Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցում համակցված դաս էր տեխնոլոգիա, կերպարվեստ, երաժշտություն առարկաներից, որ կրում էր «Մի բուռ աշուն» խորագիրրը (ուսուցիչներ՝ Ա. Թադևոսյան, Ն. Ենգոյան, Մ. Կարապետյան, Ն. Հարությունյան):
Երեխաները բաժանվեցին թիմերի և երաժշտության ներքո կատարեցին իրենց հանձանարարված աշխատանքները:
Առաջին թիմը պատրաստում էր վիտամիններով հարուստ աղցան, մյուսը ձևավորում էր մրգերը, երրորդը՝ աշխատում…
Անթաքույց փաստ է, որ դպրոցը կանգնել է ֆեմինիզացմանը դեմ-հանդիման:
Օբյեկտիվ պատճառներով, ինչպես նախակրթարաններում, այնպես էլ, արդեն, դպրոցներում երեխաները ստանում են իգական մտածողության դաստիարակություն, քանի որ գոյություն ունի տղամարդ ուսուցչի «դեֆիցիտ»:
Հայրերը երեխայի զարգացման համար լավագույն, բայց «ամենաքիչ օգտագործվող» ռեսուրսն են:
6-րդ «բ» դասարանի դասղեկ Լ. Ալեքսանյանի նախաձեռնությամբ դպրոցում անցկացվեց ժողով-դասընթաց՝…
Արմավիրի մարզի Արմավիր քաղաքի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում անցկացվեց կենսաբանության բաց դաս բնության գրկում՝ «Ծածկասերմ բույսերը» թեմայով։
Դասի Նպատակն էր փնտևել և գտնել տվյալ բնական համակեցության մեջ հանդիպող ծաղկավոր բույսերի տերևներ, ցույց տալ դրանց բազմազանությունը, ճանաչել տարբեր դասերին պատկանող բույսերի տերևները, նշել դրանց առանձնահատկությունները։
Դասի նպատակն էր…
Ինձնից բռնեցեք,խորտակվող մարդիկ,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր,
Ձեր խարիսխները ոտքիս տակ ձգեք,
Ես ժայռի նման կանգնած եմ ամուր…
Ավ. Իսահակյան
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ նվիրված Մեծ Վարպետի՝ Ավ. Իսահակյանի ծննդյան 147-ամյակին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին VII- XII…
Հարազատ դպրոց, զանգ- ծաղկանկար, որ ղողանջում ես կյանքից էլ երկար
-Դու մեր հուշերի լուսե անդաստան…
Հիշողության հետադարձ հայացք անցած ճանապարհին` դեմքով դեպի կամարներն ապագայի:
Դպրոցի 60-րդ աշունն է, 60-րդ ուստարին, 60-րդ սերունդն է իր գիրկն առել…
5-րդ «բ» դասարանը ( դասղեկ Ա. Քարամյան) ցերեկույթ է ձոնել կրթօջախի հոբելյանին:…
Կրթությունը և խաղը մեդիագրագիտության ուսուցման լավագույն ճանապարհն է, որը պետք է սկսվի հե՛նց դպրոցից...
Մեր դպրոցի ուսուցիչ Ն.Սողոմոնյանը այսօր աշակերտական խորհրդի հետ անցկացրեց «Մեդիագրագիտությունը դպրոցում» խորագիրը կրող տեղեկատվական միջոցառումը։ Սովորողները ծանոթացան մեդիագրագիտությանն ու մեդիային վերաբերող նյութերին, դիտեցին մեդիագրագիտության մասին պատմող հոլովակներ, ծանոթացան այդ թեմայով առցանց կրթական խաղերին։
Ն.Սողոմոնյանը սովորողներին ներկայացրեց…
Նոյեմբերի 10-ին դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում դասի կահավորումը սովորականից տարբերվեց. զարդանախշերով տառապատկերներ, քարտեր, պաստառներ, աղյուսակներ և խելացի գրատախտակ:
Նոր շունչ ու նոր մեթոդաբանություն, պատմության գծապատկերներով զննման հմտության ձևավորում, տրամաբանական հաջորդականության համակարգում և այլ կարողությունների ներդրում համակարգեց հաղորդման դասի մեջ հմուտ դասվար, գործի վարպետ Արևիկ Հայրապետյանը:
Աշակերտներն իմացան կարդալ ու գրել…
Նոյեմբերի 18֊ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի ընթերցասրահում տեղի ունեցավ «ՏՀՏ֊ի կիրառությունը դասապրոցեսում» թեմայով դասընթաց ուսուցիչների համար։
Դասընթացը կայացավ ԱՄՆ դեսպանատան և PH International կազմակերպության կողմից իրականացված «Անգլերենի դասընթացներ հայաստանցի ուսուցիչների համար» ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցում է մեր դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Է. Վասիլյանը։ Ծրագրի նպատակն է օգնել ուսուցիչներին դասապրոցեսը ավելի…
Աշուն է, ոսկեհեր աշուն՝ զարմանահրաշ ու հեքիաթային գույներով, անուշահամ մրգերով:
Բնության գողտրիկ խաղ՝ ոսկեդեղին տերևների մեղմօրոր պարով, տերևներ, որոնք ամենաշքեղ հագուստները հագած, կարծես պարահանդեսի են պատրաստվում ու սպասում քամու երգին, որ սկսեն իրենց նազանի պարը:
Սկսվում է սերևաթափ…
Այս տեսարանն էր ներկայացված Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Դ» դասարանում դաս֊միջոցառում էր, որ կրում էր «Իմ իրավունքները և պարտականությունները» խորագիրը ( դասվար` Ա. Վելիխանյան)։
«Կատարած բարի գործերը մարդկանց հիշողության մեջ վառ պահելու լավագույն տարբերակը դրանք կրկնել է»․ ԲԵԿՈՆ
Դասարանում տոն էր. նրանց այցի էր եկել Բարին և ուզում էր հասկանալ` արդյո՞ք նրանք գիտեն իր մասին։
…Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ