Այս խորագիրն էր կրում Մասիսի N3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 27-ին կայացած միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար` Զ. Նիկողոսյանն իր սաների հետ (IVբ դաս.):
Շատերի համար խաղաղությունն ամենամեծ երազանքն է: Հուգու և ընտանեկան խաղաղությունը, բարությունն ու ժպիտը, սերն ու հարգանքը, խաղաղ երկրում ապրելը պարգևում են հանգստություն:Խաղաղությունը հանգստություն է և պետք է…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի աշակերտ Հրանտ Հարությունյանը Կապանի մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի շախմատի IV կարգի մրցաշարում աչքի է ընկել իր բարձր արդյունավետությամբ ու վարպետությամբ և գրավել առաջին պատվավոր տեղը:
«Ինձ դուր է գալիս շախմատ խաղալը, այն հանգիստ սպորտաձև է: Շախմատում ինձ գերում է տրամաբանությունը: Ես վստահ եմ, որ…
Հոկտեմբերի 27-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աշակերտները իրենց ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի հետ որոշեցին դասն անցկացնել բնության գրկում`այգում: Այգին հրապուրել էր բոլորին իր բազմազան կախարդական գույներով:
Ուսուցչուհին ցանկանում էր, որ երեխաները ոչ միայն հմայվեին, տեսնեին բնության հրաշք գեղեցկությունը, այլ նաև կարողանային…
Նոյեմբերի 7-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում «Մակբայ» թեմայով անցկացվեց բաց դաս անգլերենից /ուսուցչուհի՝ Ալբերտա Պիրոևա/: Երեխաներն ուսուցչի օգնությամբ սահմանեցին մակբայը և ներկայացրին տեսակները, ապա կատարեցին համեմատական վերլուծություն մակբայի և ածականի քերականական հատկանիշների միջև: Թիմային աշխատանքով աշակերտներն ընդգծեցին մակբայները, այնուհետև քարտերի միջոցով, ուսուցչի հրահանգի համաձայն, ցույց տվին, թե մակբայի որ…
Մասիս քաղաքի Վահրամ Բաբայանի անվան N2 հիմնական դպրոց էին հյուրընկալել ՄԱԿ-ի հայաստանյան թիմի ներկայացուցիչները «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի շրջանակներում: Նրանք դպրոցի խոհարարների հետ միասին մատուցեցին աշակերտներին օրվա տաք սնունդը,ճաշակեցին, երեխաների հետ զրուցեցին նրանց առօրյայի մասին:
Հանդիպման 2-րդ՝ գործնական մասը շարունակվեց նիստերի դահլիճում: Դպրոցի տնօրեն տիկին Արևհատ Նազարյանը հյուրերին ներկայացրեց 2014…
Սեպտեմբերյան աշխատանքային մի օր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց փոխտնօրեն Ա. Գևորգյանը ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները համակարգելիս առաջարկեց կազմակերպել գիտական կոնֆերանս «Կենսաբանություն» և «Քիմիա» առարկաներից։
Առաջարկությունը ողջունվեց, իսկ ուսուցչուհիներ՝ Ն. Կոստանյանը (քիմիայի ուսուցչուհի) և Գ. Հակոբյանը (կենսաբանության ուսուցչուհի) սկսեցին նախապատրաստական աշխատանքները։
Ա. Գևորգյանի առաջարկած թեման՝ «Գենոմոդիֆիկացված օրգանիզմներ (ԳՄՕ), դրանց նպատակները, լավ և…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Մ. Բաբաջանյանը XIԲ դասարանում անցկացրեց իր տեսակով առաձնացող դաս՝ լինգաֆոնային լսումներով։
Դասի թեման էր «Ընտանիք և աշխատանքի օր», իսկ նպատակը՝ լսել և հասկանալ բրիտանական անգլերենի արտասանությունը և շեշտադրումը։
Աշակերտները լսեցին և իրենց ընտրած համապատասխան բառերով կատարեցին թարգմանություններ։
Շատ հետաքրքիր…
Աշնանային արձակուրդները և բովանդակալից անցկացնելու համար Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տարբեր դասարաններում կազմակերպվել են էքսկուրսիաներ, իսկ 9-րդ և 10-րդ դասարանների աշակերտների միջև հոկտեմբերի 30-ին անցկացվեց շախմատի մրցույթ: Մրցույթում աշակերտները ցուցաբերեցին հետևյալ արդյունքները.
I տեղ- Առաքելյան Արման ( IX դասարան)
II տեղ- Սիմոնյան Հայկ ( X Դ դասարան)
…
Հոկտեմբերի 26- ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրինությունը և ուսուցչուհի Ն.Ասատրյանը XI և XII դասարանների աշակերտների համար կազմակերպեցին այցելություն Սահմանադրական դատարան։
Աշակերտներին սիրալիր ընդունեց աշխատակազմի ղեկավար Առուշան Հակոբյանը։
Նա մանրամասը ներկայացրեց Սահմանադրական դատարանի գործունեությունը , նրա անդամին ներկայացվող պահանջները, լիազորությունները։
Այցելության վերջում աշակերտները ստացան նվեր-…
Կազմակերպիչ - Երևսնի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյան։
Մասնակիցներ - դպրոցի տնօրինության կողմից տարբեր դպրոցներից հրավիրված ինֆորմատիկայի ուսուցիչներ, դպրոցի ուսուցիչներ:
Գ.Աբրահամյանը կարդաց զեկուցում՝ «Ապահով համացանց» թեմայով, որը հագեցած էր իր պատրաստած տեսանյութերով:
Ծավալվեց քննարկում համացանցի դրական և բացասական դրսևորումների շուրջ , բացասական երևույթները բացահայտելու…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ