Ամեն տարի , որպես բարի ավանդույթ, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հարկի ներքո հանդիսավորությամբ նշվում է Ուսուցչի օրը,որը հավաստում է այն իրողությունը, որ դպրոցը կարևորում և արժևորում է մանկավարժների դերը աճող սերնդի ոչ միայն կրթության, այլև հայրենասիրական դաստիարակության և հայրենաճանաչողության գործում:/IV դասարանի դասվար Անի Ավետիսյան/Բոլոր ժամանակներում էլ մեծարել են ուսուցչին և…
Գեղարքունիքի մարզի Սևան քաղաքի Վ. Կարապետյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տրվել է «Փոփոխության սերունդ» ծրագրի մեկնարկը, որն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել և նախաձեռնությունը ողջունել են ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի տարածաշրջանային փոխտնօրեն Շիլա Լյումսդենին և Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը:
«Փոփոխության…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի գրադարանում կայացավ միջոցառում՝ նվիրված գրադարանավարի օրվան: Դասվար՝ Աստղիկ Դանիելյան
Միջոցառման նպատակն էր ընդգծել գրքի, գիտելիքի, գրադարանների դերը, ընթերցանության կարևորությունն արդի տեխնոլոգիաների ժամանակաշրջանում, ինչպես նաև հերթական անգամ հարգանքի և շնորհակալության խոսք ասել գրադարանների աշխատակիցներին, ովքեր կարևոր դեր են խաղում մշակութային ժառանգության պահպանման գործում։ IVա դասարանի աշակերտները երգով…
Հոկտեմբերի 5- ին Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը առավոտյան անակնկալ մատուցեց ուսուցիչներին՝ ներկայացնելով ինքնատիպ միջոցառում , որը ջերմացրեց բոլորին, պարգևեց ժպիտ և ուրախություն։
Գնահատելով ուսուցչի վաստակը՝ մեր աշակերտները հոգեթով խոսքերով ու երգով շնորհավորեցին ուսուցչի մասնագիտական տոնը։
Շնորհավոր տոնդ, ուսուցի'չ...
Ուրասարի հիմնական դպրոցում գործում է DIY խմբակ, որի նպատակը շրջակա միջավայրը աղտոտումից զերծ պահելն ու երեխաներին աշխատանքային հմտություններ սովորեցնելն է: Այս խմբակի շրջանակներում մենք առաջարկում ենք խելամիտ և հասանելի լուծումներ աղբի վերամշակման համար: Պատրաստված իրերը կօգտագործվեն դպրոցի կարիքների համար: Խմբակի հերթական պարապմունքի ժամանակ աշակերտները գետաքարերից պատրաստում են պիտանի իրեր: Շնորհակալություն…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 3-ին կայացավ Մասնագիտական կողմնորոշման հերթական դասընթացը` մասնակցությամբ 19 աշակերտի «Ինչպիսին եմ ես. իմ դիմանկարը խմբի աչքերով» թեմայով:Հանդիպման նպատակն էր խաղ-մեթոդիկաներով անձի անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունների բացահայտումն ու ինքնաներկայացման կարողությունների ձևավորումը:''Ով ով է'' խաղի օգնությամբ հաջողվեց.
1. բացահայտել անձի առանձին հոգեբանական առանձնահատկությունները,
2. ձևավորել ինքնադիտարկման ու…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում շախմատի ուսուցիչ՝ Սամվել Ավանեսյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց ներդպրոցական շախմատի մրցույթ, որին մասնակցեցին դպրոցի II-VI դասարանի շախմատասերները: Մրցույթի հաղթողները կպարգևատրվեն պատվոգրերով:Դպրոցը կազմակերպում և անցկացնում է ներդպրոցական մրցումներ՝ դպրոցի հավաքական թիմ ընտրելու նպատակով, որը և կմասնակցի հաջորդ՝ համայնքային փուլին:
Խաղատախտակը նման է երկրագնդին, խաղաքարերը` բնության երևույթներին, խաղի կանոնները`…
Այսօր դպրոցական առօրյան տոնական էր. Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի բակում հավաքված աշակերտներին և ուսուցիչներին ողջունեց աշակերտական խորհուրդը (կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի անմիջական օժանդակությամբ) ՀՀ Անկախության 26 - ամյակի կապակցությամբ:
Հոգեթով երգով ու երաժշտությամբ պատմության հերթական շրջապտույտում գալշոյանականները տոնեցին մեր հինավուրց երկրի նորագույն անկախության 26 - ամյակը, որը ավարտվեց տնօրենի շնորհավորանքի…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառում, որը նվիրված էր ՀՀ անկախության 26-րդ ամյակին:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի ներքո, որից հետո աշակերտներն երգ ու պարով ազդարարեցին միջոցառման մեկնարկը:
«Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման մասնակից թիմերն էին 3ա, 3բ և 3գ դասարանները: Սպորտլանդիայում ընգրկված էին ցուցադրական ելույթներ մի քանի մարզաձևերից` դրոշի օգնությամբ փոխանցումավազք, վազք`…
Սովորողների ինքնավարության գործադիր մարմինը աշակերտական խորհուրդն է:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում արդեն սկսվել է աշակերտկան խորհրդի նախագահի ընտրության գործընթացը: Թեկնածուներն երկուսն են,ովքեր ներկայացել են իրենց ծրագրերով,որով էլ պետք է առաջնրդվեն ընտրվելու դեպքում: Թեժ պայքար է սպասվում,քանի որ թեկնածուներից մեկը գործող նախագահ՝ Անգելինա Հովհննիսյանն է,իսկ մյուսը VIII դասարանի աշակերտ՝ Քերոբ…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ