Մարդու առողջությունը փխրուն է և կարող է խաթարվել, հետևաբար առողջությունը անհրաժեշտ է խնամել և ամրապնդել:
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, բուժքույր Ի.Ապերյանն անցկացրեցին սեմինար՝ առողջության, հիգիենիայի կանոնների պահպանման, ՄԻԱՎ-ի, ՁԻԱՀ-ի վերաբերյալ։
Խոսեցին վնասակար սովորությունների մասին, մատնանշեցին դրանց բացասական ազդեցությունը մարդու առողջության վրա: Դիտեցին տեսանյութ,ապա ներկայացրեցին ՁԻԱՀ-ի ծագման պատճառները, ընթացքը…
Ինչքան գեղեցիկ, կախարդական, հոգուն հարազատ, մեկիս համար մութ ու գորշ, մյուսի համար գույնզգույն և վառ է աշունը: Աշունը ամենասիրելի տարվա եղանակն է: Այդ ժամանակ բոլոր տերևները կարմրում, դեղնում են,փողոցները դատարկվում են, ամենուրեք մեղմ զեփյուռն է փչում, և ծառի տերևները մեղմիկ օրորվելով ընկնում են ցած:
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի նախասարհում…
Սևանի համայնքապետարանի կողմից նոյեմբերի 8-19-ը հայտարարած «Կանաչ և թվային զարգացում հանուն էներգետիկ անցման» խորագրով լուսանկարչական աշխատանքների մրցույթի հաղթող է ճանաչվել Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր – Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ «բ» դասարանի շնորհալի աշակերտ Ջանշիկ Սասունի Հովհաննիսյանը:
Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է մեր սիրելի սանին և մաղթում ուսման մեջ նորանոր հաջողություններ ու ձեռքբերումներ:
Դեկտեմբերի 3-ին «Ռուսաց լեզվի դեսպանները» ծրագրի շրջանակում դպրոցը մասնակցեց Մոսկվայի Պուշկինի անվան պետական ինստիտուտի կողմից կազմակերպված փորձի փոխանակման հանդիպմանը՝ Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում:
Դպրոցի ռուսաց լեզվի դեսպան-աշակերտներերը ներկայացան սեփական ստեղծագործություններով և ողջույնի խոսքով:
Փոխադարձության սկզբունքով՝ միջոցառման պատասխանատուներից ստացան հուշանվերներ, իսկ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, լավագույն համագործակցության համար, պարգևատրվեց շնորհակալագրով:
Կապանի…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել է դասղեկի բաց դասերի ամիս։ Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացնի որևէ եվրոպական երկիր։ Մեկնարկը տրված է...
Դեկտեմբերի 2-ին, Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IV «գ» դասարանում դասղեկի բաց դաս էր ՝ նվիրված եվրոպական երկրներից մեկին՝ Չեխիային:
Երեխաները նախօրոք դասվար՝ Ա. Հովհաննիսյանի, հանձնարարությամբ հավաքել էին…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Արվեստի պատմություն» ուսումնական խմբակի ղեկավար Ամալյա Սարիբեկյանը կազմակերպեց բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի նկարչուհիներ՝ Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյաններին:
Դասին մասնակցում էին խմբակի սաները՝ 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններից:
Դասի ընթացքում Վալենտինա Ղազարյանը, Մանե Ղարիբյանը, Կարինե Քոլոզյանը պատմեցին նկարչուհիների մանկության, պատանեկության…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցում համակցված դաս էր տեխնոլոգիա, կերպարվեստ, երաժշտություն առարկաներից, որ կրում էր «Մի բուռ աշուն» խորագիրրը (ուսուցիչներ՝ Ա. Թադևոսյան, Ն. Ենգոյան, Մ. Կարապետյան, Ն. Հարությունյան):
Երեխաները բաժանվեցին թիմերի և երաժշտության ներքո կատարեցին իրենց հանձանարարված աշխատանքները:
Առաջին թիմը պատրաստում էր վիտամիններով հարուստ աղցան, մյուսը ձևավորում էր մրգերը, երրորդը՝ աշխատում…
Անթաքույց փաստ է, որ դպրոցը կանգնել է ֆեմինիզացմանը դեմ-հանդիման:
Օբյեկտիվ պատճառներով, ինչպես նախակրթարաններում, այնպես էլ, արդեն, դպրոցներում երեխաները ստանում են իգական մտածողության դաստիարակություն, քանի որ գոյություն ունի տղամարդ ուսուցչի «դեֆիցիտ»:
Հայրերը երեխայի զարգացման համար լավագույն, բայց «ամենաքիչ օգտագործվող» ռեսուրսն են:
6-րդ «բ» դասարանի դասղեկ Լ. Ալեքսանյանի նախաձեռնությամբ դպրոցում անցկացվեց ժողով-դասընթաց՝…
Արմավիրի մարզի Արմավիր քաղաքի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում անցկացվեց կենսաբանության բաց դաս բնության գրկում՝ «Ծածկասերմ բույսերը» թեմայով։
Դասի Նպատակն էր փնտևել և գտնել տվյալ բնական համակեցության մեջ հանդիպող ծաղկավոր բույսերի տերևներ, ցույց տալ դրանց բազմազանությունը, ճանաչել տարբեր դասերին պատկանող բույսերի տերևները, նշել դրանց առանձնահատկությունները։
Դասի նպատակն էր…
Ինձնից բռնեցեք,խորտակվող մարդիկ,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր,
Ձեր խարիսխները ոտքիս տակ ձգեք,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր…
Ավ. Իսահակյան
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Վարպետի՝ Ավ. Իսահակյանի ծննդյան 147-ամյակին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին VII- XII…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ