Փետրվարի 13-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական խմբերը:
Երեխաների պարտականությունները
Հասկանալ և տարբերակել.
ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում :
բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները:
Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների…
Տեառնընդառաջի տոնը Հայ Առաքելական եկեղեցին համարում է տերունական տոն, քանի որ այն քառասուն օրական Հիսուսին տաճար բերելու հիշատակությունն է: Տեառնընդառաջ նշանակում է Տիրոջն ընդառաջ գնալ կամ Տիրոջն ընդառաջ դուրս գալ: Ժողովրդի մեջ օգտագործելի են նաև տոնի «Տերնդեզ» կամ «Տրնդեզ» անվանումները:
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում արդեն ավանդույթ է դարձել Տեառնընդառաջ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցում փետրվարի 13-ին տեղի ունեցավ Տյառնընդառաջի տոնին նվիրված համադպրոցական միջոցառում, որին մասնակցում էին V-IX դասարանի աշակերտները: Միջոցառման մեկնարկը տրվեց խարույկի վառումով, ապա ներկայացվեց տոնի խորհուրդն ու նշանակությունը, որին հաջորդեցին երգն ու պարը, հարսանեկան զույգի գովերգումն ու կրակի վրայից թռչելը: Տոնն իր ամբողջության մեջ էր առել բոլորին…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում շարունակվում են աշխատանքները Հայաստանի Հանրապետությունում կայանալիք Ֆրանկոֆոն պետությունների և կառավարությունների ղեկավարների 17-րդ գագաթաժողովիհ ընդառաջ:
Այսօր` փետրվարի 9-ին, հրապարակվեց «Ֆրանկոֆոնիան հայոց լեզվով» պատի թերթերի ցուցահանդեսը, որին մասնակցեցին 5-ից 9-րդ բոլոր դասարանները: Ողջ հավաքածուն լուսաբանում է ֆրանսախոս երկրների և Հայաստանի համագործակցությունը, հավասարությունը և փոխլրացման միտումները:
…
Լրացավ սփյուքահայ բանաստեղծ Վահան Թեքեյանի 140-ամյակը: Նա իր գիտակից կյանքի գրեթե բոլոր տարիներին տարագիր եղավ, հայրենիքի կարոտը սրտում, տարագիր հայությանը ծառայեց գրչով ու գործով, եղավ ազգային հասարակական գործիչ, իր` հայի սիրտը բացեց իր բանաստեղծություններում:
Ցավոք, դպրոցական դասագրքերում նրա մասին ոչինչ չի նշվում:
Ինչպես միշտ, այս անգամ էլ, «Մեր մեծերը» ծրագրի…
Փետրվարի 6-ին Կոտայքի մարզի Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս-միջոցառում՝ նվիրված Ապահով Համացանցի միջազգային օրվան։ Այն կազմակերպել էր ինֆորմատիկայի ուսուցիչ Գ․ Կոստանդյանը։ Միջոցառմանը ներկա էին Ապահով համացանց Հայաստան ծրագրի տնօրեն, Մեդիակրթության կենտրոնի տնօրեն, Ինտերնետ հանրության խորհրդի անդամ Հայկազ Բաղյանը, Ապահով համացանց ծրագրի համակարգող, Մեդիակրթության կենտրոնի փոխտնօրեն Նարինե Խաչատրյանը, Ucom ընկերության…
Հունվարի 31-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմն. դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված հայոց բանակի 26-ամյակին, որը կրում էր «Շնորհավո՛ր տոնդ, հայոց բանակ» խորագիրը: Միջոցառման նախաձեռնությունը պատկանում էր մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տնօրենի տեղակալ Սյուզաննա Մալումյանին և ԴԱԿ Հայարփի Սարգսյանին:
Տնօրեն՝ Գ. Քարհանյանը շնորհավորեց դպրոցի ուսուցիչներին, աշակերտներին հայոց…
Փետրվարի 2-ին Կապանի N 13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարաններում անցկացվեցին մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ:
8-րդ Ա դասարանում մասնագիտական կողմնորոշում ծրագրի շրջանակներում կայացավ հերթական սեմինարը` «Ես և ժամանակը» խորագրով, որի նպատակն էր սովորողներին ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու, սեփական գործողությունները հաջողությամբ պլանավորելու կարողությունների ձևավորումը:
Խնդիրները
1. Ձևավորել ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու կարողություններ,
…
Հունվարի 30-ին Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցը շնչում էր ռազմահայրենասիրական ոգով: Բեմում V-VIII դասարանի աշակերտներն էին, դահլիճում՝ տնօրենությունը, ուսուցչական-ծնողական համակազմն ու աշակերտները: Միջոցառումն սկսվեց տերունական աղոթքով, ապա՝ էջ առ էջ բացվեց ու ցոլացավ հայոց բանակի հիմնադրումը, կարևորվեց նրա դերն ու նշանակությունը ազգապահպանման գործում, հնչեցին ոգեշունչ երգեր ու պարեր, հայրենասիրական բանաստեղծություններ…
«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրն իր ակտիվությամբ, նորանոր գաղափարներով ու աշխատասիրությամբ մշտապես աչքի է ընկնում տարբեր մրցույթներում և նախագծերում․ այդ են վկայում բազում հաջողություններն ու իրականացված նախագծերը, որոնք կրթահամալիրի անբաժան մասն են կազմում։
Այս անգամ կրթահամալիրն իր մասնակցությունն ունեցավ Գյոթեի անվան ինստիտուտի «Դպրոցը հանուն շրջական միջավայրի» աշակերտական միջազգային մրցույթին՝ ներկայանալով իր «Ավելի…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ