Սեպտեմբերի 19-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ նշվեց Քաղաքացիական հասարակության օրը՝ «Քաղաքացիական հասարակությունը մենք ենք» կարգախոսի ներքո:
Այս տոնը կոչված է տարածել քաղաքացիական հասարակության գաղափարը և հասարակության բոլոր անդամներին դարձնել դրա կրողն ու իրագործողը:
Ծրագրի նպատակն է խրախուսել ժողովրդավարական գործընթացը և…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանի աշակերտների համար ս/թ սեպտեմբերի 7-ին Սյունիքի մարզական փրկարարական վարչության ճգնաժամային կառավարման կենտրոնի ավագ, մայոր Վիլեն Օվչյանը և հրահանգիչ, լեյտենանտ Մհեր Միրզոյանը անցկացրին դասընթաց «Բնական աղետների ռիսկերի նվազեցումը» թեմայով: Ուսուցումները անցկացվեցին համանուն թեմայով, որը պարունակում է տեղեկություններ ռիսկերի նվազեցման և նրանց կառավարման ցիկլի բաղադրամասերի (կանխարգելում,…
Աշունը եկել, մեր դուռն է թակում,
Դռները բացեք, դպրոցն է կանչում...
Այս խոսքով սկսվեց Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի առաջին զանգի և գիտելիքի օրվան նվիրված հանդիսությունը: Տնօրենի տեղակալ Գ. Հակոբյանը ողջունեց կրթօջախի հին ու նոր սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին և հարգարժան հյուրերին: Բարեմաղթանքի ու շնորհավորանքի խոսքով հանդես եկավ դպրոցի սիրված տնօրեն Տ.…
Հունիսի 27-ից հուլիսի 6-ը Միջին Ասիայի ամենագեղատեսիլ վայրերից մեկում՝ Ղրղզստանում գտնվող Իսսիկ-Կուլ լճի ափին, տեղի ունեցավ ԱՊՀ երկրների աշակերտների “Дети содружества-Кыргызстан-2017” 5-րդ հոբելյանական համաժողովը: ԱՊՀ 9 երկրների աշակերտների պատվիրակություններից մեկն էլ Հայաստանի Հանրապետության պատվիրակությունն էր:
Հայրենի երկիրը միջազգային հարթակում ներկայացնելու պատվին արժանացան «Քվանտ» վարժարանի Միջազգային բակալավրիատի «Դիպլոմա» ծրագրի 8 աշակերտներ՝…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտների, ծնողների և մանկավարժների հետ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳԽ-ի տեսուչ, ոստիկանության կապիտան Հասմիկ Ղարիբի Հովհաննիսյանը անցկացրեց ուսումնական դասընթաց «Հետիոտնի և ուղևորի հիմնական պարտականությունները» խորագրով: Օրվա թեման անչափահասների ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունն էր: Նրանցից շատերն արդեն ինքնուրույն են դպրոց գնում, ինքնուրույն փողոց հատում, բայց չգիտեն հոտիոտնի և ուղևորի…
ԲԱՐԵ´Վ ... ՈՒՍՈՒՑԻ´Չ ... ԲԱՐԵ´Վ ... ԱՇԱԿԵ´ՐՏ ...
Գիտելիքի օրվա և 2017 - 2018 ուսումնական տարվա բացման առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվ. հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցչական և աշակերտական կոլեկտիվները դիմավորեցին սեպտեմբերի 1-ը, որը դպրոցի պատմության 50-րդ սեպտեմբերն է:
Գեղեցիկ միջոցառումը ` հագեցած երգով և երաժշտությամբ (կազմակերպիչ` Աիդա Չիլինգարյան), լավագույն…
Այս տարի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջնակարգ դպրոցը առանձնակի շուքով և խանդավառությամբ նշեց նոր ուսումնական տարվա սկիզբը:
Դպրոցում տիրում էր տոնական մթնոլորտ։
Կազմակերպվել էր նոր ուսումնական տարվան նվիրված միջոցառում՝ առաջին և տասներկուերորդ դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:
Միջոցառման ընթացքում իր ողջյունի խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Էմին Մինասյանը: Իր խոսքում Նա…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցը կրկին բացեց իր դռները: Դեպի գիտելիքի աշխարհ մուտքն ազդարարող այս օրը բոլորիս տոնն է: Տոնական այս օրն առանձնակի ջերմությամբ իր շնորհավորանքներն ու բարեմաղթանքները հղեց Սյունիքի Մարզպետ Վահե Հակոբյանը: Ինչպես նշվում է ուղերձում. «Սյունեցին միշտ էլ աչքի է ընկել իր գրագիտությամբ,կրթվածությամբ,փայլուն մտքով և նորարական գաղափարներով»: Կապանի հ.13…
Հայկական Կարիտաս կազմակերպության Վանաձորի «Փոքրիկ Իշխան» կենտրոնի կողմից կազմակերպված «Դպրոցը ապահով կյանքի գրավական» և «Կրթությունը որպես ապագայի երաշխիք» խորագրով շարադրության մրցույթին մասնակցել են Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանի աշակերտներ Մոնիկա Գյոզալյանը և Անի Կիրակոսյանը (դասղեկ Հ. Լոռյան): Կենտրոնի տնօրեն Ն. Ղազարյանի կողմից օրեր առաջ ամփոփվեց մրցույթի արդյունքները, որտեղ…
Արագածոտնի մարզի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջնակարգ դպրոցում գործում է ԻՄՓԱՔԹ ակումբը: Ակումբի գործունեությունը սկսել է սույն թվականի փետրվար ամսից, որն ունի երեք առաջնորդներ` Զվարթ Խաչատրյան,Խանում Խաչատրյան և Սասուն Ասատրյանը, ակումբ հաճախում են 12-15 տարեկան երեխաները:
Ակումբն իրականացնում է ոչ ֆորմալ կրթություն և երեք ամիսը մեկ ակումբակաները փորձում են լուծել…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ