Աղետների ռիսկերի նվազեցման և արտակարգ իրավիճակներում գործելու միջոցառումների կազմակերպում և իրականացում:
Մեծամորում Պաշտպանության նախարարության, Արտակարգ իրավիճակների նախարարության և Հայկական կարմիր խաչի ընկերության կողմից կազմակերպվեց «Ճառագայթային տագնապ» համատեղ վարժանքը:
Մեծամորի հ.1 դպրոց
Մաքուր Հայաստան...
Մաքուր հայրենիք...
Մաքուր տուն...
Կանաչ ժապավեններ, կանաչ վզկապներ, բնապահպանական պաստառներ, կարգախոսներ, աղբի կուտակման տոպրակներ...«Մաքուր Հայաստան» համապետական շաբաթօրյակի մեկնարկը տրված է... Մի քանի ժամ տևած եռուն աշխատանքի արդյունքում`մաքրված հուծարձաններ,եկեղեցու շրջակա տարածք, մաքուր փողոցներ, կանաչ տարածքներ, Մեծամոր-Երևան մայրուղու մի զգալի հատված...
Մեծ ոգևորություն առաջացրեց Արմավիրի մարզպետ պարոն Ղահրամանյանի…
Ներկայացման մասին՝ ռուսերեն էջում:
Հերթական անգամ հուզմունքի ու հպարտության, ուրախության ու տխրության զգացողություններով էր պարուրված Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցը: «Մեր մանկության մոլորակը» խորագիրը կրող միջոցառման «մեղավորները» չորրորդ դասարանցիներն էին, որոնք մեծարանքի ու շնորհակալանքի խոսքեր հղեցին դպրոցին և ուսուցիչներին: Ի նշան խաղաղության և սերունդների լուսավոր ապագայի խորհրդանշական փուչիկներ բաց թողեցին դեպի կապույտ երկինք:
Դասվար՝ …
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում մայիսի 9-ը առանձնակի կարևորությամբ է նշում Հայրենական Մեծ պատերազմում ժողովրդի տարած հաղթանակի 72-ամյակը և Շուշիի ազատագրման 25-ամյակը: Այդ հիշարժան տարելիցին նվիրված միջոցառմանը, աշակերտները, ուսուցիչները և Կավարտ համայնքի բնակիչներն իրենց հարգանքի տուրքն են մատուցել բյուրավոր նահատակների և Արցախի ազատագրման հերոսների հիշատակին տեղադրված հուշարձանի մոտ՝ մոմավառությամբ …
Նոյեմբերի 11-ին, Հայաստանի 312 դպրոցներում մեկնարկեց «Ռուսական արջուկ. ռուսերենը բոլորի համար» (Русский медвежонок 2017) մրցույթը, որն արդեն երկրորդ տարին է` հանրապետությունում անցկացվում է «Այբ» կրթական ֆոնդի եւ «Ռոսսոտրուդնիչեստվո»-ի ներկայացուցչության կողմից: Մրցույթին մասնակցեց նաև Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը և արդյունքում գրանցեց հաջողություն: Դպրոցի 5դ դասարանի աշակերտ Արթուր Զաքարյանը արժանացավ հատուկ…
2017 թվականի մայիսի 12-ին Հայ- հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ոզնի 2017» ամենամյա համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին առաջին փուլը հաղթահարած 4 աշակերտ՝ Հարություն Խաչատրյան (7ե դասարան), Մերի Թորոսյան (6գ դասարան), Սյունե Հովհաննիսյան (6բ դասարան), Վահագն Մարտիրոսյան (9գ դասարան): Մրցույթի արդյունքում 31 աշակերտ արժանացան պատվոգրի և մրցանակի, իսկ…
Այսօր 1-ն է հունիսի: Ամռան տաք ու պայծառ օրերից մեկը: Արևը վաղ է արթնացել և կարծես աշխարհի երեխաներին շշնջում է. ես ձեզ հետ եմ, թե մրսեք հանկարծ, ես ձեզ կջերմացնեմ ու կտաքացնեմ…
Այսօր առավել քան ոգևորված են Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանի սաները. նրանք վաղ են…
Ս/թ մայիսի 7-ին և 9-ին «Քվանտ» վարժարանում տեղի ունեցավ «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը։ Արդյունքներն ամփոփվեցին մայիսի 20-ին՝ վարժարանի դահլիճում։ Մրցույթի հաղթողները տնօրենության կողմից ստացան հավաստագրեր։
Երևանի պետական համալսարանի և «Քվանտ» վարժարանի ջանքերով կազմակերպվող «Օժտված երեխաների» մրցույթն անցկացվում է արդեն 21-րդ անգամ՝ սկսած 1996 թ․-ից։ Տարեցտարի ավելանում են մրցույթին…
Մայիսի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց տարեվերջյան ցուցահանդես. աշակերտները ներկայացրին տարվա ընթացքում «Տեխնոլոգիա», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարականերից իրենց կատարած աշխատանքները: Ցուցահանդեսում երկայացված էին ձեռքի աշխատանքներ, ասեղնագործություններ, նկարներ... Երեխաներն անհատապես մեկանաբանեցին իրենց աշխատանքները: Հանդիսատեսին ներկայացվեցին նաև երաժշտական համարներ:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ