Լճաշենի Աշոտ-Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս «Պատիվը՝ կյանքից վեր» խորագրով՝ նվիրված հայոց Արտավազդ 2-րդ արքայի կյանքին ու գործունեությանը:
«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լ.Հովհաննիսյանը կարճ զրույցով նշեց,որ հայոց արքաները մեզ տվել են ապրելու և հայրենիքը պահպանելու իրավունք:
Ամփոփիչ դասի ընթացքում աշակերտները նկարագրեցին Հայաստանում և Առաջավոր Ասիայում տիրող …
Փետրվարի 14-ին Կապանի թիվ 2 ավագ դպրոցի 10-գ դասարանը հրավիրել էր բոլոր աակերտներին մասնակցելու ռուսական Բարեկենդանի (Масленица) տոնակատարությանը՝ ֆլեշմոբի ձևաչափով։ Նպատակներն էին․ընդլայնել աակերտների մտահորիզոնը, ծանոթացնելով ռուսական մշակույթին, մասնավորապես նրանց ամենասիրված տոնի միջոցով; ճանաչելի դարձնել տոնին՝ իր ավանդույթներով, ծիսակարգով, խաղերով և համեղ ուտեստներով; նպաստել ռուսաց լեզվի իմացության կատարելագործմանը։
Ստեղծված էր հաճելի…
Փետրվարի 15-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի անդամները համաձայն N զորամասի հետ համատեղ պլանի, ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին դպրոցին կից զորամաս: Զորամասում սաներն արժանացան ջերմ ընդունելության, ծանոթացան տանկերի, հմմ- ների ևՀՕՊ- տեխնիկային, ինչպես նաև զինվորների կենցաղին: Զինվորների հետ միասին կատարեցին շրջայց, որից հետո հանձնեցին աշակերտների կողմից պատրաստված նվերները:
…Փետրվարի 13-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական խմբերը:
Երեխաների պարտականությունները
Հասկանալ և տարբերակել.
ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում :
բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները:
Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների…
Տեառնընդառաջի տոնը Հայ Առաքելական եկեղեցին համարում է տերունական տոն, քանի որ այն քառասուն օրական Հիսուսին տաճար բերելու հիշատակությունն է: Տեառնընդառաջ նշանակում է Տիրոջն ընդառաջ գնալ կամ Տիրոջն ընդառաջ դուրս գալ: Ժողովրդի մեջ օգտագործելի են նաև տոնի «Տերնդեզ» կամ «Տրնդեզ» անվանումները:
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում արդեն ավանդույթ է դարձել Տեառնընդառաջ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցում փետրվարի 13-ին տեղի ունեցավ Տյառնընդառաջի տոնին նվիրված համադպրոցական միջոցառում, որին մասնակցում էին V-IX դասարանի աշակերտները: Միջոցառման մեկնարկը տրվեց խարույկի վառումով, ապա ներկայացվեց տոնի խորհուրդն ու նշանակությունը, որին հաջորդեցին երգն ու պարը, հարսանեկան զույգի գովերգումն ու կրակի վրայից թռչելը: Տոնն իր ամբողջության մեջ էր առել բոլորին…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում շարունակվում են աշխատանքները Հայաստանի Հանրապետությունում կայանալիք Ֆրանկոֆոն պետությունների և կառավարությունների ղեկավարների 17-րդ գագաթաժողովիհ ընդառաջ:
Այսօր` փետրվարի 9-ին, հրապարակվեց «Ֆրանկոֆոնիան հայոց լեզվով» պատի թերթերի ցուցահանդեսը, որին մասնակցեցին 5-ից 9-րդ բոլոր դասարանները: Ողջ հավաքածուն լուսաբանում է ֆրանսախոս երկրների և Հայաստանի համագործակցությունը, հավասարությունը և փոխլրացման միտումները:
…
Լրացավ սփյուքահայ բանաստեղծ Վահան Թեքեյանի 140-ամյակը: Նա իր գիտակից կյանքի գրեթե բոլոր տարիներին տարագիր եղավ, հայրենիքի կարոտը սրտում, տարագիր հայությանը ծառայեց գրչով ու գործով, եղավ ազգային հասարակական գործիչ, իր` հայի սիրտը բացեց իր բանաստեղծություններում:
Ցավոք, դպրոցական դասագրքերում նրա մասին ոչինչ չի նշվում:
Ինչպես միշտ, այս անգամ էլ, «Մեր մեծերը» ծրագրի…
Փետրվարի 6-ին Կոտայքի մարզի Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս-միջոցառում՝ նվիրված Ապահով Համացանցի միջազգային օրվան։ Այն կազմակերպել էր ինֆորմատիկայի ուսուցիչ Գ․ Կոստանդյանը։ Միջոցառմանը ներկա էին Ապահով համացանց Հայաստան ծրագրի տնօրեն, Մեդիակրթության կենտրոնի տնօրեն, Ինտերնետ հանրության խորհրդի անդամ Հայկազ Բաղյանը, Ապահով համացանց ծրագրի համակարգող, Մեդիակրթության կենտրոնի փոխտնօրեն Նարինե Խաչատրյանը, Ucom ընկերության…
Հունվարի 31-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմն. դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված հայոց բանակի 26-ամյակին, որը կրում էր «Շնորհավո՛ր տոնդ, հայոց բանակ» խորագիրը: Միջոցառման նախաձեռնությունը պատկանում էր մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տնօրենի տեղակալ Սյուզաննա Մալումյանին և ԴԱԿ Հայարփի Սարգսյանին:
Տնօրեն՝ Գ. Քարհանյանը շնորհավորեց դպրոցի ուսուցիչներին, աշակերտներին հայոց…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ