Մայրենի լեզվի տառ ու բանը, հայոց ոսկեղենիկ լեզուն, Մեծ Մաշտոցի սրբազան գործը փառաբանվեց օրերես Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում իրականացված երկու առաջին դասարանների տառահանդեսների ընթացքում՝ դասվարներ Ս.Հարությունյանի և Օ. Զաքարյանի գլխավորությամբ: Երկու դասարաններն էլ լրջորեն էին նախապատրաստվել և կարողացան ցուցադրել գեղեցիկ միջոցառումներ: Երեխաներն իրենց խոսքում կարևորեցին մայրենի լեզվի դերը, փառաբանեցին մեզ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, ծնողական խորհուրդը և ՎՎ Կապանի գրասենյակի աշխատակիցները կազմակերպեցին հանդիպում նվիրված ընտանիքի օրվան: «Մի գավաթ անդորր» միջոցառման շրջանակում քննարկվեցին ընտանիքին վերաբերող հարցեր: Անվանումն ընտրվել է այն հույսով, որ ունկնդրին և այցելուին կհաջողվի հերթական զրույցի ավարտին, այդ գավաթից մի կում առնել: Մի կում ՝ անդորրի ու…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի Iգ ռուսերենով ուսուցմամբ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ «Прощай, Букварь!».Աշակերտներն արտասանեցին բանաստեղծություններ, այբուբենի տառերին նվիրված քառյակներ: Հաճելի էր լսել փոքրիկների անկաշկանդ, գեղեցիկ ու կապակցված խոսքը, ասույթներն ու հանելուկները: Նրանց հանդեձանքը և երաժշտական համարները համահունչ էին գարնանային ուրախ տրամադրությանը: Միջոցառմանը ներկա ուսուցիչները, ծնողները ստացան մեծ բավականություն, իսկ ուսուցչուհին…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում մայիսի 22-ին կայացավ «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում ծնողների հետ վերջին սեմինարը` «Սթրեսի կառավարում և զայրույթի վերահսկում» թեմայով:
Դասընթացի խնդիրներն էին օգնել ծնողներին հասկանալ`
1.ինչ է սթրեսը և ինչպես այն հաղթահարել
2.Ինչ է զայրույթը, նրա կանխարգելումը և վերահսկումը:
Դասընթացի սկզբում դասընթացավար Մ. Մովսիսյանը և…
Մայիսի 22-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 4-րդ ա դասարանն ամփոփեց իր ձեռքբերումները տարրական դպրոցում: Որպես հիմնական դպրոցի եզրագծի ազդարարում` դպրոցի տնօրենին դիմավորեցին աղ ու հացով:
Դասի մուտքն աշխարհաստեղծման յոթնախորհուրդն էր, որի վրա հենվեցին յոթնապատիկ հրաշալիքներ: Դասվար Գ. Հարությունյանը տարրական դպրոցի գիտելիքների հենքով փորձեց բացահայտել աշակերտներին հասանելի ևս յոթ հրաշալիք.…
Մայիսի 20-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներ Լուսինե Թունյանը, Մերի Մելիքյանը, Հմայակ Ոսկանյանը և Տիգրան Տարոնյանը քիմիայի ուսուցչուհի Նոնա Կոստանյանի նախաձեռնությամբ մասնակցեցին Ա.Երզնկյանի անվան հ.118 ավագ դպրոցում կազմակերպված աշակերտական կոնֆերանսին, որտեղ Լուսինե Թունյանը և Մերի Մելիքյանը կարդացին «Ֆոտոսինթեզ» զեկուցումը, իսկ Հմայակ Ոսկանյանը և Տիգրան Տարոնյանը ապահովեցին համակարգչային գործընթացը:…
Անպարտ է այն ժողովուրդը, որն իր դպրոցի հիմքում դնում է ազգային ուխտը, ստեղծում է ազգային ուխտի և հոգու դպրոց, որտեղ ազգի նյութական և բարոյական ինքնապաշտպանության գործը կդասավանդվի և կհռչակվի որպես նոր կրոն:
Հենց նույն ուխտով է առաջնորդվում Սիսիանի հ. 4 հիմնական դպրոցը, որի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները (Արման Թարվերդյան, Տարոն…
Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում ընդունված է ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթներ կազմակերպելը: Այս տարի մրցույթ անցկացնելու նախաձեռնողը և կազմակերպողը Աշակերտական խորհուրդն էր: ԱԽ-ի Ուսումնական և Տեղեկատվական հանձնախմբերի համագործակցությամբ ծնվեց և իրականացվեց «Գիտե՞ս արդյոք» խաղ-մրցույթը, որը նվիրվեց ՀՀ Անկախության 25-ամյակին: «Ճանաչիր հայրենիքդ» կարգախոսով մրցույթի թեման Հայաստան աշխարհն էր՝ իր մշակույթով, գիտությամբ, աշխարհագրությամբ, պատմությամբ, սպորտով:…
Վանաձորի հ.1 հիմնական դպրոցի դասվար՝ Հեղինե Միկիչյանը IV Գ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր հրաշալի միջոցառում «Հանապազօրյա հացը» խորագրով: Աշակերտները աղ ու հացով դիմավորեցին դահլիճում գտնվող հյուրերին: Հայերի, ինչպես և շատ ուրիշ ժողովուրդների մոտ, սկսած անհիշելի ժամանակներից, միշտ էլ հացի պաշտամունք է եղել: Նրանք երբ պատվավոր հյուրերի էին դիմավորում, միշտ…
Վանաձորի թիվ 1 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Նաիրա Առաքելյանը կազմակերպել էր միջոցառում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակին: Աշակերտները կարևորեցին Մխիթարյանների դերը հայ մշակույթի պահպանման գործում: Շուրջ երեք դար է, ինչ Իտալիայում, Ադրիատիկ ծովի եզերքին, Վենետիկի հարևանությամբգտնվող Սբ. Ղազար կղզում գործում է քաղաքակիրթ աշխարհի ուշադրությունն ու հարգանքը շահած հայկական մի հոգևոր կենտրոն՝…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ