29.01.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 26-ամյակին նվիրված միջոցառում,որը հանդիսատեսի դատին հանձնեցին IVբ դասարանի սաները «Բանակը մեր տունն է, մեր բերդ-ամրոցը» խորագրով: /Դասվար Անի Ավետիսյան/
Աշակերտները հայոց բանակին նվիրված կատարումներով շնորհավորեցին ՀՀ զինված ուժերի կազմավորման 26-րդ տարեդարձը՝ օրվա խորհուրդն ամբողջացնելով Մայր Հայաստանի հավաքական կերպարով ու հաղթական տրամադրությամբ:
…Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հունվարի 26-ին անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 26-րդ տարեդարձին:
Օրը տոնական է: Փողփողում է Հայոց եռագույնը: Ներս են մտնում զինվորական համազգեստ հագած աշակերտները,հպարտ ու հաստատուն քայլերով՝ «Ես եմ քո վաղվա զինվորը» անբեկանելի խոսքը շուրթերին: Սիրտդ լցվում է հպարտությամբ, երբ լսում ես…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում սկսվել են աշխատանքները Հայաստանում կայանալիք Ֆրանկոֆոն պետությունների և կառավարությունների ղեկավարների 17-րդ գագաթաժողովին ընդառաջ:
Նախապես մշակված ծրագրի շրջանակում արդեն հրապարակվել է իրազեկման վահանակը:
Հաջորդ գործընթացը «Ֆրանկոֆոնիան հայոց լեզվով» պատի թերթերի ցուցահանդեսն է:
Այն ընթացքի մեջ է:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 26-ամյակին նվիրված միջոցառում, որին ներկա էին Մասիսի քաղաքապետ Դ. Համբարձումյանը,
Մասիսի Սուրբ Թադեոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ Տեր Արարատ քահանա Օրդոյանը, Մասիսի զինկոմիսարիատի և ԵԿՄ֊ի ներկայացուցիչները։ Մինչ միջոցառման մեկնարկը հյուրերը շրջեցին «Հրեղեն ոգու կանչը» խորագիրը կրող փառքի սրահով, որը նվիրված էր…
Հունվարի 26-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց միջոցառում` նվիրված Հայկական բանակի կազմավորման 26-րդ տարեդարձին:
Միջոցառումը ձևավորեց երկու գաղափար.
ա) ակնածանք հայ զինվորին, սպային, բանակին, պաթետիկ ոգի` հանուն հայրենիքի
բ) ապագա զորակոչիկ` էստաֆետ մրցույթ, կարողությունների, հմտությունների դրսևորում
Միջոցառումը կազմակերպվեց 8-րդ «բ» և 9-րդ դասարանների կողմից, մասնակցեցին 7-9-րդ դասարանների աշակերտները: Իսկ…
Խրոխտ հնչյունների ներքո Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հանդիսությունների դահլիճ բերեցին Հայաստանի Հանրապետության խորհրդանիշներից եռագույնը և հորդաբուխ հնչեցին օրհներգը, հայրենասիրական երգն ու խոսքերը...
Դահլիճում իշխում էր կարմիրը... Գալշոյանականները իրենց ելույթներով փորձում էին այդ կարմիրը, հանուն խաղաղության և ազատության թափված կարմիրը այսօր դարձնել հզոր ու մարտունակ, ապագան ՝ կանխորոշող։
…Հայ կյանքում կան հետագիծ թողած, մի ամբողջ դարաշրջան սնուցող, հոգևոր բավարարության ակունք համարվող Մեծեր, որոնց առջև ժամանակն անզոր է:Այդպիսին է Պարույր Սևակը՝ նորագույն շրջանի հայ մեծանուն բանաստեղծը: Հունվարի 24-ին՝ նրա ծննդյան օրը, մեր դպրոցի հումանիտար հոսքի սաները հետաքրքիր անակնկալ էին պատրաստել: Մեծանուն բանաստեղծի ծննդյան օրը խորհրդանշող հուշատախտակի մոտ նրանք բոլորին…
Ուսուցիչ` Կ.Մովսեսյան
Մասնակիցներ` Երևանի Մ․Գալշայանի անվան հ․148 դպրոցի XԲ և XIԵ դասարանների աշակերտներ
Միջոցառումը նվիրված էր հայոց զինված ուժերի ձևավորմանը, որն ուներ «Ազգային բանակը 1918-1920թթ.» խորագիրը:
Դասը բացվեց ասույթներով, աշակերտները ներկայացրին բանակի ձևավորման պատմությունը`ըստ փուլերի, դասն ընդմիջվեց օրորոցային երգով, որի հնչյունների ներքո այն դարձավ ավելի հուզիչ և զգացական:
Լրացուցիչ տեղեկություններով…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 19.01.2018թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց: /Դասընթացավար ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
Թեման՝ Կարիերայի պլանավորում ողջ կյանքի ընթացքում
Նպատակը կարիերայի պլանավորման անհրաժեշտության, ուղիների մասին գիտելիքների հաղորդումն ու համապատասխան կարողությունների ձևավորումն է:
Խնդիրները
1.Սովորողներին ներկայացնել ողջ կյանքի ընթացքում կարիերայի պլանավորման անհրաժեշտությունը,
2.ձևավորել ինքնաբացահայտման…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Մայրենի»առարկայից: /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/
Դասի թեման ՝ Ամփոփիչ դաս հեքիաթի մասին
Նպատակը՝
ա/ իմանալ հեքիաթի ժանրային բնութագիրը, լեզվական ձևավորման առանձնահատկությունները, ըմբռնել հեքիաթի և իրականության տարբերությունը, վերարտադրել ընթերցած հեքիաթը՝ բնութագրելով և վերլուծելով կերպարները
բ/…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ