Հոկտեմբերի 20-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց հյուրընկալվեցին Արաբկիր և Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանների դատախազ Բագրատ Ղազինյանը և Ոստիկանության Երևան քաղաքի վարչության Արաբկիրի բաժնի ԱԳԲ պետ, ոստիկանության մայոր Արամ Հովսեփյանը։
Նրանք ուսանելի դաս վարեցին «Աշակերտների իրավունքները և պարտականությունները ինչպես դպրոցում, այնպես էլ հասարակության մեջ» թեմայով, որը շատ արդիական էր և աշակերտների…
Այս օրը դեռ շատ երկար կպահպանվի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցի առաջին դասարանցիների հուշերում։Այսօր նրանք հանդիսավորությամբ նշեցին «Ա» տառի ծնունդը,որը տեղի ունեցավ դպրոցի բակում։
Դասն իր կառուցվածքով տարբերվում էր պարապած նախորդ դասերից, լի էր ծննդյան օրվան բնորոշ անակնկալներով:
Դասի ընթացքում փոքրիկները ակտիվ արտահայտեցին իրենց գիտելիքները, դասը հագեցած էր…
Հոկտեմբերի 19-ը շատերի համար նոր բացահայտումների և նոր ձեռքբերումների օր էր, քանզի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցում տոն էր՝ Բերքի տոն: Փառատոնը նվիրվում էր մեր գյուղի աշխատավոր հասարակությանը, մեր սիրելի ուսուցիչներին, մեր սահմանը պահող քաջ զինվորներին, հայրենյաց պաշտպանության գործում իրենց կյանքը չխնայած մեր քաջ հերոսներին՝ Մեսրոպին,Վահեին, Կայծերին,Անանիային և Սասունին:ԵՎ իվերջո…
Հաղթարշավը դարձավ ավանդական. նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերի ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված մրցաշարի մարզային փուլում Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվան թ.6 ավագ դպրոցը պահեց ողջունելի ավանդույթը՝ դարձյալ մարզում առաջինն ենք: Դպրոցի թիմը ներկայացնում են շնորհալի և հմուտ սաներ, ովքեր ցուցաբերեցին բարձր ցուցանիշներ փոխանցումավազքի,նռնակի նետման,հրաձգության ոլորտներում՝ արժանանալով առաջին պատվավոր տեղի: Ռազմարվեստի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցը մեծ կարևորություն են միջազգային մարդասիրական իրավունքի նորմերի իմացությանն ու դրանց կիրառմանը ինչպես խաղաղ, այնպես էլ պատերազմական իրադրությունում: Հենց այդ նպատակով էլ Կարմիր Խաչի միջազգային կազմակերպության Կապանի գրասենյակի աշխատակից Աննա Առստամյանը VII դասարանում անցկացրեց սեմինար-պարապմունք, որն ուղղված էր մարդասիրական իրավունքի նորմերի իմացությանն ու դրանց պահպանման կարևորությանը:
ՄԿԱ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII դասարանում անցկացվեց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ստեղծագործական կյանքին /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ա.Արզումանյան/:
Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ: Ցուցադրվեցին…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iա և Iբ դասարաններում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցումը /դասվարներ Ա.Առաքելյան,Մ.Մովսիսյան/
Այս օրերը շատ կարևոր էին նրանց համար և մեծ անակնկալներ էին սպասվում: Դասարանում զարմանալի հրաշքներ էին հայտնվել, իսկ իմաստուն մեղվիկները հանելուկ-առաջադրանքներ էին պատրաստել: Ա տառն եղավ այն կախարդական բանալին, որով կբացվի մեսրոպյան…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում հոկտեմբերի 20-ին կազմակերպվեց մաթեմատիկայի բաց դաս /ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյան/:
Դասի տիպը՝ Դաս-վիկտորինա
Նպատակը՝ բարձրացնել հետաքրքրասիրությունը մաթեմատիկա առարկայի նկատմամբ, զարգացնել տրամաբանությունը: Աշակերտները մեծ պատասխանատվություն, ակտիվություն և հետաքրքություն ցուցաբերեցին: Նրանք հետաքրքիր տեղեկություններ հաղորդեցին բնական գիտությունների թագուհու` մաթեմատիկայի մասին: Լուծեցին հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական խնդիրներ, պատասխանեցին ուսուցչի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենի առակայից /ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/:
Ուսուցիչը կարևորելով ազգապահպանման և արձագանքելով լեզվապահպանության խնդրին, կարևոր համարեց կրկին անդրադառնալ Սիլվա Կապուտիկյանի՝ լեզվի ու լեզվապայքարի ասպարեզում դրսևորած գործին ու գործունեությանը: «Խոսք իմ որդուն»-ը դարձավ հայության հավաքական սիրտը մուտք գործելու մշտական անցագիր։
Աշակերտները ներկայացրին…
Հոկտեմբերի 19-ին Կապանի Ալ. Շիվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում ներկայացավ Հովհաննես Թումանյանի «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Քաջ Նազարը», «Սուտասանը» հեքիաթների բեմադրությամբ:
Թումանյանը հեքիաթները մշակելիս հաշվի է առել մանուկների կոնկրետ մտածողութ յունը, նրանց հոգեբանությունը և երեխային դնելով ակտիվ վիճակում նրան մղել ժողովրդական վեհ իդեալ¬ների հաղթանակի համար պայքարի։…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ