Այսօր դպրոցական առօրյան տոնական էր. Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի բակում հավաքված աշակերտներին և ուսուցիչներին ողջունեց աշակերտական խորհուրդը (կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի անմիջական օժանդակությամբ) ՀՀ Անկախության 26 - ամյակի կապակցությամբ:
Հոգեթով երգով ու երաժշտությամբ պատմության հերթական շրջապտույտում գալշոյանականները տոնեցին մեր հինավուրց երկրի նորագույն անկախության 26 - ամյակը, որը ավարտվեց տնօրենի շնորհավորանքի…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառում, որը նվիրված էր ՀՀ անկախության 26-րդ ամյակին:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի ներքո, որից հետո աշակերտներն երգ ու պարով ազդարարեցին միջոցառման մեկնարկը:
«Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման մասնակից թիմերն էին 3ա, 3բ և 3գ դասարանները: Սպորտլանդիայում ընգրկված էին ցուցադրական ելույթներ մի քանի մարզաձևերից` դրոշի օգնությամբ փոխանցումավազք, վազք`…
Սովորողների ինքնավարության գործադիր մարմինը աշակերտական խորհուրդն է:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում արդեն սկսվել է աշակերտկան խորհրդի նախագահի ընտրության գործընթացը: Թեկնածուներն երկուսն են,ովքեր ներկայացել են իրենց ծրագրերով,որով էլ պետք է առաջնրդվեն ընտրվելու դեպքում: Թեժ պայքար է սպասվում,քանի որ թեկնածուներից մեկը գործող նախագահ՝ Անգելինա Հովհննիսյանն է,իսկ մյուսը VIII դասարանի աշակերտ՝ Քերոբ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հաշտ ապրենք երկրաշարժի հետ» թեմայով դաս-դասախոսություն, որը անցկացրեց սեյսմիկ պաշտպանության հարավային ծառայության բնակչության հետ տարվող աշխատանքների բաժնի գլխավոր մեթոդիստ Արմեն Համբարձումյանը:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Կապանի N 13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ցուցադրական հատուկ տակտիկական ուսումնավարժություն «Պայթյունի հետևանքով կիսաքանդ շենքում որոնողափրկարարական և անհետաձգելի վթարավերականգնողական աշխատանքների իրականացում» թեմայով, որը կազմակերպել էր ՀՀ ԱԻՆ փրկարարական ծառայության Սյունիքի մազային փրկարարական վարչությունը: Ուսումնավարժությունը անցավ պատշաճ մակարդակով,այն ուսուցողական էր ու նպատակային: ԱԻՆ-ի աշխատակիցները իրենց տեսական և գործնական վարժանքների միջոցով աշակերտներին տվեցին…
Դեռևս մեր պատմական երթի արշալույսին զգացինք բռնակալին չհնազանդվելու խրոխտ ձգտումը, զգացինք՝ մեր դժվարին երթի ընթացքում փորձություններից կոփվելու կամքը,ինչպես նաև այն,որ մենք աստվածընտրյալ ազգի զավակ ենք և իրավունք չունենք սխալվելու:Անկախության տոնը ցնծության տոն է, ինչի խորը գիտակցումով օրը լցրին մեր դպրոցի հումանիտար հոսքի սաները՝ սեպտեմբերի 22-ին:
Դեռևս վաղ առավոտից դպրոցի շքամուտքում…
Մի առիթով Րաֆֆին ասել. «Հայրենասիրությունը սկսում է հայրենագիտությունից»:
Արդարև, հայրենիքդ սիրելու համար պետք է այն ճանաչես: Անկախության տարելիցի կապակցությամբ կազմակերպվող միջոցառումները մեր դպրոցում սկսեցինք ճանաչողական նպատակային էքսկուրսիաներից: Հայրենագիտական նպատակներով մեր ուխտագնացությունը սկսեց Ամբերդից,հետո Ս.Աստվածածին եկեղեցի, Արշակունյաց դամբարան, Բյուրական՝ Վիկտոր Համբարձումյանի տուն-թանգարան: Իմաստնացած,ոգեշնչված և ազգային բարձր ինքնագիտակցումով փառավորված՝ այլ կերպ արժևորեցինք…
ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի կողմից ՀԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհային ծրագրի և Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի հայտարարած մրցույթի շրջանակներում «Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ-ն «Դպրոց-կենտրոնների միություն» իրավաբանական անձանց միության հետ համատեղ իրականացնում է «ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐ» խորագրով ծրագիր: Այդ ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Հայ զինվորը» խորագրով: Դասը վարեցին…
Գիտեմ, այս դարի հողմերում վրդով
Դարերից բերած խորին խորհրդով
Քեզ նորից պիտի Նարեկով զորես,
Խաչքարիդ ազնիվ լույսով մկրտես,
Ջրդեղես պիտի Չարենցյան հրով
Հավերժես պիտի լեռներում այս լուրթ,
Հավատում եմ քեզ, իմ հա’յ ժողովուրդ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայաստանի Անկախության 26-ամյակին նվիրված միջոցառում,որը…
Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտներն ակտիվորեն մասնակցում են դպրոցում ձևավորված վիքիակումբի աշխատանքներին: Ամռանը Սուրենն ու Հռիփսիմեն մասնակցել են նաև վիքիճամբարի աշխատանքներին, ուր և հանգստացել են, և ակտիվորեն հոդվածներ են հավաքել Վիքիպեդիայի համար: Ուսուցիչներ Ա. Մխեյանի, Ն. Հակոբյանի, Ա. Պիրոևայի անմիջական հսկողությամբ աշակերտները սիրով կատարում…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ