Միտքը` օրվա բեռը ցած դրած, մտել է մի հին աշխարհ… ուր պատմություն է ու մշակույթ, ուր գիտություն է ու աշխատանք:
Դեկտեմբերի 14-ին 5-րդ «բ» դասարանը դասղեկ Ա. Քարամյանի և ԴԱԿ Հ. Մեսրոպյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Կապանի երկրագիտական թանգարան: Այնտեղ պահպանված ժառանգությունն անմիջապես գրավեց երեխաների ուշադրությունը, և թանգարանի տնօրեն Ա. Հայրապետյանի հարցին`…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերի ամիսը շարունակվում է մեծ շուքով ու թափով։
Մեկը մյուսի հետևից դասարանները ներկայացնում են իրենց հանձնարարված թեմաները։
Այս թոհուբոհին մասնակցեց նաև IX «ա» դասարնը` ներկայացնելով Մեծ Բրիտանիան (դասղեկ` Ա. Աղայան, ուսուցչի օգնական Մ. Սիմոնյան):
Աշակերտները փորձեցին հակիրճ ներկայացնել այն թեմաները,…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ.Սողոմոնյանը անցկացրեց վոլեյբոլի առաջնություն։
Վոլեյբոլը թիմային մարզախաղ է:
Խաղում են 6-ական մարզիկից կազմված 2 հակառակորդ թիմերով։ Խաղի նպատակն է` ափերի, ձեռքերի կամ մարմնի` գոտկատեղից վեր ցանկացած մասի հարվածով գնդակն անցկացնել ցանցի վրայով այնպես, որ այն ընկնի մրցակցի կիսադաշտը: Ընդ որում` թիմերից յուրաքանչյուրն իրավունք…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել է դասղեկի բաց դասերի ամիս։ Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացնի որևէ եվրոպական երկիր։
Ճանապարհորդությունը շարունակվում է...
Այս անգամ այցելում ենք Ռուսաստանի Դաշնություն։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի Առաջին «ա» դասարանում դասղեկի բաց դաս էր (դասվար` Ռ. Արսենյան)։ Թեման` Ռուսաստանի դաշնություն։ Դասը հագեցած էր ասմունքով, ռուսական ազգային…
Մարդու առողջությունը փխրուն է և կարող է խաթարվել, հետևաբար առողջությունը անհրաժեշտ է խնամել և ամրապնդել:
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, բուժքույր Ի.Ապերյանն անցկացրեցին սեմինար՝ առողջության, հիգիենիայի կանոնների պահպանման, ՄԻԱՎ-ի, ՁԻԱՀ-ի վերաբերյալ։
Խոսեցին վնասակար սովորությունների մասին, մատնանշեցին դրանց բացասական ազդեցությունը մարդու առողջության վրա: Դիտեցին տեսանյութ,ապա ներկայացրեցին ՁԻԱՀ-ի ծագման պատճառները, ընթացքը…
Ինչքան գեղեցիկ, կախարդական, հոգուն հարազատ, մեկիս համար մութ ու գորշ, մյուսի համար գույնզգույն և վառ է աշունը: Աշունը ամենասիրելի տարվա եղանակն է: Այդ ժամանակ բոլոր տերևները կարմրում, դեղնում են,փողոցները դատարկվում են, ամենուրեք մեղմ զեփյուռն է փչում, և ծառի տերևները մեղմիկ օրորվելով ընկնում են ցած:
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի նախասարհում…
Սևանի համայնքապետարանի կողմից նոյեմբերի 8-19-ը հայտարարած «Կանաչ և թվային զարգացում հանուն էներգետիկ անցման» խորագրով լուսանկարչական աշխատանքների մրցույթի հաղթող է ճանաչվել Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր – Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ «բ» դասարանի շնորհալի աշակերտ Ջանշիկ Սասունի Հովհաննիսյանը:
Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է մեր սիրելի սանին և մաղթում ուսման մեջ նորանոր հաջողություններ ու ձեռքբերումներ:
Դեկտեմբերի 3-ին «Ռուսաց լեզվի դեսպանները» ծրագրի շրջանակում դպրոցը մասնակցեց Մոսկվայի Պուշկինի անվան պետական ինստիտուտի կողմից կազմակերպված փորձի փոխանակման հանդիպմանը՝ Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցում:
Դպրոցի ռուսաց լեզվի դեսպան-աշակերտներերը ներկայացան սեփական ստեղծագործություններով և ողջույնի խոսքով:
Փոխադարձության սկզբունքով՝ միջոցառման պատասխանատուներից ստացան հուշանվերներ, իսկ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցը, լավագույն համագործակցության համար, պարգևատրվեց շնորհակալագրով:
Կապանի…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել է դասղեկի բաց դասերի ամիս։ Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացնի որևէ եվրոպական երկիր։ Մեկնարկը տրված է...
Դեկտեմբերի 2-ին, Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IV «գ» դասարանում դասղեկի բաց դաս էր ՝ նվիրված եվրոպական երկրներից մեկին՝ Չեխիային:
Երեխաները նախօրոք դասվար՝ Ա. Հովհաննիսյանի, հանձնարարությամբ հավաքել էին…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Արվեստի պատմություն» ուսումնական խմբակի ղեկավար Ամալյա Սարիբեկյանը կազմակերպեց բաց դաս՝ նվիրված հայ անվանի նկարչուհիներ՝ Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյաններին:
Դասին մասնակցում էին խմբակի սաները՝ 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններից:
Դասի ընթացքում Վալենտինա Ղազարյանը, Մանե Ղարիբյանը, Կարինե Քոլոզյանը պատմեցին նկարչուհիների մանկության, պատանեկության…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ