Նոյեմբերի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց Համո Սահյանին նվիրված գրկան - երաժշտական ցերեկույթ: Ներկա էին ուսուցիչները, ծնողները: Աշակերտները ներկայացրին Հ. Սահյանի կյանքը, ստեղծագործությունը: Տպավորիչ համարներով գովերգեցին Հ. Սահյանի պոեզիան, ներկայացրին սիրո, բաժանումի և մարդկային անցողիկ կյանքի իմաստավորման թեմաներին վերաբերող, ինչպես նաև նրա պոեզիայի գլխավոր կերպարին՝ Հայաստանին վերաբերող բանաստեղծություններ: Աշակերտները ներկայացան…
Կապանի N13հիմնական դպրոցը «Դպրոց-կենտրոնների միության» և ՀՀ երիտասարդական հիմնադրամի կողմից ՀՀ բոլոր մարզերի դպրոցներում իրականացված «Հայ զինվորը...» խորագրով մրցույթում զբաղեցրեց առաջին տեղը: Մրցույթի ամփոփումը կայացավ Դիլիջանի ՀՀ ՊՆ Մ.Մելքոնյանի անվ. ռազմամարզական վարժարանում:
Լավագույն աշխատանքներ ներկայացրած դպրոցների ներկայացուցիչներին հատուկ և առաջին կարգի մրցանակներն ու պատվոգրերը հանձնեց ՀՀ Պաշտպանության նախարար Վիգեն…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանը աշակերտական խորհրդի «Բարին արա» բարի գործերի հանձնախմբի հետ միասին կազմակերպեց այց Ձորք թաղամասում բնակվող տարեցներին: Աշակերտներն իրենց հետ վերցրել էին խմորեղեն, քաղցրավենիք (hովանավոր` «Բարեշեն» ԱՁ-ի տնօրեն՝ Սոս Թումանյան):
Աշակերտներն առաջարկեցին նաև իրենց օգնությունը տարեցներին: Սույն այցելությունների նպատակն է, որ…
ՀՀ ԿԳՆ Ոսկետափի ավագ դպրոցը հյուրընկալել է Արցախյան ազատամարտի հերոս, գեներալ Արկադի Տեր-Թադևոսյանին, որտեղ նա վարել է բաց դաս: Պատվավոր հյուրին դպրոցում նախ ներկայացրել են նախնական զինվորական պատրաստության կաբինետը: Տնօրեն Ս. Ազարյանի ուղեկցությամբ Արկադի Տեր-Թադևոսյանը ծանոթացել է նաև դպրոցում ներդրված արհեստագործական հոսքերի՝ ավտոփականագործության կաբինետի ձևավորման աշխատանքներին:
Այնուհետև դպրոցի դահլիճում մանկավարժական և…
Նոյեմբերի 9-ին դպրոցում կայացան ռազմամարզական խաղ-մրցույթներ` նվիրված Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 50-ամյակին: Մասնակցում էին դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտները, որոնք տարբեր մարզաձևերում դրսեվորեցին իրենց ուժն ու ֆիզիկական պատրաստվածությունը:
Այս միջոցառումը խանդավառություն առաջացրեց աշակերտների շրջանում, անցավ ուրախ տրամադրությամբ:
Կազմակերպիչներ` ռազմագիտության ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյան և ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Հ. Նազարյան:
Հոկտեմբերի 26-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Աշնան գույներ» խորագրով, որը կազմակերպել էր դասվար` Հ. Ադամյանը իր սաների հետ (IIIգ դաս.):
Դաս-միջոցառումը թեմայի ամփոփումն էր : Նպատակ ուներ հարստացնելու աշակերտների բառապաշարը, ճանաչողական գիտելիքները, բանավոր գեղեցիկ խոսք կազմելու կարողությունը:
Դաս-միջոցառումը հագեցած էր բանաստեղծություններով, հանելուկներով, ճանաչողական նյութերով, երգերով: Աշակերտներին…
Լոռու մարզի Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում բացվել է անգլերենի ուսուցման ակումբ, որտեղ իրականացվելու է անգլերենի ուսուցման լրացուցիչ կրթություն՝ համայնքի 9-16 տարեկան երեխաների համար: Ծրագիրն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ՝ «Փոփոխության սերունդ» կրթական նախաձեռնության շրջանակում: Միջոցառմանը մասնակցել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի…
Այս խորագիրն էր կրում Մասիսի N3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 27-ին կայացած միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար` Զ. Նիկողոսյանն իր սաների հետ (IVբ դաս.):
Շատերի համար խաղաղությունն ամենամեծ երազանքն է: Հուգու և ընտանեկան խաղաղությունը, բարությունն ու ժպիտը, սերն ու հարգանքը, խաղաղ երկրում ապրելը պարգևում են հանգստություն:Խաղաղությունը հանգստություն է և պետք է…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի աշակերտ Հրանտ Հարությունյանը Կապանի մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի շախմատի IV կարգի մրցաշարում աչքի է ընկել իր բարձր արդյունավետությամբ ու վարպետությամբ և գրավել առաջին պատվավոր տեղը:
«Ինձ դուր է գալիս շախմատ խաղալը, այն հանգիստ սպորտաձև է: Շախմատում ինձ գերում է տրամաբանությունը: Ես վստահ եմ, որ…
Հոկտեմբերի 27-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աշակերտները իրենց ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի հետ որոշեցին դասն անցկացնել բնության գրկում`այգում: Այգին հրապուրել էր բոլորին իր բազմազան կախարդական գույներով:
Ուսուցչուհին ցանկանում էր, որ երեխաները ոչ միայն հմայվեին, տեսնեին բնության հրաշք գեղեցկությունը, այլ նաև կարողանային…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ