‹‹Ձեռքդ դի´ր նախահայրերիդ հզոր աջի մեջ և դու պիտի զգաս,
թե ինչպես ուժեղ է զարկում սիրտդ, զորեղանում բազուկդ, պողպատանում կամքդ››։
Գ․ Նժդեհ
ԿԳՆ ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 22-ից 25-ը ՀՀ սահմանամերձ Տավուշի մարզում իրականացրեց կրթամշակութային ծրագիր՝ ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով։
Ծրագրի նպատակն էր ծանոթանալ…
Այսօր երկրաշարժի 29-րդ տարելիցն է: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ բ դասարանում ոգեկոչման ճեպադաս կայացավ:
Դասղեկ Արաքսյա Քարամյանն մեկ տասնյակը բոլորած աշակերտներին ծանոթացրեց մեր պատմության օրվա` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ի արյունոտ էջին:
Յոթնախորհուրդ վառվող մոմերի ներքո նորաբողբոջ ծառի խորհուրդը ապագայի հավատն ու հույսը դրոշմեց փոքրիկների աչքերում:
- Մայրիկս ինձ այդ…
Տիեզերքիը միշտ առեղծվածային է յուրաքանչյուր մարդու համար: Այն հետաքրքրել է մարդուն հնագույն ժամանակներից: Ամեն աշակերտի մոտ ծնվում են բազմաթիվ հարցեր գիշերվա ու ցերեկվա, տարվա եղանակների հերթագայման վերաբերյալ:
Այսօր Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանում Ռ.Ստեփանյանը բնագիտությունից «Տիեզերք» թեմայի ամփոփման դաս անցկացրեց: Նա կիրառեց ուսուցման ժամանակակից մեթոդները: Այն…
Դեկտեմբերի 3-ը հաշմանդամների միջազգային օրն է:
Այդ առիթով Գետահովիտի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ «Հավասար իրավունքներ, հավասար հնարավորություններ» խորագրով միջոցառում: Միջոցառման մասնակից երեխաները հաճելի և ջերմ մթնոլորտում հետաքրքիր խաղեր խաղացին և ձեռքի աշխատանքներ կատարեցին:
Միջոցառումն ուներ նաև դաստիարակչական նշանակություն, որի համար ուսուցանող կարգախոսներ էին ընտրվել, որով էլ պետք է…
Դեկտեմբերի մեկին քիմիայի ուսուցչուհի Լուսինե Մուրադյանը VIIIա և VIIIբ դասարաններում իրականացրեց գործնական աշխատանք «Թթվածնի ստացումն ու հատկությունները» թեմայի վերաբերյալ:
Թթվածինը նախ ստացան կալիումի պերմանգանատի ջերմային քայքայումից, այնուհետև անջատված գազը հավաքեցին թթվածնի համար նախատեսված անոթի մեջ: Հավաքած թթվածնում այրեցին ոչ մետաղներ՝ c,s,p: Ածխածինը շիկանում է ու այրվում առանց բոցի,գդալիկով ծծումբն իջեցնելիս՝…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանում կայացավ բաց դաս մաթեմատիկա առարկայից: (Դասվար Մերի Մովսիսյան)
Դասի թեման՝ 7 թիվը: 7 թվանշանը: 7 թվի կազմությունը: 7-ի սահմանում գումարում և հանում:
Նպատակները՝
ա) սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողություն, կռահելու կարողություն
բ) սովորեցնել ձեռք բերած…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով երկու դասընթաց: /Դասընթացավար Աստղիկ Դանիելյան/
Թեմաններ 1.Մասնագիտությունների աշխարհ
2.Ինչպիսին եմ ես .իմ դիմանկարը խմբի աչքերով:
Նպատակը՝
ա/Մասնագիտությունների աշխարհի, տեսակների հետ ծանոթացում ու մասնագիտական կողմնորոշման թեստային մեթոդիկայով սովորողի ուսումնասիրություն :
բ/Խաղ- մեթոդիկաներով անձի անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունների բացահայտում…
Դեկտեմբերի 1-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 4-րդ դասարանում «Մայրենիից» անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված հայոց լեզվին (ուսուցիչ՝ Ալինա Կիրակոսյան): Դասն սկսվեց Հովհ. Շիրազի «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությամբ: Աշակերտներն անդրադարձան նաև Հ.Շիրազի կյանքին ու գրական գործունեությանը, հավաքեցին «Շիրազ» լեգո: «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությունը փոխադրեցին արձակ, պատասխանեցին հարցերի, կատարեցին խմբային աշխատանք, անդրադարձան դարձվածքների: Խոսվեց նաև Մեսրոպ…
Ազատ շուկայական հարաբերություննները սկզբունքորեն փոխել են աշխատանքային հարաբերությունների բնույթը, աշխատաշուկայի կարգավորման սկզբունքներն ու մեխանիզմները, ինչպես նաև աշխատաշուկայում պահանջարկի և առաջարկի ձևավորման օրինաչափությունները:
Պայմանավորված վերոնշյալով`մասնագիտությունների և զբաղմունքների ոլորտը դարձել է առավել դինամիկ, բազմագործոն և դժվար կանխատեսելի: Հայաստանի աշխատաշուկայում առկա որակական և քանակական քրոնիկ անհավասարակշռությունը հաղթահարելու նպատակով`մասնագետների պատրաստման պետական պատվերի…
Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանում 4-րդ «բ» և 4-րդ «գ» դասարաններում (դասվարներ Ա. Հայրապետյան, Ա. Մարտիրոսյան ) դաս-մրցույթ էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից` «Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ» թեմայով:
Դասը հագեցած էր դիդակտիկ նյութերով, հարցաշարը ընդմիջվում էր թեմատիկ երաժշտական համարներով, ընթացքն ուղեկցվեց աշակերտների իմացական գործընթացների մոտիվացիայով և ակնհայտ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ