի գրադարանին գրքեր նվիրելով` համահունչ օրվա խորհրդին:Շարունակելով պահպանել տոնական տրամադրությունը՝ մարդկանց գիրք նվիրելիս, մենք լավագույն կերպով կհարգենք Հովհաննես Թումանյանի հիշատակը՝ մեր մեծերից մեկի,ով իր ամբողջ կյանքը…
Կա Մեծարենց, կա Տերյան և բազում այլ պոետներ կան, բայց Թումանյանն է անհաս Արարատը մեր նոր քերթության:
Եվ բնավ էլ պատահական չէ, որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է, այն հիշեցնում է մեզ, որ…
Փետրվարի 16-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XԳ դասարանի աշակերտները հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ.Եղոյանի հետ այցելեցին Խ.Աբովյանի տուն-թանգարան: Աշակերտները հետաքրքրությամբ լսեցին էքսկուրսավարի բացատրությունները, դիտեցին ցուցանմուշները, նկարները, հարստացրին իրենց ունեցած գիտելիքները: Երեխաներին շատ հետաքրքրեց Խ.Աբովյանի կազմած կիսագնդերի քարտեզը: Ավելի հանգամալից ներկայացվեց Խ.Աբովյանի լուսանկարի հետ կապված պատմությունը, նրա անհետացման…
Փետրվարի 19-ին` Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը, Կապանի N13 դպրոցի Vա դասարանում անցկացվեց դաս-ցերեկույթ:
Դաս-ցերեկույթը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի` Անահիտ Արզումանյանը:
Աշակերտները ներկայացրեցին Հովհ. Թումանյանի կենսագրությունը, նրա ստեղծագործական ուղու մասին ուշագրավ դրվագներ, հանդես եկան գեղեցիկ բանաստեղծություններով, քառյակներով, ներկայացրեցին հատվածներ նրա պոեմներից, ինչպես նաև հնչեցրին նրա…
Փետրվարի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում օրը հագեցած էր գրքերի բույրով... Այոˊ, այոˊ, եթե չեք զգացել այդ բույրը, ապա երբեք էլ ուշ չէ, ինչպես հանճարեղ Եղ.Չարենցն էր ասում. «Օ˜, գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր...»։
Դպրոցի գրադարանավարը՝ տիկին Գրետան, իր սիրած գործի լիարժեք տիրուհին էր այսօր, երբ սիրով ու…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի շրջանակներում XIզ դասարանի աշակերտները (ուսուցչուհի Մ.Հովասափյան) այցելեցին « Ալեքսանդր Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտ», որտեղ ծանոթացան Ալ.Թամանյանի կյանքին ու գործունեությանը, ստեղծագործական ժառանգությանը։ Տեղեկություններ ստացան այն ճարտարապետների մասին, ովքեր ներդրում են ունեցել Առաջին Հանրապետության կայացման գործում, մասնակցել են մեր երկրի շինարարությանն ու բարենորոգմանը։
…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2018թ. փետրվարի 19-ին նշվեց գրքի նվիրման տոնը և մեկնարկեց թումանյանական շաբաթը: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ արտասանեցին, խոսեցին գրքի կարևորության մասին և դպրոցի գրադարանին նվիրեցին բազմաժանր գրականություն: Նպատակն էր՝ աշակերտների մեջ սերմանել սեր և հետաքրքրություն դեպի գրքերի աշխարհ:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ