Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:
Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:
Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:
…Անթաքույց, աշունն աչքի է ընկնում իր բազմերանգությամբ։Վահանավանքի գունեղ բնությունն իր գիրկն է առել այսօր մեր դպրոցի ողջ համակազմին։Աշակերտ, ուսուցիչ, ծնողներ իրար միահյուսվել`աշնան մեղմ քամու մեղեուն էին ձայնակցում իրենց զվարթ տրամադրությամբ։
Տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը համակարգեց դասարանների դասավորվածությունն ու ժամանցային ռեժիմը։ Դասարաններն, ըստ կարգի այցելեցին եկեղեցի, ըմբոշխնեցին Տեր Ավետիքի հոգեոր շփումը, համտեսեցին…
Եթե ուզում եք շուտ հասնել, քայլեք միայնակ, եթե ուզում եք հեռուն հասնել, քալյեք միասին:
Հոկտեմբերի 15-16-ը Մարտունի քաղաքում կայացավ բռնցքամարտի միջազգային կարգի առաջնություն՝ նվիրված ՀՀ անկախության 31-րդ տարեդարձին: Առաջնությանը մասնակցում էին թիմեր ՀՀ-ից, Արցախից, Վրաստանից և Աջարյայից՝ շուրջ 150 բռնցքամարտիկ, որոնց թվում էին նաև Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին «Ա» դասարանում (դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան) «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր: Դասասենյակը կահավորված էր դասին համահունչ դիտողական պարագաներով:
Յուրահատուկ էր «Այբբենարանի» մուտքը:
Վերցրու Այբբենարանն
ՈՒ քայլիր ինձ հետ,
Ես քեզ ցույց կտամ
Մի լույս արահետ,
Ձեռքիցդ բռնած՝ կտանեմ ես քեզ,
«Խունկ կբուրեն
Որդան կարմիր ու մագաղաթ կը բուրեն,
Վանք կբուրեն,
Ապաշխարանք կբուրեն,
Խաչ ու Նարեկ-աղոթք, ողբ ու շարական կբուրեն,
Ուր որ ըլլան հողմացրիվ ,ուր որ գաղթեն - Վարդապե'տ,
Քու տառերեդ ազատություն կբուրեն»:
IX ա դասարանի աշակերտները Զահրատի այս խոսքերով սկսեցին իրենց միջոցառումը` նվիրված թարգմանչաց…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Առաջին Բ» դասարանում (դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյան) «Ա» հնչյուն-տառի ուսուցման դաս էր:
Թագադրվում էր Հայոց Այբուբենի առաջատարը՝ սկիզբն ու բանալին գիտելիքների հրաշագեղ աշխարհի:
Հյուր եկած «Արևը», «Արագիլը», «Աքաղաղը» դասընկերներին հանելուկներ առաջարկեցին, դասարանը բաժանվեց խմբերի, աշակերտները կատարեցին տրված բառերի հնչյունային և վանկային վերլուծություն: Խաղ-վարժանքի օգնությամբ թվարկեցին…
Երևանի պետական համալսարանի Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի սոցիալ֊տնտեսական աշխարհագրության ամբիոնի ասիստենտ, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու Գոհար Ղամբարյանը «Քո գիտությունը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում անցկացրեց հանդիպում Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտների հետ։
Գոհար Ղամբարյանը ներկայացրեց «Աշխարհագրություն» առարկայի դերը, կարևորությունը, արդիականությունը, խնդիրները, զարգացման ուղիները, ԱՏՀ համակարգի ժամանակակից հնարավորությունները։
Երեխաները մեծ ոգևորվածությամբ ու հետաքրքրությամբ մասնակից…
Նոյեմբերի 1-ին, երկար դասամիջոցին, դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց հերթական նիստը` տնօրեն Ս. Հարությունյանի մասնակցությամբ:
Օրակարգում
1. Հերթապահության գործընթացի և կարգապահության վիճակի մասին: (Արիաննա Լաչինյան )
2. Ջեռուցման մասին (Վալենտինա Գևորգյան)
3. Ուսումնական գործընթացը կաբինետային ռեժիմով կազմակերպելու մասին: (Հրաչյա Փարամազյան)
Քննարկելով օրակարգի հարցերը, հաշվի առնելով աշակերտների կարծիքը և դպրոցի պայմանները, ի գիտություն ընդունելով…
Ուսումնական գործընթացը բնականոն ռիթմի մեջ է և պահանջմունք կար շրջակա միջավայրի բարեկարգման, ուստի նաև աշխատանքակին տրամադրության վերագործարկման։
Այսօր, հոկտեմբերի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում կազմակերպվեց շաբաթօրյակ։
Համակազմը ոգևորված ու ակտիվորեն մասնակցեց շաբաթօրյակին, մաքրեցին դպրոցի մարզահրապարակը փուշ ու տատասկից, ցախից ու խոտածածկից, իսկ վերջում մաքուր հրապարակում կազմակերպեցին ու անցկացրեցին տարբեր սպորտային խաղեր…
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանում սովորում է մեկ աշակերտ` Սոնան։
Այսօր նա առավել մեծ ոգևորությամբ էր եկել դասի։ Նրան էր միացել նաև համագյուղացի Վիկան (դեռ 5 տարեկան)։
Առիթն առավել կարևոր էր` Մեսրոպյան այբուբենի առաջին տառն էին սովորում։
Դասվար Դիաննա Հովհաննիսյանը դասն անցկացրեց հետաքրքիր մատուցումներով։
Դպրոցի տնօրեն Վ.Թորոսյանն ուսումնական պայմաններ ապահովելուց զատ, քաջալերում…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ