Այսօր առավել քան տոնական և մարզական կեցվածք ունեն Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմանական դպրոցի տարրական օղակի սաները:Ահա նրանք արդեն մարզադահլիճում են և շարքեր կազմած սպասում են հրահանգների: Նախ հնչում են ողջույնի և խմբերի բաժանվելու հրահանգները: 6-րդ դասարանի աշակերտ Գագիկ Գևորգյանի հետ կրկնելով՝ խրոխտ հնչում է խաղ-մրցույթի նշանաբանը, որ …
Իսկական տոների ու ցերեկույթների շքերթ է մայիս ամիսը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Տոները անթիվ են, հետաքրքիր ու իմաստալից իրենց բովանդակությամբ, ձևով և ինքնատիպ ձևավորմամբ:
Այսօր բեմը տրամադրված է կրտսեր դպրոցականններին՝ 2-րդ դասարանցիներին:
Անչափ շքեղ է գույների խաղը, ու ներդաշնակ դահլիճի ու բեմի ձևավորումը:
Ահա բեմում են…
Տատիկներ, պապիկներ, հայրիկներ ու մայրիկներ, հյուրեր, ուսուցիչներ, լեցուն դահլիճ, անհամբեր հայացքներ…
Սպասումը երկար չտևեց. երաժշտական հնչյունների ներքո մանկական ու աշխույժ շարժուձևով բեմում հայտնվում են մեր դպրոցի ամենափոքրիկ սաները՝ 1-ին դասարանցիները:Տոնը սկսված է. զատիկի պես պուտիկավոր, գեղեցիկ ու տոնական զգեստների մեջ մեր փոքրիկները հենց բեմում մեծացան, հասունացան:Զարմանք ու հիացմունք պարգևեցին նրանք…
Կոտայքի մարզի Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան հ.3 հիմնական դպրոցի տարրական դպրոցը մայիսի 18-ին ներկայացրեց «Մայիս» խորագիրը՝ մայիսյան հաղթանակներ, մայիսյան հերոսամարտեր շարքից:
«Ապագան կերտողները մենք ենք» կարգախոսի ներքո ներկայացվեց ոգեկոչման ուղերձը.
«Կա՛նգ առնենք և հիշե՛նք նրանց, ովքեր իրենց խիզախ կյանքով դաժան մահը հեգնեցին և հպարտ մահով մեր սև…
Այս գործընթացում ներգրավված են ինչպես հաշմանդամություն, այնպես էլ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ: Նրանց հետ աշխատող ուսուցիչը դեպի երեխան կողմնորոշված ուսուցման և ուսումնառության մեթոդներ է կիրառում՝ որակյալ, հասկանալի, մատչելի:
Դժվար աշխատանք, բայց ոչինչ՝ անհնար:
Դժվարը՝ հեշտ, դժվարը՝ մատչելի, ընկալելի դարձավ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հոգեբան Հայարփի…
Տարեվերջյան հրաժեշտի միջոցառուների շարքում առանձնանում է անգլերենի տառահանդեսը: Այս տարի էլ դպրոցի երկու 3-րդ դասարանները, ուսուցչուհի Հեղինե Բաղդասարյանի ղեկավարությամբ, ցուցադրեցին գեղեցիկ միջոցառումներ: Անգլերենի հնչյունն ու տառը ներկայացնելուց զատ երեխաները ներկայացրին երկու պետությունների՝ Անգլիայի և Հայաստանի խորհրդանիշները, կարևոր հուշարձանները, երկիրը բնութագրող այլ ատրիբուտներ: Երկու միջոցառման ընթացքում էլ հնչեցին երգեր տառերի մասին:…
Մայիսի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 7բ դասարանում «Գրականություն» առարկայից բաց դաս էր՝ նվիրված Վիլյամ Սարոյանին և նրա՝ «Իմ սիրտը լեռներում է» թատերգությունը: Դասն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի` Ռ. Գաբրիելյանը:
Դասն սկսվեց պիեսը խորհրդանշող մեղեդիով: Աշակերտները ներկայացրին ,որ Սարոյանը օտարացի հայ գրող էր ,ապրում էր…
Մայիսի 19-ին տեղի ունեցավ Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 1բ դասարանի «Հրաժեշտ Այբբենարանին» հանդես –էքսկուրսիան, որը տեղի ունեցավ Օշականի «Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց» եկեղեցում: Միջոցառումը կազմակերպել էր դասվար` Սվետլանա Հովհաննիսյանը:
Երեխաները թարմ ծաղիկներ դրեցին մեծ ուսուցչի գերեզմանին և երդվեցին լավ սովորել ու բարձր պահել առաջին ուսուցչի պատգամները: Խորանից վառած կանթեղների լույսը…
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մարզային փուլը:
Տարածաշրջանային փուլի հաղթող և 1-ին տեղը գրաված Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի թիմը (թիմի կազմում ընդգրկված են 4-րդ դասարանի աշակերտներ) այս անգամ ևս բարձր պահեց հարազատ կրթօջախի պատիվը և համառ ու անզիջում պայքարում հաղթելով բոլոր մասնակիցներին՝…
Մայիսի 19-ին երկրորդ «է» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենիից՝ «Երկնքից 3 խնձոր ընկավ» խորագրով /դասվար՝ Ն.Դալլաքյան/:
Ուսուցչուհին հանդես եկավ բացման խոսքով:Աշակերտները ներկայացրին Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» հեքիաթը տիկնիկային բեմականացմամբ:Դասին օգտագործվեցին տարբեր դիդակտիկ պարագաներ:Աշակերտները պատրաստեցին պաստառ «Հեքիաթ» թեմայով:
Ուսուցչուհին կիրառեց և՛ ավանդական, և՛ արդի մեթոդներ: Դասարանը ձևավորված էր հեքիաթագրերի և հեքիաթների…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ